Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is ook mooi Rita. Heb jij ook ronde of vierkante steentjes?

Goedemiddag Agnes. Hier begint het event ook op te schieten.

2. doj34

doj34 Forum freak

ik heb vierkante steentjes maar af en toe vind ik in het zakje een ronde en daardoor weet ik dat er ook ronde zijn.
    Geen idee wat ali meebrengt binnenkort.

3. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Nostalgia ben ik nog mee bezig, laatste van de producten en de bomen goud en diamant moeten nog. Kijk wel even wat ik daar mee doe.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ok heb nog we l een plekje, ben ook slecht in cadeaus geven, ds we passen bij elkaar xD Nodg me maar uit

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

knap hoor van jullie

ik heb net de wolkenrij gekregen dus het gaat ook hier wel lekker

-matthias1952- en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. doj34

doj34 Forum freak

lucie we zijn buurtjes! ik heb je namelijk uitgenodigd.
    en als een nieuwe buur heb ik even een lekkere griezeltaart bij je achter gelaten.

dank je Hesje

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zien er mooi uit hoor lea en rita.maar o wat een priegelwerk

8. enk52

Gefeliciteerd Hesje

Dat is het wel hoor Bobo. Hoop dat je eerst een kleine hebt besteld om mee te beginnen.
    Maar naarmate je verder gaat wordt het steeds leuker.

9. bobobear

ja,ik had de kleinste maten besteld.maar wel gelijk moeilijke volgens mij,maar als ik er echt voor ga zitten dan kan ik me er wel op focussen.en dan moet het lukken

10. enk52

Komt wel goed dan Bobo. Ik dacht ook dat het niets was maar vind het nu toch heel erg leuk.

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

het is wel goed te doen hoor.. je moet dat pennetje gebruiken.. maar vooral even slim elke keer een klein stuk hahaha en al je steentjes handig ordenen anders wordt je hondsdol :)

en niet te druk maken als ie net niet recht zit. want ze drukken elkaar ook wel een beetje recht nog. :)

ze worden inderdaad mooi hierboven.
    Hier het event af.. dus ben lekker kistjes aan het verzamelen nog. en de voorraad weer aan het opkrikken.

klinkt vervelend zo'n toetsweek. bij de jongste op school maken ze ook steeds overal een bende van. Heel frustrerend.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede middag,
    Wat een werk zeg dat jullie daar maken, ik zie hier de bolletjes al over de tafel rollen enzo van die toestanden als ik om de één of andere rede vlug moet zijn......
    jullie hebben allemaal stalen zenuwen blijkbaar.........

Doj proficiaaaat met je level up....
    En wat een gedoe tegenwoordig op die scholen kwestie van toetsen......:wuerg: hier is het al niet veel beter naar het schijnt, tekort aan leraars en dan nog eens de griepepidemie er bovenop hoorde ik wel van zeggen ergens in een supermarkt hoor.....

13. doj34

doj34 Forum freak

zojuist terug van de basketbalwedstrijd van zoonlief. Hij heeft 3 x gescoord en dit is pas zijn 4de wedstrijd. En ze hebben gewonnen van de nummer 1 die nog ongeslagen was (nu lekker niet meer).
    zometeen richting zwembad, dochter heeft waterpolowedstrijd.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. enk52

Lekker sportief dagje dan Rita. Hoop dat dochter ook wint.
    Basketbal heb ik ook nog gedaan.

15. Aloryan

wat leuk dat hij zo lekker gaat. is altijd fijn als je goed kan meekomen in het team.
    en helemaal super dat ze dan ook nog gewonnen hebben!

hopelijk inderdaad bij je dochter ook lekker sporten.

hier morgen de sporthal in. dochter heeft nu weer 38.0.. maarja geen haar op haar hoofd die morgen neit mee doet.
    Dus nouja op tijd naar bed en hopen voor het beste.
    morgen 8 uur meten wegen en volgens mij is haar eerste wedstrijd 9.15 dus ze heeft best een fijn rooster. ik denk begin van de middag klaar.. dus als de koorts kan wachten tot dan met opkomen zou ik het fijn vinden.

16. enk52

Succes ook voor je dochter Yvonne. Hopen dat ze fit genoeg is

17. Aloryan

ik betwijfel het, maar ze heeft best wel naar dit toernooi toe geleefd vooral om
    dat het haar eerste internationale toernooi is. en dat is echt een ding natuurlijk voor die guppies.
    ze hoopt op een keer een medaille winnen. Tot nu toe kan ze leuk mee komen, maar echt winnen heeft ze nog niet gedaan. Daar is ze op gebrand. Ik vaag het me dus af of dat nu gaat lukken, maarja wie weet is ze juist wel zeer ontspannen door het ziek zijn ofzo ahha.

maarja ik ga het haar ook niet afnemen omdat ze beetje ziek is, blijft ze maandag maar een dagje uitzieken als het echt erg is. ze heeft er echt hard voor gewerkt.
    wordt sowieso gezellig samen op pad. Pappa vind het wat spannend haha zijn kleine meisje in de ring. dus die leeft thuis mee met wat ik hem op stuur :)

ik heb btw ook nog plek voor kliekjes zag ik vandaag.

18. bobobear

goed van je zoon rita dat ze gewonnen hebben en hij ook nog eens gescoord heeft.wat zal hij blij zijn.en nou vanavond nog je dochter.

yvon,je dochter heeft in ieder geval wel de juiste spirit,je niet lekker voelen en toch ervoor willen gaan.zij komt er wel hoor.

ik zou vandaag mijn planten gaan verpotten,is hard nodig,maar toen werd ik gebeld dat mijn brokken pakket bij de buren een straat verder fout is afgeleverd.dus toen toch maar naar buiten en gelijk maar boodschappen gedaan.ennnnnn een klein diamondpainting ding bij action gekocht,een bloemetje.nog geen 2 euro.dan kan ik vast oefenen hihi

zo nu ga ik maar eens eten maken want ik schiet voor geen meter op.ik moet ook mijn tante helpen met die tijdsquests.maar ik doe het elke keer fout.maar ik ga het wel halen voor haar hoor.maar ik doe elke keer ipv oogsten de bomen gewoon verwijderen en dan kom ik weer vruchten tekort.echt dom gewoon.

19. Aloryan

hahaha bobo ik herken echt zo veel van mezelf in jou hahaha.. ik zou dat dus ook doen even gauw een kleintje halen bij de action.

morgen schijnt het weer mooi weer te wordne dus kan je de plantjes ook nog doen.

die bomen is wel echt jammer.

20. enk52

Die van mij komt daar ook vandaan. o_Ok om het eens uit te proberen