Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

die had ik ook freedom

ow wat naar
    snel de eierbomen met mest en susi zetten

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben er ook weer,was even chaotisch,maar het is gelukt.mijn akkers zijn een ratjetoe van gewassen maar dat mag de pret niet drukken.

mijn hond was ook weer lekker bezig,hij is al vanaf vorige week aan het schommelen,dan weer heel veel plassen en dan weer normaal,maar nu plast ie ook weer veel dus toch maar even overlegd met de dokter.zijn insuline moet weer iets omhoog.maar mijn hond is raar.daarom zijn we er ook zo voorzichtig mee.want het schijnt dat hij toch nog deels zelf insuline aanmaakt,maargoed,hopen dat het straks weer beter gaat,denk van wel hoor.nu weten we ondertussen bijna wel hoe ermee om te gaan.

die 200 bonus is wel lekker hoor,ik heb al bijna mijn sieritem te pakken.en dan natuurlijk ook met het pinata event tikt lekker aan zo een boost.ik denk dat ik maar doorga tot vannacht,is 12 uur geldig dus tot een uur of 3,lollll.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. doj34

doj34 Forum freak

wat jammer dat het met je hond wat minder gaat, hopelijk gaat het guaw weer beter.

4. bobobear

hij is er wel normaal onder hoor,alleen moet hij veel plassen.maar straks is zijn insuline weer verhoogt en ik ermoed dat het dan snel weer goed komt.ik had afgelopen nacht ook de hele tijd iets van moet ie naar buiten maar hij lag lekker te snurken,en dan bedoel ik echt snurken he.ach,komt wel goed.

hoe gaat het nu met jou,een beetje opgeknapt al

5. doj34

doj34 Forum freak

ja het gaat al een stuk beter. maar blijf de rest van de week thuis. Vanavond geen training geven.
    Even alleen aan mezelf denken. (en misschien aan twee questen gniffel)

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Heb ik mijn appelbomen geoogst :oops:

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

En vergeten klokje aan te zetten?
    Ik heb al mijn stallen en productbomen maar weer geoogst vanmiddag omdat die moerbeiboom te laat klaar is. Nu morgenochtend alles oogsten.

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ja, vergeten klokje aan te zetten

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Vanavond rond 23.00 uur zijn alle bomen en de productstallen hier klaar. Ik ga nooit vroeg naar bed, dus kan dan mooi nog de eerste tijdsquest starten. Ik ben alleen bang dat ik ook dat stomme klokje vergeet voordat ik de bomen oogst, of de volgende voordat ik de stallen oogst.

10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heee kliekjes..

Oke.. de diamond painting ligt uitgerold, de zakjes steentjes zijn geteld en gechecked..
    zijn er nog slimme tips voor een beginner, voor ik een beginner fout maakt.

11. enk52

Mijn dochter gebruikt een liniaaltje langs de randen om ze recht te plakken. Wel wax op je pennetje doen en wat aparte bakjes voor de steentjes is wel handig. Liefst met nummertje als de kleuren erg op elkaar lijken

12. Aloryan

woei.. oke ik ben begonnen! haha ben benieuwd :)

13. enk52

Veel plezier ermee:)
    Niet vergeten ook nog te oogsten tussendoor;)

14. Aloryan

haha nee.. ik moet nog een uur wachten ofzo.. haha :) ik moet behoorlijk doorzaaien, want heb ook niet genoeg van de gewone gewassen.

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Alles geoogst, dacht ga wat aan het rad draaien........draai ik de eerste of tweede keer in men leven, 200% bonus. komen daar nu 8 gewassen uit een veld........xD tja.......:wuerg: en ik "moet" morgen opstaan, anders bleef ik wakker om te oogsten. maar dat ding blijft 24 uur staan....

En dan zijn er nog kliekjes die tijd vinden om diamentpainting te doen.....:oops:

16. enk52

Gefeliciteerd freedom. Hier wil hij ook nooit komen

Die diamond painting is voor tussendoor als we moeten wachten. Moet ook goed licht hebben.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk, maar de werkstallen staan in de fabriek, daar komen nu 3 stuks uit......dus kan ik de quest helemaal uitspelen, op één voorwaarde, dat ik die stallen daarin apart kan oogsten, is dat mogelijk??? a ja heb anders 24 stuks :music:

18. enk52

nee de fabriek moet je in 1 x oogsten, gedeeltelijk kan niet

19. bobobear

gefeliciteerd freedom met je 200% is echt prettig hoor,dan gaat alles ineens supersnel.alleen moet je dan niet net zo dom als mij zijn om je eierbomen en geitemelkbomen eraf te halen en van de stallen er maar 1 op laten staan,weet niet waar ik was bij mijn gedachte,lolll.dus straks maar weer erop zetten als ik kan oogsten.ik heb nog 5 en half uur staan zoiets.dus wordt doorploeteren vannacht.:pnou nee hoor,als ik echt moe ben dan jammer dan ga ik wel slapen.nou is het de laatste tijd zo dat ik zo slecht slaap,denk dat ik de pc maar aanlaat vannacht.hoezo verslaafd.

en,en ,en,yvon,hoe vind je het?????ik moet nog wel een maandje wachten denk ik lolll.denk dat ik ondertussen maar eens bij action voor een goedkope ga kijken om te oefenen.

jeetje ik praat echt veel he?nou schrijf dan:music:

fricor, doj34 en Snijderboerderij vinden dit leuk.
  20. Aloryan

ja het heeft wel wat moet ik zeggen.
    Het is wel gepriegel.

Mijn eerste tip is om een niet te groot stuk te doen in 1 keer :) hahahaha.
    ik had een stukje van het tape weg gehaald om goed te kunnen werken, maar dat had ik net iets te groot gemaakt.. waardoor ik met en alles netjes uitzoeken en werken eigenlijk net te lang werk had. dus steeds een klein blok is slim! haha..
    vond mijn blok al niet heel groot, maar het is wat intensiever dan ik dacht :)

maarja hoe het wordt weet ik nog niet is het stuk wat ik gedaan heb te klein voor. maar wel leuk hoor!