Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik had er nu een voor 20 euro en dat vond ik redelijk aangezien de meeste ruim 40 waren. ik zal even kijken of ik kan vinden welke site dat was..

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

laat me raden,jij hebt die witte wolf?

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bij ali hoef je niet met creditcard te betalen. Je kan de optie daaronder selecteren van met andere kaart betalen.

4. Aloryan

een blauwe was het. maar ze hebben er daar best veel en ze zijn goedkoper dan de meeste sites.
    ali vond ik op dit vlak ook nog wel redelijk duur.

5. bobobear

ook gewoon met ing dan ?of amro wat dan ook,gewone bankpas dus

6. enk52

Ja ik heb ook geen andere. Je kan gewoon met ideal betalen

7. bobobear

oke top,bedankt

8. Aloryan

wel een soort domper dat je dan moet wachten tot het binnen is.
    hahaha wil eigenlijk nu wel beginnen.

als je bij ali bestel dmoet je lang wachten he bobo! hihihi past niet echt bij ons.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. bobobear

ik heb wel bij die ali besteld,en toen pas zag ik 12 tot 15 dagen:wuerg:ach,morgen hier even kijken bij action ofzo of ze wat hebben.ik zit er nu helemaal in met mijn gedachte.jullie worden bedankt.nou het ook nog leuk vinden,lollll.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Aloryan

ahahaha ja dat ook nog.. zitten we straks te friemelen, bakken we er niets van haha dat zou slecht zijn.
    ik heb geen idee hoe lang ik op de mijne moet wachten, maar ik denk deze week wel. Ach op maandag sport ik toch na het werk dus dan heb ik geen tijd.

right plantjes zijn bijna klaar en dan naar bed en hopen morgenochtend genoeg vergrootglassen te hebben. ik heb me echt suf gefokt dus ik hoop het wel.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Als jullie morgen nog vergrootglazen gaan sturen dan wil ik ook wel in het lijstje, zal morgen zelf ook sturen naar wie nog nodig heeft.

12. detje81

detje81 Forum-overlever

Voor diegene die diamond painting doen/willen doen. Mijn ervaring met andere hobbymaterialen is dat jacobi.nl ook niet duur is. Is meestal de (een van de) goedkoopsten met hobbyspullen en verkoopt ook diamond painting. weet alleen niet wat de verzendkosten zijn, omdat ik er altijd even heen ga.

13. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. Aloryan

goede morgen. de molrn draait ik ga het halen!
    fijne maandag allemaal

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, hier was ik gisteravond klaar. Op beide accounts gehaald.

Fijn Yvonne, dat het gelukt is!

16. enk52

Goedemorgen Yvonne en Lucie

Gefeliciteerd met het halen allebei.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    lekker kopje thee:)

op deze farm klaar
    op jouw nog 20 vergrootglazen dus dat moet ook lukken

succes met al jullie gepriegel:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje.

Je bent er lekker vroeg bij:)

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik moest ook bloedprikken dus dan maar vroeg de laptop opgestart;)

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    oogst van de nacht viel tegen, dus maar een veldje veredelde anjers gedraaid. Ik kon over een paar uur nog wel bomen en stallen oogsten, maar durfde er niet op te rekenen dat daar samen met een oogst eventgewassen nog bijna 50 vergrootglazen uit zouden komen. Nu nog maar 1 vergrootglas nodig, dus die komt echt wel!
    Molentje draait nu overuren om alles om te zetten naar gereedschap.
    Detje ik zal jou straks nog een drop sturen, als je nog meer nodig hebt, heb ik nog 2 "cadeau-accounts", waar ik verder niet op speel. Dus laat even weten of dat nog nodig is.