Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Tot later, succes en eet smakelijk

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen op deze weeral druilerige dag.........waardoor je niet wakker geraakt :wuerg:

Lees dat iedereen hier naarstig aan diamentpainting is........proficiaat hoor.........heb er echt geen tijd voor, zit nog met veel klasseerwerk. :( doe ik wel graag hoor, maar moet het één en ander herschikken in de mappen en in andere doen en dat doe ik dus niet graag.
    Heel herkenbaar Sanham, van die GMOZ dan denk ik : ik zou het "later" nog eens kunnen gebruiken xD met als gevolg dat juist het luik open kan.........:oops:

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hier nog lekker lui in bed. kreeg gisteren een appje dat er geen werk was dus extra vrije dag.
    zojuist weer een stukje volle maan open gegooid.
    heb daarnaast ruzie met de eerste etappe aan de rechterkant.... die mag ik eerst bij elkaar sprokkelen.
    hier heb ik ook een zolder vol prut, lees administratie die je zoveel jaar verplicht moet bewaren pfff... en nu weet ik dus niet hoeveel jaar.. 5 of `10 dus ligt het hier misschien wel te veel jaar op zolder.
    ben eerdaags wel van plan om even goed op te ruimen zodat 2017 erbij kan....

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. Freedom, klasseren. ik heb een hekel aan administratie. vroeger mijn hele loopbaan heb ik dat graag gedaan, maar nu moet ik mezelf er echt toe dwingen.

5. enk52

Goedemorgen Rita

Dat is vast wel op te zoeken en anders even de belastingdienst bellen. Volgens mij is het 5 jaar.

6. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, net gekeken en het is 7 jaar. behalve voor onroerend goed dan is het 10 jaar.
    dus alles voor 2010 kan weg, dat ruimt lekker op.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

eindelijk tijd voor thee:) het is hard werken die boerderijtjes
    Hier moet ik vandaag ook aan de administratie van de Sinterklaascommissie, we gaan het overdragen dus dan moet het wel op orde zijn.

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal,

Succes met alle bezigheden en gefeliciteerd voor alle gelevelden. Had vandaag alweer 3 sterretjes, gaat weer snel.
    Kakelot en Sanham welkom.

9. doj34

doj34 Forum freak

mijn griezelstekjes waren heel lief voor me.... kreeg nog 2 grafkaarsen erbij dus nu 4 extra lange tijd bomen.

10. omaagnes55

Ik was ook heel blij, had ook 1 grafkaars.

Yvonne wil je liever een sleutel?

11. enk52

Goedemorgen Agnes

Ik heb ze vergeten neer te zetten. Vanavond dan maar een nieuwe poging

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hesje fijn dat de hechtingen nu goed zijn en dat je weer naar de fysio kan!
    Matthias beterschap weer.
    De wolkenrij van frape is hier bijna binnen (had 2x rechte buizen aangezet i.p.v. 1x gebogen, dus nu weer even wachten op de drops :oops:).
    Volle maan staat vol met kwartakkers gifplanten om die zo snel mogelijk compleet te hebben. Dan kan ik daarna verder voor de het vrijspelen van het paddenstoelenwoud.
    Komend weekend weinig tijd om te spelen. Morgenmiddag gaan we op verjaardagsvisite, 's avonds komen mijn vriendin en haar man uit Drenthe en dan vieren we zondag de verjaardagen van de kinderen. Dus dat worden steeds lange gewassen erop!
    Ben al blij dat het voetbalseizoen pas volgende week begint en er morgen ook geen oefenwedstrijden zijn ingepland:p

13. omaagnes55

Ik heb de wolkenrij ook binnengehaald vanmorgen en ik sta op precies op de helft van de bovenste balk bij het griezelevent.

14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Ik ben ook nog niet helemaal wakker gooi ik de verkeerde gewassen op het volle maan veld :oops:
    Ik had gisteravond vreselijke hoofdpijn en heb niks aan de boerderij gedaan, gelukkig had ik gisteren in het bos anjers geplant.
    Yvonne, ben je alweer halverwege level 95 xD

Ik zit nu weer te wachten op de moersleutels.

15. enk52

Veel plezier alvast Sandra

Ik heb nu ondanks de slechte start de helft van de di binnen voor het volle maan event. Dat moet dus lukken.
    Gewasjes nog wel even te gaan maar dat gaat ook lukken. Heb ook nog stallen staan om het laatste stukje vrij te spelen.

Goedemorgen SB. Ik hoop dat de hoofdpijn nu gezakt is.

16. doj34

doj34 Forum freak

beterschap sb....

hier kwam net de buuv langs met een bosje tulpen.
    Ze was zo blij dat ik gisteren kon oppassen zodat zij naar de schouwburg kon en even lekker kon ontspannen.
    Haar vaste oppas was ziek. (mij wilt ze alleen in noodgevallen)
    Dus heerlijk voorjaar op de vaas.

Nu eerst mijn huis poetsen en tussendoor oogsten.
    Gelukkig wel een extra veld open kunnen gooien op VM.

17. enk52

Succes met poetsen Rita. Hier klaar daarmee inmiddels.

Gefeliciteerd met je stukje erbij
    Ik lever net een deel van mijn slijmmonsters op de verkeerde plaats. Had ik net mijn arboretum bij elkaar. Nog maar even doorgaan dus.
    Uiteindelijk moesten ze daar ook ingeleverd worden natuurlijk.

18. LucieSchreurs

woohoo, even een juichmomentje bij de bomenhandel in tien keer proberen zowel de grafcactus als de sintelbeuk gehaald. Nu weer helemaal compleet op volle maan

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. enk52

Gefeliciteerd Lucie

Ik heb 2 sintelbeuken. Ik denk 6 pogingen

20. LucieSchreurs

Wow dat is ook een mooi resultaat!