Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen en bijna avond voor Ria,

lekker veel dagen dat het vollemaanveld open is.
    het event laat ik voor wat het is; ben nog bezig met buizen leggen.
    voor de drops zou je alsnog bomen neer kunnen zetten, omdat er dan ook drops voor de buizen uit zullen komen.
    als het goed loopt tenminste.
    maar hier in rl een beetje vol programma en wat extra aandachtspuntjes, dus ik vul de linkerarm t/m de griezelstekjes en verder voorraden aanvullen, en verder met uitbreiden veld [ laatste stukje....of was ik al klaar??? geeen idee meer] en binnenhalen 2e arboretum.

manlief doet sowieso niet mee. die heeft zelfs het buizenevent overgeslagen. hierdoor wel net op tijd alle pinata's kunnen slaan. ik moest wel aanwijzingen geven.hij vond het even genoeg zo....
    zelf heb ik net pas het 4e veld klaar. dus schiet ook niet echt op. maar ga alleen voor de diversen.

keuzes maken.....hhhmmmm...zei Toontje dat al niet ooit???....en Ron ook?
    van Danny hoor je maar bitter weinig. zou hij nog wel spelen?

gefeli voor alle gelevelden. ongeveer mijn halve burenlijst in 3 dagen. ze zijn ook bijna allemaal boven de 100.

hier is de regen gearriveerd. triest weer hoor.
    toch een fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat doen ze toch niet snachts freedom?vind je het gek dat je je rot schrikt als je een vrachtwagen hoort.

hier moet ik ook maar eens kijken naar dat andere event hoor.want dat is wel op precies dezelfde velden.maar ik weet dat bobo niet aan niet meedoet doet dus wordt waarschijnlijk toch wel weer meedoen,maar moet even verzinnen hoe.keuzes maken,ja daar ben ik dus ook niet zo goed in.het liefst neem ik alles:oops:xD

3. doj34

doj34 Forum freak

ik ben nog net op tijd thuis voordat het echt ging regenen.
    Had geen energie meer om te werken.
    Ga zo even lekker plat (waarschijnlijk met een boek en dan in slaap vallen en wakker worden en niet weten waar je gebleven bent in het boek)

Wij wonen vlakbij het spoor Deventer - Arnhem, maar afgelopen weken lijkt het meer dat zwaar transport over dat spoor gaat. Hoop herrie, de decibelmeter zal flink uitslaan. tja de regering vindt het logisch dat er meer snachts over spoor vervoerd moet worden.
    vorige week zaten mijn man en ik samen rechtop in bed van de herrie.

Dus ik kan je goed begrijpen freedom hoe jij je vannacht gevoeld hebt.

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Rita, wij wonen ook dicht bij het spoor, maar de laatste jaren hebben wij helemaal geen last meer van lawaai. enkele jaren geleden kon je s nachts de glazen horen rinkelen in de kast beneden.

goedemiddag trouwens,

Ik moet nog wel even denken wat ik ga doen met de dubbele events, laat ik er 1 links liggen want ik moet ook nog meerdere veldjes vrijspelen of ga ik er toch weer voor.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga er wel voor al weet ik nog niet of ik meteen begin of een dag later. Ik wil eigenlijk nog wel wat extra´s uit de winkel.

Hesje gefeliciteerd met level-up

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal.
    Ik kom toch ook maar weer even langs. Neem iedere keer net even de tijd om te oogsten en zaaien en dan snel weer door.
    Komende zondag vieren we de verjaardagen van de kinderen. Een vriendin en haar man wonen in Drenthe en komt gezellig zaterdagavond al. Blijven hier dus slapen, nou staat ons logeerbed hier op zolder en laat het daar nou, zoals op de meeste zolders, erg rommelig zijn en ook al een tijd niet goed schoongemaakt :oops:
    Dus jullie begrijpen wel waar ik mee bezig ben :music:

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik zag bij de nieuwe questen dat je snoeppootjes in moet leveren
    waar komen die vandaan?

dankjewel

8. enk52

succes Sandra met de schoonmaak.
    Ik heb niets meer thuis dus de luxe van 2 logeerkamers maar dan kunnen ze ook niet allemaal tegelijk logeren omdat er 2 met 2 kinderen zijn waarvan er nog maar 1 in een ledikant slaapt.

Hesje die snoeppootjes komen van de snoepfabriek, de werkstal van de lynx

9. Hesje

oke dankjewel
    ik wist het echt niet

ik zal eens gaan kijken dan

10. enk52

De sneeuw is gesmolten:cry:

fricor, LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. bobobear

zo,ik ben er ook weer:)

rita is ook geen pretje als ze langsdenderen en je zit er rechtop van in je bed.mischien heb je toch groep onder de leden nu.ik hoop dat je nu lekker even kunt slapen.;)

ik heb trouwens mijn eerste ali pakketje binnen:Dkwam net van buiten,trap op naar huis 2e etage,wordt er aan gebeld kon ik weer naar beneden,kon ik weer.wel goed voor de conditie:p

ik heb eens gekeken naar het nieuwe event,vanochtend dacht ik omg hoe ga ik dit voor elkaar krijgen,maar ik denk dat dat me wel gaat lukken.ik ga eerst het buizenevent afmaken en dan verder met die andere,moet volgens mij wel te doen zijn als ze tenminste de drops hebben afgesteld op heel veelxDik kan echt maar niet wennen aan die drops hoor.maargoed we gaan er natuurlijk wel weer voor.en de rest moet ik maar om de farm heen plannen.:music:

Laatste bewerkt: 31 Januari 2018
  12. Hesje

gaat wel goedkomen met jou hoor bobo

ja Kaal zonder sneeuw ik vond het wel leuk

dokter is net komen kijken lekkende hechting nu bijna dicht
    morgen nog geen fysio en vrijdag weer wel

Laatste bewerkt: 31 Januari 2018
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  13. enk52

Bobo je krijgt morgen ook meteen de andere drops.

Dat gaat de goede kant dan op Hesje. Rustig aan de fysio maar weer opbouwen dan.

14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea 6 uur later 22.15 uur nu

15. enk52

Dank je wel Ria.

Het is bij jou dus al weer donker nu. Hier ook donker weer, de hele dag harde wind en regen dus geniet maar van het lekkere weer daar.:)

16. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal, ben weer uit bed gerold.
    Had eerst een warme douche gepakt, nu zit mijn haar alle kanten op gniffel.
    dus geen boek nodig gehad gelukkig.
    flink wat uren ogen dicht gehad.
    Als ik wakker genoeg ben, dan heb ik toch goed gezien dat er geen wolkenrij aan het nieuwe event gekoppeld zit.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. enk52

Hoop niet zoveel geslapen dat het vanavond niet meer lukt

Er is inderdaad geen wolkenrij maar je spookhuis staat vast nog niet vol;)

Hier het eerste pakje net door de brievenbus, maar dat was niet de diamond.

18. bobobear

nou ik heb even gekeken ,zover ik het erdoorheen kan zien is het wel een mooi schilderij van een leeuw,maar haal niet die plakding weg want dan droogt het uit volgens mij,zover was ik wel.en toen zag ik de diamantjes.nou,daar heb ik wel een loep bij nodig zeg.jeetje wat zijn die klein.dat wordt dus in het licht werken en met lineaal dat je recht plakt en ik denk met de pincet.al met al is het volgens mij een hele klus,maar heb er wel zin in.
    mijn andere pakketje is nu bij de douane,dus ik vermoed dat ik die morgen of overmorgen krijg ,valt nog mee dan vind ik kwa wachten.

ik heb even gekeken weer naar het andere event.ik denk dat het wel te doen is hoor.ik ben nu bij 7 van de buizen.maar ik denk dat ik voor vannacht wel langere gewassen zet maar morgenochtend gewoon oogst,want dan schiet ik meer op met de buizen en kan ik aan die andere ook sneller beginnen.ik denk wel dat ik smiddags deels begin met die griezelgewas.jaja zit wel een hele planning achter hoor.

19. enk52

Maar een heel klein stukje tegelijk loshalen Bobo. Marije werkt ook met liniaaltjes erlangs en goed licht vind ik ook belangrijk.
    Gewoon iedere keer een klein stukje doen.
    Die pakjes van jullie zijn best snel hoor.;)

20. bobobear

ik heb ook wel eens ooit bij een ander chinees bedrijf besteld,en die deed er 2 maanden ofzo over.