Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohjee.. moet er niet aan denken nee :) hahaha.

klopt het nou dat beide events dezeflde eventgewassen gebruiken?? lees ik dat nou goed?
    en bomen eraf en gewassen erop toch?

Ik heb een soort het idee dat ik niet perce hoef te fokken, maar het wel handig is ivm de medailles klopt dat? snap het niet helemaal haha

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ze hebben inderdaad beide hetzelfde eventgewas.
    Bomen geven geen medailles maar wel mandjes behalve op de kristalwatervallen. Daar kan je beter gewas of stallen zetten
    Bij fokken krijg je bij elke fok een medaille.

3. Aloryan

oke dan heb ik het goed begrepen.. heb alle bomen er maar een keertje afgehaald.. kan ik hierna alles weer even kloppend neerzetten :) eens in de zoveel tijd wel handig.

hoop toch wel op een babyboompje dan ergens dus wacht nog even met fokken :)

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik lees morgen wel wat jullie hier allemaal schrijven. ik ben aan de wijn en kijk tv met m'n man. succes allen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Oh blast, dat had ik niet gezien, ik heb daar een heleboel bomen staan en mijn stallen heb ik net gevoerd op de plantage, dus om die nou weer weg te halen vind ik nou ook weer zoiets. Nou ja, jammer dan.

6. Aloryan

Gewoon eraf halen wat klaar is en de rest je langste gewas zetten! uit stallen komt ook .

Zonde anders van je voer enzo.

en matthias je hebt groot gelijk hoor! moet ook gebeuren relaxxen zo.

Hier lekker hard gelopen, wiskunde huiswerk met de middelste gemaakt en aan mijn diamond ding gezeten.
    dus de avond gaat ook wel hard zo.
    nu lekker muziekje en boeren.
    zo nog even boekje in bed.

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond eindelijk tijd voor het forum. We hoeven ons de aankomende week niet te vervelen xDIk ga voor het carnavalsevent en hoop op babyboom dit weekend, dan kijk ik dan voor de konijnenliefde

8. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen Lea,
    Ik neem lekker een kopje thee.
    Verder netjes wachten tot ik vanmiddag kan oogsten. Heb ik de ochtend mooi tijd om boodschappen te doen.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

bobo was snel klaar op de farm dus ik doe gezellig een kopje thee mee

had ik gisteren de zakjes geteld van die diamond painting,mis ik een zakje,ik een mailtje willen sturen,via hun center,lukt dat me niet op de een of andere manier,toen maar via de chat.goed geholpen.maar toch voor de zekerheid ook nog even via een omweg een berichtje gestuurd.want hij moet natuurlijk wel compleet wezen.de andere was wel compleet trouwens.ik weet ook niet of je altijd meer van die steentjes krijgt ,maar straks mis ik een stuk is ook zonde.

Laatste bewerkt: 7 Februari 2018
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. enk52

Gooedemorgewn Sandra en Bobo

Hij moet zeker compleet zijn Bobo. Je kan dan een dispute openen maar heb dat ook nog nooit gedaan hoor. Zoveel heb ik ook nog niet besteld daar. Zal ook eens tellen gaan maar denk dat het wel klopt want zakjes zaten aan elkaar.

12. bobobear

ja,dat had ik dus geopend en wilde ik versturen maar kwam toen weer op een ander veldje van mezelf ofzo,dus ik dacht oke dit gaat hem niet worden voor mij.ja,mijn zakjes zaten ook aan elkaar,maar bij die ene had ik er 2 ipv 3 dus ja dan mis je wel wat steentjes.maar hopen dat ze reageren op mijn gewone berichtje.heb ook al via de chat.want ja hij moet wel compleet zijn natuurlijk.en het moest in het engels en als ik dat moet lukt dat voor geen meter he,dus echt goed opletten wat ik schreef,hahaha

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    Blijft lastig, Bobo, iets in het engels uitleggen, zeker als de andere kant chinezen zijn. ik merk het op het werk ook vaak genoeg

Maar gaat vast wel goedkomen

Hir echt op mijn handjes zitten om niet te oogsten. We de Kristalwatervallen gedaan, daar staan alleen maar bomen, eerst maar eens kijken hoe het fokevent gaat, voordat ik besluit daar om te bouwen

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen ik kom ook even langs maar ben nog niet op de farm geweest
    gelijk maar hier heen

15. bobobear

ik ben er ook weer,ik wil beginnen met de events.maar ik mag nog niet.:oops:dan maar even een broodje eten.

ik had vanochtend alleen de siertuinen geoogst,ik was snel klaarxD

16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

het ene event is nog niet afgelopen, of de volgende begint alweer....
    toch het vollemaan veld helemaal vrij gespeeld en alle 2 de arboretums ge-upgrade, dus ik heb niet stil gezeten.
    of eigenlijk wel stil gezeten....
    het event niet helemaal gedaan, wel de linker arm vol en verder wat ik op voorraad had.
    heel relaxed eigenlijk.
    nu maar snel roosjes zaaien voor het carnaval. die konijnenliefde weet ik nog niet of ik die ga doen.
    succes allemaal.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. enk52

Goedemiddag ik ben ook begonnen

Dan ben je goed bezig geweest fricor. Die 2e en de upgrades heb ik nog niet.

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Cadeau- en ruilevent

Knechtenaanbieding

Muts gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 7 Februari 2018
  18. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

ik ben begonnen met het event... en loop nu al achter met de mandjes.... ik heb er een paar honderd al klaar staan pfff.

19. bobobear

pfff ik ben ondertussen bezig met die diamond painting,is niet te doen hoor hun chinees en ik hollands.nu moet ik het inscannen,halloooo ik ben een digibeet hoor.heb nu wel wat gedaan maar weet niet of het goed is,lollll

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. fricor

fricor Commandant van het forum

de 1e 6 ingeleverd bij de verliefde nijntjes. lekker met al die medailles.
    nu wordt het aantal wel heel veel hoor.
    sterkte bobo!