Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

SB, van harte maak er een gezellige dag van.
    Sanham, succes o de club hier zijn de wedstrijden nog niet begonnen en anders wel afgelast er ligt hier een beetje sneeuw

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie

Hier geen sneeuw, wel een laagje ijs op het schuurdak.

3. LucieSchreurs

het ziet er koud uit , inderdaad

Ik ben eens naar het event aan het kijken en zal met suprtmest moeten gaan gooien, anders ga ik het niet redden ben ik bang, nu 60 gereedschappen gemaakt, dus moet er in 48 uur nog 40 en we zijn veel weg dit weekend

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. enk52

Met lange gewassen zou het wel moeten lukken als je voldoende eventgewas hebt.
    Ik moet nog 4 gereedschap, die heb ik denk ik wel met de volgende oogst bij elkaar want heb ondertussen ook al weer uit de bomen gekregen

5. LucieSchreurs

Eventgewas is ook maar zo zo, heb te enthousiast het supervoer gepakt elke keer, maar we komen er wel heb 8000 SM, dus het kan wel iets lijden

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. hier ook met SM aan het gooien. de vergrootglazen laten op zich wachten. ik moet ook nog 40 gereedschap zien te draaien.

7. LucieSchreurs

Djus wij lopen ongeveer gelijk op. Ik heb het eventgewas nu met water en mest staan, maar stap straks over naar hele velden op de gewone boerderij. Op bahaarama ga ik Protea zetten merk dat dat ook altijd goed oplevert

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

SB gefeliciteerd en een mooie dag

9. enk52

Goedemorgen Hesje.

Kan je zelf met je rolstoel rijden of ben je afhankelijk dat ze je halen?

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik kan het zelf met twee handen en een voet
    er ligt vloerbedekking hier boven en dat is heel zwaar
    soms wil de schouder dan even niet
    ik heb nu een witte kous aan omdat er teveel vocht in blijft zitten en die kan ik zelf niet aan en uittrekken dus heb ik nu wel hulp nodig

het is hier twee graden en en beetje grijs

11. enk52

Niet forceren dan Hesje. Als je je op je kamer dan maar kan behelpen.
    Het is hier hetzelfde weer.

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

SB gefeliciteerd met je verjaardag!

Afgelopen dagen zijn we er achter gekomen dat we een soort van opgelicht zijn.
    Mijn man werd in ergens in oktober gebeld door een energiebedrijf en die gaf te kennen dat we wel flink konden besparen op onze energie.
    dit bedrijf zou een offerte sturen, was de afspraak, want mijn man wilde wel even vergelijken.
    Nu werd ik afgelopen week gebeld of ik even het contract met de bewuste beller wilde doornemen.
    Hij was behoorlijk snel met praten d.w.z. hij noemde zijn naam en in 1 adem meldde hij waarom hij belde en of ik maar even de gegevens met hem wilde doornemen.
    Mijn dochter moest toen lachen toen ik zei. "wilt u even u mond houden, ik heb geen contract en wil geen contract, tot ziens.
    Hij probeerde nog met dat hij niets wilde verkopen. ik gelijk ophangen.

Blijkt nu dat onderaan de offerte stond dat als wij niet binnen 2 weken op deze offerte zouden reageren, ze het proces in werking zouden stellen en wij een overstap zouden maken. nu per 1 januari krijgen we dus via een ander bedrijf stroom... heel vreemd.

Mijn man is heel boos geworden en wacht nu op een mailtje waarin wordt gezegd dat mijn man hierop heeft toegezegd. want het gesprek is opgenomen. ik laat jullie het weten, hoe dit afloopt.

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goede net nog morgen,

SB van harte en een fijne dag.

Ria hele fijne vakantie en kom gezond weer terug.

hier kan ik net de helft van het molenproduct maken, dus ik ga lekker aan de kaas knabbelen.
    dan maar geen wolkenrij.

Rita, dat is ook wat!! hier ook eens gebeld paar weken terug en ik wilde de offerte niet toegestuurd hebben... gelukkig maar, anders zat ik er misschien ook aan vast.... heel slinks zijn ze hoor, daar word je verdrietig van en boos.
    sterkte ermee.
    hier zeggen ze; als het een offerte is, dan zit je er niet aan vast. aan jou de keus om er mee door te gaan of niet. misleidende reclame enz enz...

hier nu grijs en heel ongezellig.
    fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

Laatste bewerkt: 20 Januari 2018
  14. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,

Ria veel plezier, SB van harte gefeliciteerd, Rita, heel vervelende zaken. Knuffel voor iedereen.

Tip: als je gaat fokken krijg je bij elke fok een vergrootglas, misschien is dat wat?

15. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

om voldoende vergrootglas te krijgen heb ik maar eens een rondje (45) fokjes gedaan. wel leuk dat er uit iedere fok een vergrootglas kwam. nu maar wachten tot morgenavond om te zien hoe ver we geraken. eventueel nog eens fokken met het gratis SV dat we nu verdienen. (win - win volgens mij. gratis voer en nog fokdieren erbovenop.) alleen een beetje uitkijken dat het roet dezelfde kant op gaat.
    je was me net voor oma agnes.

16. enk52

Rita dat is zeker vervelend. Hopen dat ze jullie niets kunnen maken.

Hier is het event klaar. Nu gewas voor de kaasjes aan het maken.

Muts gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 20 Januari 2018
  17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Zo, weer terug van de bardienst. Liters koffie, warme choco en thee verkocht.
    Het seizoen is hier ook nog niet begonnen. Dit jaar voor het eerst een langere winterstop, maar dan plannen de meeste teams extra oefenwedstrijden, omdat mijn zoon ook een oefenwedstrijd had vanmorgen kon dat prima gecombineerd worden. Bardienst van 7.30 uur tot ca. 10.30 uur. Zijn wedstrijd begon om 10.00 uur. Dus heb ik de tweede helft nog even kunnen kijken (was wel waterkoud).

Rita hoop dat jullie eruit komen. Ik had ze vorige keer ook voor de deur van een energie bedrijf. Heel verhaal, mooi aanbod, ook vraag zullen wij u dan een offerte opsturen? Werd heel vluchtigjes tussendoor ook even gemeld, dat als je het niet wilde dit wel afgezegd moest worden. Gelukkig viel me dit nog net op, dus toen gezegd dat ik zelf nog wel even alles op de site zou nakijken en dan besliste of ik wilde overstappen (uiteindelijk niet gedaan, want scheelde bijna niets met huidige leverancier). Schijnt dus de nieuwe manier te zijn, bij mijn weten is de regel van een offerte toch echt dat dit vrijblijvend is, anders is het een voorlopig contract.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

sb van harte gefeliciteerd met je verjaardag,maak er een leuke dag van!!!!

rita,het is toch wat zeg,is toch te belachelijk voor woorden.ik ben altijd heel kortaf met die mensen,mischien ombeschoft,maar ik zeg altijd nee bedankt.en telefoontjes neem ik sowieso niet op als ik het nummer niet herken.

19. doj34

doj34 Forum freak

ik ben ook heel direct maar mijn man gunt een lieftallige dame vaak de tijd om het een en ander uiteen te zetten.
    Het gekke is dat wij geen bankgegevens hebben gegeven, nee mijn man meldt dat hij nu een factuur in de mail heeft.
    Zo lossen ze dat dus op.
    Dat smerige regeltje heeft mijn man dus niet gezien/gehoord.
    Daarnaast gooien ze de factuur op een van onze bedrijfsnamen waar wij dit helemaal niet willen hebben.
    Dus nooit toestemming gegeven.

zojuist wat kistjes open gegooid op zoek naar supervoer.... krijg ook gelijk wat draaien en hierdoor draai ik sv maar ook 200 % oogst.
    dus gelijk maar supermest op mijn land gegooid.

20. enk52

Dat is zeker een raar spelletje Rita.

200% is wel heel lekker.:)