Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,vorig jaar was ik echt in de running voor de sv en die groene drups,maar nou krijg je dattoch minder volgens mij hoor.maar ik probeer het meeste wat van waarde is te pakken.ik heb 5 rondjes gerend.nu weer wachten op de bloemen.

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik ben iets later begonnen met de bloemen door werk dus heb nog geen nieuwe mandejs gemaakt.

en bananen zaten er ook tussen vorige keer!

maar wat kan je met desnoepjes dan dit keer?? worden die omgewisseld voor ep ofzo op het eind?

3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier ook begonnen en al lekker veel medailles kunnen inleveren.
    Eerste mandje ook al gedaan en nu wachten tot ik genoeg bloemen heb om de mandjes in de molen te maken.
    Ik vind het wel vreemd dat bij het cadeau- en ruilevent nog steeds de amberboom en de salamander niet te ruilen zijn.

4. Aloryan

amberboom.. die moet ik denk ik ook nog.. is dat die met die gele bollen??
    er is 1 boom die ik nog moet en ik maar nergens te pakken krijg :) en die heb je voor veel questen nodig.

ja die geeft de ambergom die ja.. inderdaad balen.

5. Sanham

Klopt dat die voor best veel questen nodig is Yvonne, maar het is geen geel bolletje. Meer een soort geel sterbloemetje dat aan de boom zit als ik zo kijk.

6. Aloryan

jep met dat ik het typte dacht ik.. een andere heeft ook een gele bol een vrij nieuwe :) hahaha.
    ik moet verder geloof ik nog de valk. en verder ben ik een heel eind geloof ik. weet het niet zeker.
    laatste tijdzat het redelijk mee.

heb wel wat dingen dubbel geloof ik.

7. Sanham

Ik mis naast de salamander nog wel wat andere stallen, maar die zijn nog nieuw en staan niet in het lijstje slak, neushoorn en leeuw.
    Van de bomen mis ik er nog een aantal, die wel te verhandelen zijn: zilverden, schiijnbeuk, yangmei en tikiboom.

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik moet voor zover ik weet de laatste nieuwe stallen en bomen,geen idee welke dat zijn en of die te ruil zijn,maar ik heb een tijdje geen stekjes of stallen meer gekocht,vandaar dat ik weet dat ik er een paar van die mis.en ik mis een sieritem voor de staak,geen idee hoe ik die heb kunnen missen."neem een voorsprong"heet die

9. Aloryan

Sanham: Zilverden; Schijnbeuk (Aloryan); Yangmei; Tikiboom
    Aloryan: Jujube; Yangmei; Boswilg (Sanham);
    bobobear: 'neem een voorsprong'

Moet nog even in de lijst kijken of die van mij allemaal te ruilen zijn.
    en tja bobo moet je even opzoeken :)

Last edited: Feb 7, 2018
  10. Sanham

Bobo, die stond bij mij in het spookhuis (siertuin van de volle maan). Als je hem niet hebt kan je met de farmmunten hem uit de shop-o-rama halen staat onder het kopje "speciaal"

Yvonne, als jij als ik het goed begrijp een schijnbeuk voor mij hebt, kan ik jou een boswilg geven

11. Aloryan

Oh super, heb hem erbij gezet.. Lijstje zal wel aangevuld worden morgen door de rest van het kliekje.
    Kijk ik morgenavond of ik nog wat voor de rest heb :)

12. doj34

doj34 Forum freak

de gouden bananen zitten er ook tussen alleen zijn ze niet zoveel aanwezig en doordat er zoveel snoep naar beneden komt, zie je ze niet zo goed.
    wat er ook tussen zit, zijn nieuwe mandjes die gelijk gebruikt kan worden.
    heb al 22 keer heen en weer gerend. (dankzij de 200%)

13. Aloryan

waaaah go you!! dat gaat echt hard.. je hebt gelijk dat je daar grof gebruik van maakt.. goeie timing voor die 200%

-matthias1952- likes this.
  14. Sanham

Dat is lekker zo'n 200% nu!
    Morgen ook maar even afwachten of er nog meer in het kliekje met wensen zijn. Altijd fijn als we elkaar kunnen helpen :)

15. doj34

doj34 Forum freak

ja en nu heb ik een dilemma... kies ik voor mijn nachtrust en wordt gewoon om 7 uur wakker van de wekker of ga ik deze wekker om 6.15 uur zetten en nog net even een oogst met 200% pakken.
    ik heb eerlijk gezegd op dit moment mijn nachtrust echt wel nodig... dan maar helaas pindakaas.

16. Aloryan

hahaha ja dat zijn van die momenten dat je je af moet vragen of een spelletje het waard is :) ik zou getwijfeld hebben, maar als je nachtrust echt van belang is had ik daarvoro gekozen. je hebt al een enorme run gemaakt.

17. doj34

doj34 Forum freak

ja ik ga nu naar bed. Welterusten en misschien ben ik wel op tijd wakker.

18. Sanham

Haha, mijn wekkertje gaat sowieso om 6.15 uur, dus zou voor mij geen dilemma zijn xD
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit mijn wekker gezet heb voor een spel en dat ook niet van plan ben te gaan doen.

-matthias1952- likes this.
  19. Aloryan

nee ik reken altijd uti dat ik ook iets langer op bed lig in het weekend :) hahaha.

ja het is wel tijd voor bed want morgen weer werk aan de winkel..

ik geef het stokje over aan de ochtendploeg:

Sanham: Zilverden; Schijnbeuk (Aloryan); Yangmei; Tikiboom
    Aloryan: Jujube; Yangmei; Boswilg (Sanham);
    bobobear: 'neem een voorsprong'

Last edited: Feb 7, 2018
  20. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja daar ben ik ook naar op zoek wat we dit keer met de snoepjes kunnen. Iemand een antwoord daarop?
    Voor de rest moet ik nog bijlezen. En ook nog rustig kijken wat ik heb of wens voor het ruilen. Zal vrijdag worden denk ik.