Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Was wel heel koud maar droog gelukkig. Was pietendorp in het zuiderzeemuseum. Is ontzettend druk geweest.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lijkt gezellig

ik ga afsluiten tot morgen allemaal

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

klinkt gezellig Lea, Ik ga hier weer vroeg naar bed, het griepvirus is nog niet van plan mij te verlaten:cry:

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ik heb ook 1 wolf en kreeg 4 hanen en een egel. alleen de kikkers willen niet komen maar ik heb 20 stallen gekocht vind ik genoeg, heb er nog 1 staan en wilde gelijk kijken met tg maar doe het toch maar niet. gelukkig gaat het toch wat beter lucie. ik heb ook een vriend die een kou heeft en mijn dochter ook. wat wil je als je samen aan de riolering heb staan scheppen. in het zonnetje en dan je vest aan doen met 12 graden vorige week. jammer lea dat ze nog een keer moet verhuizen dat is niet leuk. zal prive even haar adres vragen voor een kaartje te sturen. o ja heb eindelijk mijn overschot aan dieren in de bekers gegooid en eindelijk klaar. lang over gedaan poe poe dus kom maar op met de di's hoger kan ik niet

5. enk52

Goedemorgen allemaal,

Witte wereld op de farm. De wolven zijn blijkbaar ook geschrokken want er is er 1 bij me komen schuilen.:)

6. Hesje

goede morgen

wel mooi de witte wereld gefeliciteerd met je wolfje
    heb je nu ook alles?

wel jammer dat alle sokken nog onder de sneeuw liggen
    eerst alles opzoeken dan op nummer ophangen wat een werk op de vroege maandagmorgen:p

7. enk52

Ja, alle beestjes nu weer compleet. Denk dat ze overvallen zijn door die sneeuwbui, daarom wat vertraging met ophangen;)

8. Hesje

ja denk het ook
    het is een heel werk hoor sokken ophangen pfff
    was niet mijn lievelingswerk :oops:xD veel te veel

9. enk52

Ja, daar weet ik alles van. Zijn er nu heel wat minder;)xD

10. Hesje

ja gelukkig wel wat een uitzoekerij was dat altijd xD
    nu maar wachten tot ze hier uitgezocht zijn of zouden ze weggeveegd zijn?

11. enk52

Denk dat ze even opnieuw gewassen en gedroogd moeten worden:)

12. Hesje

ga ik wel een broodje eten

nog meer liefhebbers?

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

HMMMMMMMMM,lekker hesje,dank je wel:)

goedemorgen allemaal,ik ben mijn bedje uitgerold,kon niet meer slapen,dus dan maar op lappie.zag ik dat ik al bij de eventkalender kon,geen idee wat ik moest doen,dus ik zat overal op te klikken en doen,maar niks hoor,nou dan maar even bij het forum kijken toen las ik iets over sokjes,ik dacht oke dan ff op kliekje,begrijp ik nu pas dat we de sokjes kwijt zijn,hoezo blondtxD

14. enk52

Lekker Hesje, dat croissantje gaat er nog wel in.

Je kan je eigen was er nog even ophangen Bobo, Ik heb er al 1 in de machine zitten;)

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wat ben jij snel op de vroege ochtend zeg,ik moet ff bijkomen eerst hoor;)nu je het trouwens zegt is het wel een goed plan,ga ik ook maar eens doen.

ik heb nog stallen in mijn schuur staan,kijken of ik er een wolf en haan uitkrijg,de rest heb ik al gelukkig,ook al meerdere van sommige zelfs.moet ik natuurlijk wel de stallen neerzetten,anders wet ik nog niet wat eruit komt,maar dat wordt straks pas,want heb net gezaaid.

straks ook eens even kijken of ik met volle maan het redt om de andere 2 sieritems voor de staak bij elkaar te kunnen krijgen.maar je kunt nergens lezen wat je voor dat nodig hebt he?van te voren dan.want mijn tante zaait alvast voor me in straks,ik moet met mijn zus mee naar een advokaat ivm haar ontslag.

ik geloof dat ik een beetje teveel spraakwater hebxD

16. doj34

doj34 Forum freak

mijn wasje draait ook al.... oh ja goede morgen.
    ik was ook al verbaasd dat er niets aan de knijpertjes hing...
    ik ga toch maar oogsten, in de hoop dat de eerste sok geen percentage is dat invloed heeft op de oogst

17. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Goedemorgen, zomaar opeens een drukke ochtend hier... Sneeuwscheppen, Kerstboom verstoppen voordat Zwarte Piet en meneer Sint het ziet en ik heb opeens een wasmand vol sokken :eek:
    Dus maar druk aan het wassen, straks eens kijken waar ik ze op kan hangen...

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

o_O ze houden de spanning er wel in met de sokken.

19. doj34

doj34 Forum freak

Klaartjuh, doe maar kalm aan... we hebben nog 24 dagen om ze te oogsten...
    helaas geen wolf of egel... wel 2 wasberen, een haan, eendendons, een poesje en nog wat anders wat ik vergeten ben... heb nu wel een 10-delige ketelfabriek inclusief een innovatieve rode afdeling.... (wist niet dat ezels vleugels konden hebben)

ik hoop trouwens dat ik straks de bloemen van het rad als ruilmiddel mag gebruiken... misschien kom ik dan aan een wolf of egel...

Laatste bewerkt: 1 December 2014
  20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen aan iedereen, ben weer boven water wat de pc betreft, maar lig zelf in de lappenmand......:sleepy:

Ben maar even hier, om naar de sokken te zoeken......misschien dat een noorderbuurmod haar tenen het erg koud hebben en zodoende alles heeft meegenomen....:wuerg:

De wolf staat er ook trouwens(heeft nu wel niets met de sokken te maken......lol:music:

ps. heb niet kunnen bijlezen......