Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Hebben jullie gezien dat bij die kistjes ook leuke verblijven te winnen zijn, onder andere de leeuw en de slak :)

-matthias1952-, fricor en doj34 vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

We beginnen met 3 x PLINK PLOINK

vanDijk1970, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. wat een gedoe bij de speldiscussie. ik weet nog niet wat ik doe voor dat nostalgie event. we hebben 5 velden voor het verjaardagsevent maar als we alle bomen en werkplaatsen kwijt willen, wat blijft er dan nog over?
    bedankt voor de thee en de koffie. ik vrees dat ik alles opdrink vandaag.

4. enk52

Goedemorgen Matthias

Gelukkig is het een automaat dus er zit voldoende in.:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

wat ben ik blij dat ik gisteren toch de bomen en stallen erop heb gezet.dan heb ik in ieder geval straks level zilver gedaan,dan haal ik ze er weer af en dan doe ik de rest wel wanneer ik klaar ben met het pinata event.:music:ik dacht eerst dat ik het voor niks had neergezet.:oops:

6. enk52

Goedemorgen Bobo.

Denk erom dat dit event wel eerder stopt dan het pinataevent dus ik zou ik ieder geval doorgaan eerst met de laatste fase.

7. bobobear

dus jij zou de bomen en hokken gewoon laten staan tot de tijdsquest klaar is?

het is dat je dat zegt hoor,daar had ik dus niet op gelet.

8. enk52

In ieder geval de bomen en dieren voor de laatste fase waar je het item krijgt.

freedom gefeliciteerd met je level-up

9. bobobear

oke,dan doen we dat.:)de rest van het andere kun je dan wel later inhalen

weet jij ook of je bij die tijdsquests je in 1 keer al je bomen kunt oogsten dus alle soorten of moet je het echt per soort doen.
    en ik hoop dat ze ook wel de melk en eieren van de bomen aannemen

10. enk52

Die kunnen allemaal tegelijk anders hadden ze wel apart gestaan en het zijn dezelfde melk en eieren als uit de stallen.

11. bobobear

oke dan,bedankt voor je antwoorden.ik zag al dat ik de bomen met de hand moet oogsten:oops:ja,ik ben nou eenmaal een verwende luie boer,hahahaxD

12. enk52

Als je eier- en melkbomen daar ook staan dan moet je dat zeker doen anders gaan ze meteen mee.

Ik moet er ook om denken.

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, ja dat was inderdaad een gedoe allemaal in de praatgroep.Maar mijn complimenten naar Ron dat hij het voor elkaar heeft gekregen de faq gisteren nog te plaatsen. Is toch veel werk naast een gewone baan;)

Hier heb ik de bomen van de producten bij de stallen staan, kan ik net per ongeluk verkeerd oogsten. Zoals ik het nu zie doe ik overal zilver en alleen zes helemaal voor het sieritem. Gelukkig heb ik productbomen dus de plaats op het veld voor stallen is redelijk beperkt. Als ik het slim uitkien zou ik vrijdag klaar kunnen zijn met ze diamant

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Ik ga zo even uitrekenen of ik het nog ga halen als ik nu zo de bomen en stallen erop zet, had gisterenavond niet meer de energie en zin om te gaan rekenen. Ik zal wel een flink aantal bomen moeten bijkopen, want heb volgens mij van geen ene boom meer dan 15 stuks op voorraad. Gelukkig zitten er genoeg BD in kas xD

15. LucieSchreurs

Hi,

ik heb van alles 34 bomen, met suzimest levert dat 204 stuks fruit op. Als je er dan ook nog turbomest opgooit zijn ze vanavond rond tien uur klaar. Stallen zou je eventueel met SV kunnen doen. Ik zag net dat mijn melkstal er dan nog maar 8 uur overdeed. Wel met alle tijdverkorters van de bonenstaak. Denk je ook aan de productbomen? Scheelt weer plek

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

even helemaal gestrest gisteravond met die nostalgia
    maar dankzij mijn lieve kabouter helemaal goed gekomen

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen Hesje. dat was nogal iets hé met dat nostalgia gedoe! ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe we beide events klaar kunnen krijgen. we hebben 5 speelvelden, maar de stallen en bomen vragen toch ook veel plekjes. we modderen maar wat aan en zien wel waar we uitkomen. ik was dan nog zo stom om mijn fabriek te oogsten en opnieuw te vullen, en nee, niet met wolstallen. :oops:

18. LucieSchreurs

Het scheelt al, al je niet alle level van de bomen doet. Ik kies er dus voor om van vijf alleen zilver te doen. Die kan ik vanmiddag meteen doen en dan staan er nog alleen de angorastallen, 1 schapenwol en twee geitenmelk, de rest staat of in de fabriek of productiebomen.
    Je haalt dan niet het hele Nostalgia event , maar hebt wel het sieritem

19. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

vanochtend heel slecht wakker geworden en dus ziek gemeld. nu een half uurtje wakker maar voel me absoluut niet fit bah.
    Voordeel, ik ben op tijd voor het pinara feestje.

20. bobobear

dat is balen rita,je krijgt toch niet de griep he?gewoon lekker rustig aan doen vandaag (maar wel op tijd dan nu met de events beginnen:p)

ik zit nog te denken of ik alles laat staan.in ieder geval wel de stallen.maar bomen twijfel ik over,want dat neemt best veel ruimte in en de beloning is niet dat je zegt dat mag je niet missen.maar mij kennende ga ik hem alsnog wel later afmaken,maar ben meer op de pinataparty gericht,het liefst zo snel mogelijk alles klaar.ja ik ben niet verslaafd hoor.

straks er wel aan denken om dat klokje aan te zetten anders wordt het nog niks.wordt nog at met mij.

LucieSchreurs vindt dit leuk.