Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja bobo die kwamen met de boot;)

fricor vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

fricor, LucieSchreurs en bobobear vinden dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Niet alleen bij jou freedom:(

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hier regent het ook,nog steeds.:(

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee allemaal!

ik zit nu halverwege de buizen. 315 stermunten. 5 levels geleverd.
    Ik zie alweer nieuwe quest.. dus die moet ik nog even checken hoor.

leuk dat de pakjes er zijn! ben benieuwd hoe jullie het vinden je paintings. ik vind het wel leuk! gisteren een stuk gedaan in de tussentijd die ik had.

hier ook regen. bluhh had net nog een stuk wandelen.

ohjee.. nog een quest.. op dezeflde velden als nu! wat doen ze me aan!

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond, huppel ook nog even langs. Hier ook de hele dag regen gehad. Mijn idee voor de events heb ik ook al in de praatgroep gezet. Ik ga eerst gewoon verder met het buizenevent en zet daarna nog zoveel voor de griezel queest als ik drops heb. Lekker relaxed. Nog wel even denken of ik naast de wolkenrij ook nog de oranje stallen zou willen. Acht zo blijven we bezig:oops:

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond,
    ik zit uitgeteld op de bank, maar de zolder is helemaal klaar! Ik ben gisteren met een volle auto naar het grofvuil gereden en vandaag nog met een volle auto met bruikbare spullen naar Stichting Net Niet Genoeg. Die zamelen van alles in (kleding, huisraad, speelgoed e.d.) voor mensen die bij de voedselbank lopen. Met een puntensysteem kunnen die dan eens in de zoveel tijd daar komen "winkelen".

Jullie allemaal veel plezier gewenst met jullie pakketjes! Ik kwam op de zolder nog een legpuzzel tegen, die half af op een puzzelmat gerold zit. Denk dat ik volgende week daar maar weer eens mee verderga. Soms toch wel handig om een keertje goed op te ruimen :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen allemaal,

PLINK PLOINK

Vollemaanevent op vollemaanveld

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Zal het maar niet i de praatgroep zetten, maar vam mij had de event verandering niet gehoeven;) ik vond het juist preettig dat je op de volle maan velden zelf kon beslissen wat je deed, ach ja. Vanavond maar eens kijken war we gaan doen

10. Hesje

goede morgen ik kom even thee drinken

zit te wachten om te douchen

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Lucie en Hesje

Hoop dat ze snel komen Hesje

12. Hesje

ja ik ook, kan en mag het niet zelf doen:sleepy:

heb zoon maar vast gefeliciteerd met z'n verjaardag:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

goedemorgen allemaal:)

hesje gefeliciteerd met je zoon:p

sanham,dat scheelt ook weer een stuk dat je heel veel weg kon gooien of naar het goede doel,ruimt toch lekker op.en dan nog een half afgemaakte legpuzzel vinden,dan hoef je de helft nog maarxD

even kijken wat ik heb gemist in de faq

14. enk52

Goedemorgen Bobo

Hesje gefeliciteerd met je jarige zoon. Wie van de 3?

15. Hesje

de oudste:)

overigens wacht ik nog steeds

16. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

pfff lea, wil je geen waarzegster meer zijn.. heb tot half 3 wakker gelegen.
    heb op dit moment een aantal zaken aan mijn hoofd, dat wilde mijn hoofd niet uit en dat ik overdag al te veel geslapen had.
    ach, vandaag ben ik vrij. ga zo richting mijn peettante, ze is 69 jaar geworden en tijdens koffiedrinken wordt haar verjaardag gevierd.
    Ze is de jongste van een gezin van 15 kinderen ( mijn moeder is nummer 11)
    Dus wat er nog aan tantes en ooms over is, ze zijn oud en dan is het 's ochtends de verjaardag vieren de beste oplossing.

hopelijk staat hesje ondertussen onder de douche. ze moet natuurlijk wel fris en fruitig haar jarige zoon kunnen ontvangen. Gefeliciteerd met je zoon, Hesje.

ik heb gisteravond de wolkenrij al kompleet gekregen maar wil nog graag wat losse zaken hebben dus nog even met dit event verder.

17. enk52

Goedemorgen Rita

Gefeliciteerd met je jarige tante. Jammer dat er geen knopje op je hoofd zit wat je ´s nachts uit kan zetten. Zou wel eens handig zijn

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. bobobear

hopelijk niet in je nakie:oops:xD

19. doj34

doj34 Forum freak

whoehahahahahaha, ondeugende bobootje toch. En arme Hesje, klappertandend te wachtend.
    Ik heb op dit moment 4 enthousiaste kuikens, wel leuk... heb ze nu maar even gewaarschuwd dat het volle maan veld open gaat.

(ik ga douchen en hopelijk is de douche niet bezet door Hesje ;) )

20. enk52

Wel op je beurt wachten hoor Rita?;)