Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik heb niet genoeg werkstallen nee..
    ik zit eraan te denken straks nog wel wat bomen neer te gooien.. want ergens vind ik het wel jammer, maarja.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je de stallen niet doet zou ik me op het Piñata event concentreren want het item zit in de laatste fase. Is zonde dan van de ruimte.

PLINK PLOINK

Maandknechten

3. Aloryan

ja daarom heb ik ze nog niet gedaan.
    Pinata komt wel goed.. ihahaha ik zat te stressen, maar heb hem bijna af.

zit op 9-9-9-8 nu.
    nu even wachten op die laatste 8.. zodat ik daarna even kan rekenen wat ik nog moet doen, zodat ik niet met heel veel eventgewassen blijf zitten, terwijl ik wel een aanslag op sommige van mijn normale gewassen heb gedaan.

en even uitpuffen vvan het hardlopen en het rekken strekken :) probeer manlief in beweging te krijgen.. haha maar merk dat het wel zwaar is hardlopen bovenop mijn eigen trainingen :) ik klaag natuurlijk niet als hij het hoort :p

Laatste bewerkt: 26 Januari 2018
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oma agnes beterschap!!!!
    rita,je bent fanatiek,goed bezig.ik moet ook zoveel....maar doe zo weinigxD
    yvon dat scheelt inderdaad met een wac.en dochter heeft nu veel plezier met schaatsen denk ik.

sanham,ik had gemaild en zij had me teruggemaild,dus dat heb ik zwart op wit.maar wat een gedoe zeg.zo moeilijk is het niet lijkt mij,maar hun denkwijze is anders dan ik vermoed ik.

toen was het ook gister met ziggo,had een waarschuwing van de bank gehad,stond niet genoeg op dus niet betaald,ja hallo,die datum was niet afgesproken ,maargoed,beter maar overboeken voor we nog meer gezeur krijgen.ik overgeboekt,hebben hun het er nu dus toch afgehaald,dus dubbel betaald,dus nu die van hunmaar teruggeboekt,want is geen klein bedrag.het is weer zo een dag dat alles verkeerd gaat denk ik,lolll.ach we houden de moed erin hoor.alleen wordt je er moe van.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

bobo, wat een gedoe met die betalingen. ik hoop echt dat het goed komt. succes.

6. Aloryan

ik heb dat ook veel bobo.. als je niet alles op automatisch heb staan gaat er heel veel fout..
    probleem is alleen dat als je op de kleintjes moet letten automatisch overschrijven ook niet altijd handig is. als er eenmaal wat fout gaat krijg je van 100 mensen gelijk, maar je geld terug zien ho maar..
    ik wacht ook nog op 300 euro wat vertraagde bij mijn zorgverzekering.. grmbl..

en ja kleine heb lekker geschaatst.. gelukkig geen blessures want ze heeft een groot toernooi zondag.
    ze is wel lijkbleek.. zit nu lekker lego te bouwen in haar pyjama met liedjes op van Glee.. hihihi dat vind ze heel leuk. ze wil graag de serie zien maar met 9 jaar vind ik haar ietwat te jong :p ze loopt wel een paar jaar voor.. maar niet zo veel jaar haha

7. enk52

PLINK PLOINK

Frappé Olé event

8. bobobear

poeh alweer een nieuw event:oops:maar die begint maandag pas:music:als het goed is ben ik straks klaar met het pinataevent dus kan ik me voorbereiden op maandag.dat betekend dus het weekend even lange gewassen erop en niet zoveel farmen.

dank je matthias.
    yvon,toch fijn dat ze het leuk heeft gehad en nu weer lekker aan het spelen is.hopen dat ze niet weer ziek wordt omdat ze zo bleekjes ziet.glee ken ik wel van naam maar eigenlijk nooit gezien.

9. Aloryan

ja maar nieuwe event is alleen event gewassen.. nadenken hoeft alleen in die leveltjes. dus dat valt mee.
    ik doe nu dee afmaken en tegelijk even alles bijwerken van de normale gewassen. zondag heel de dag weg dus dan doe ik lange gewassen.
    morgen rustig betje tussendoor boeren.

glee is tienerserie met veel liedjes en veel liefde en zo hhahaha ik heb hem gekeken met onze middelste. die wordt over 2 weken 16. dus dat was wel heel gezellig.
    kleinste loopt wel voor dus vind veel items al erg inteerssant, maarja ze hoeft nog niet bezig met alle puberliefdes die van de een op d ander overvliegen enzo :p

10. bobobear

nee,gelijk heb je,gewoon nog lekker een beetje kind laten zijn,later moeten ze al zo snel groot worden.

nou,event met gewassen en dropjes en ik heb zo een hekel aan dropjes.nou echte dropjes niet hoor:pik ga ook het weekend lekker rustig boeren en dan zondag avond bomen erop.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben terug met poes......hebben in allerhaast nog longfoto genomen, want eenmaal terug uit observatie in onderzoekruimte, begon ze met bek wijd open te hijgen........nog nooit gezien....maar was niets te zien op foto.
    Ze heeft een schildklieraandoening.....dus pilleke geven nu tot maandag en dan de vloeistof halen, was niet binnen.......pilleke geven aan een kat is niet evident hoor......wist dokter ook wel...
    andere optie is "voer" met dat middel in, maaaaaaar dan mag de jongste er niet van eten........laat nu de jongste alles eten wat ze tegenkomt. !!! En dan mag zieke poes totaal niets anders eten, helemaal niet......en die vind buiten ook wel ergens iets hoor.
    Poes zou reeds oud zijn, ze denken nu, tussen 18en 20 jaar(daarvoor 10 jaar en dan toch ouder, we weten het zelf niet ze is hier aangekomen uit het niets) ......nu is ze buiten gegaan, vroeg ernaar, want diarree komt van schildklier.
    Ben dan ook 282 euro armer.....:wuerg:
    Binnen 14 dagen terug bloed afnemen......:music:

12. Aloryan

haha ik ben ook dol op dropjes al eet ik ze niet. .ivm toegevoegde suikers :p

maar dropjes.. tja ik vind het jammer dat je uitstekend kan boeren en nog moet stressen.

13. enk52

Dat is al een behoorlijke leeftijd freedom. Hoop dat het goed komt en dierenartsen zijn zeker duur.

14. Aloryan

poeh nou dierenartsen zijn zeker duur, maarja je wil die beestjes ook zo lang mogelijk zo fijn mogelijk laten leven he.
    Succes met het beestje.

15. bobobear

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    ja freedom,dierenartsen zijn niet goedkoop.maar volgende keer hoef je toch niet het consult te betalen of dat ook nog?hier bij mij tenminste als je terugkomt voor vervolg hoef je dat niet meer te betalen,scheelt dan toch wel weer 40 euro ofzo.en katten pillen geven is een drama,hond is al niet makkelijk laatstaan een kat met die scherpe tandjes en klauwen.

speciaal voor freedom!!!

Laatst bewerkt door moderator: 27 Januari 2018
  16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Freedom sterkte met je zieke kat!
    Bobo, ik hoop voor je dat het nu goed opgelost wordt, zonder dat het je extra geld kost.

Na de problemen van de week nu geluk in het spel. Draaide net 200% bonus voor 12 uur, vlak voordat ik de tijdsquesten wilde oogsten. Ik kan nu goud en diamant van de producten allebei achter elkaar doen. De bomen hoop ik dan morgenochtend klaar te hebben.

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  17. enk52

Dat is super Sandra. Gefeliciteerd :)

Goedemorgen allemaal,

Owen gefeliciteerd met weer een level-up

Laatste bewerkt: 27 Januari 2018
    fricor, vanDijk1970 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik schuif bij je aan Lea wat gezellig en lekker

Owen gefeliciteerd met je level erbij

19. enk52

Goedemorgen Hesje

Gezellig dat je er bent:)

Kan je je nog een beetje vermaken?

20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. lekker ontbijt. eerst een sapje dan croissant met kaas en nog wat fruit toe.
    prettige zaterdag iedereen.