Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

hier het pinara event de kelder ingegooid.
    Vanmiddag mijn bed ingekropen maar dat had ik beter niet kunnnen doen... knallende koppijn.
    Vanavond toch maar weer vroeg naar bed.
    Lang gewas staat er op... gendriaan dit keer.

Lucie, ik verwacht niet anders dan nr. 1

Hoe zal de dochter van Yvon zijn gegaan. zal ze het podium hebben gehaald?

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

heb je al asprine genomen rita?ik denk dat het inderdaad verstandig is om lekker vroeg naar bed te gaan.ga je morgen wel werken?

ja,ik ben ook nieuwsgierig naar yvonnes dochter.in ieder geval heeft ze wel een goede mentaliteit.toch meedoen hoe dan ook.of ze dan nu heeft gewonnen of verloren maakt dan op zich niet zoveel meer uit,al hoop ik voor haar dat ze gewonnen heeft.:)

ik ben blij dat ik allebei de events al klaar heb,dan hoef ik me vanaf morgen alleen weer op die nieuwe te focussen.

die ali express is wel goed hoor,je kunt zo de status van je pakketje volgen.de ene zit in het vliegtuig ander is nog op het vliegveld volgens mij.waren van 2 verschillende bedrijven volgens mij.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee nou hier nieuws van het toernooi front..

helaas werd dochter uitgeschakeld door de gene die uiteindelijk eerste werd. Maar ze heeft het goed gedaan en volgens mij geen last van haar ziek zijn gehad.
    Ze was trots op haarzelf aan het einde van de dag en heeft genoten.

haar hoogtepunt.. dat de wereldkampioen jeugd haar en haar vriendinnetje mee nam om samen om te kleden en te meten daarna :p hahaha van alles wat je op zo'n dag gedaan hebt :) (die speelt bij onze club)

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

uiteraardxD

Super yvonne, wat fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Ik snap je dochter wel

5. bobobear

toppie Yvonne,zolang ze er maar plezier in heeft gehad en trots is op haarzelf.en dan nog het beste deel van de dag,lollll.haar dag kan niet meer stuk:)

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

nee ze was echt enthousiast dus ik ben blij :)

hier verder knetter gaar van zuurstofgebrekkige gymzaal :) en lange gwassen op het land aan het smijten.
    dus als ze niet netjes groeien vandaag dan ligt het eraan dat ik het wat afgeraffeld heb.

fricor vindt dit leuk.
  7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond.

Fijn Yvonne dat je dochter zelf er een goed gevoel bij heeft. En helemaal niet gek dat de ontmoeting met de jeugdkampioen haar hoogtepunt was.
    Bij mijn dochter kwam vorig jaar Sarina Wiegman (de coach van het Nederlands dames elftal) langs bij de vereniging. Al die meiden waren helemaal hoteldebotel, moesten allemaal met haar op de foto, e.d. Het zijn toch mensen waar zij echt tegenop kijken.

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,
    ik ben startklaar voor het volgende event, kan nog net beginnen voordat ik naar de fysiotherapeut mag. De rest heb ik klaar zover ik wilde, dus de rest op de velden is weer gekeerd.

eert maat een kopje koffie , fijne dag allemaal

10. enk52

Goedemorgen Lucie

Jij ook een fijne dag en succes bij de fysio

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. hier ook alles klaar en velden vol lange gewassen.
    fijne dag en... tot na de middag, als het event begint

12. enk52

Goedemorgen Matthias

Hier ook lange gewassen erop. Jute dit keer.

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,

Net eindelijk toch ook de laatst piñata geslagen. Ik was gisteren bij de laatste oogst ballonbloemen niet gezien dat mijn WAC net verlopen was, dus kwam nog 100 gewassen tekort. Gelukkig doet Baha niet mee met het nieuwe event, dus die laatste hebben daar vannacht opgestaan.
    Baha is weer helemaal omgebouwd. Ik twijfel of ik voor het nieuwe event nog knechtencouponnen ga gebruiken of dat ik die drie velden met kwartakkers met het handje ga oogsten. Het is een lang gewas, dus hoeft maar 3x per dag.

14. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Ik heb eindelijk de laatste tijdsquest klaar, heb bij de bomen alleen zilver gedaan.
    Pinata gewassen staan op Baha en op de boerderij lange gewassen voor het event geplant.

Straks nog even naar de fysio, vanmiddag hoef ik niet weg dus kan ik op tijd beginnen met het nieuwe event.

15. enk52

Goedemorgen SB

Goed bezig, succes bij de fysio

PLINK PLOINK

Buizen en Piñata´s

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

mijn pakketje is nu in nederland van ali:music:

nu wachten tot het nieuwe event start:oops::)

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik kom maar op de koffie,

fysio al weer gehad vandaag

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Bobo en Hesje.

Ik hoop dat mijn pakketje ook opschiet. Ben je al begonnen met de andere Bobo?

-freedom5555-, Snijderboerderij en fricor vinden dit leuk.
  19. bobobear

nee nog niet,meestal als ik eraan denk is het al donker en dan zie ik volgens mij niet zo super.straks plak ik alles scheef en bobo moet het natuurlijk wel netjes doen he.:music:

hij is wel mooi geworden lea.:D

20. enk52

Nu nog even een lijstje erom zoeken

PLINK PLOINK

Verlenging boerderijherinneringen

Laatste bewerkt: 29 Januari 2018