Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Er is hier ondertussen qua weer code, code geel afgegeven maar het was vanmorgen behoorlijk aan het spoken in het centrum. Als ik de lokale omroep website mag geloven veel storm schade (omgevallen reclamezuil 'die nog wel eens langs de snelweg bv. ziet' en glasplaten van daken/gebouwen om maar een paar voorbeelden te geven.) En 1 van de plaatselijke stations is zelfs al een groot deel van de dag geheel gesloten vanwege de storm.
    Je zal maar met het O.V. naar werk/school moeten of terug. Ik zelf bv. heb geen eigen vervoer (uitzondering van de fiets of benen wagen.)

Laatste bewerkt: 18 Januari 2018
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Klopt vanDijk. Het was heel erg. Er was hier ook een NL-alert om beslist niet naar buiten te gaan. Scholen hielden de kinderen vast en de mensen werden uit de kassen gehaald vanwege het gevaar dat er ramen zouden sneuvelen.
    Er zullen heel veel mensen vast zitten nu die vanmorgen met het openbaar vervoer weg zijn gegaan en nu voorlopig nog niet terug kunnen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik las het bij de verschillende reacties van andere spelers/volgers.

4. doj34

doj34 Forum freak

jeetje ik kijk net hoe lang het nog duurt voordat de molen klaar is met het eventspul... dat duurt nogal even. jeetje wat lang.
    Als ik dan reken wanneer ik de laatste 20 kan klaar hebben, dan duurt dat ook nog even...

5. enk52

Een half uur voor 1 op normale snelheid en je hebt er 100 nodig

6. doj34

doj34 Forum freak

ja hier de eerste 40 er in... morgen een keertje klaar...

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb alle twee de molens aangezet Rita

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal

ik had ze vanaf gisteren al steeds aangezet,maar kom steeds vergrootglazen tekort.straks toch maar rozen erop zetten en op baha wat langers.ik heb nu al 5000 eventgewas over.

wat een weer was het vandaag he,echt niet normaal meer.ik ben lekker binnengebleven,alleen hondje uitgelaten.ja dat moet wel.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi Lea, De spalk begint eindelijk zijn werk te doen. Gaat steeds beter, maar inderdaad een zaak van de lange adem. Ben wel aan het kijken of ik handige schoonmaakhulpjes kan vinden om mijn hand een beetje t ontzien. Altijd goed voor de toekomst.

Hoe gaan jullie trouwens met het event?

10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee sorry kliekjes heel weinig tijd..

iemand nog tips.. ik krijg heeel weinig vergrootglazen.. pas 250?
    echter wel heel veel van dat andere spul: 1200 ruim.

is bij jullie dit ook zo'n groot verschil? of doe ik iets verkeerd wat ik over het hoofd zie.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lucie, fijn dat het nu wat beter gaat met de spalk.
    Ik heb nu de molen weer aanstaan voor 4 gereedschap, als die klaar zijn heb ik er 33 gedraaid. Dat zijn dus 363 vergrootglazen, van de roet heb ik er nog 368 over, dus dat waren er ruim 1500.
    Sinds kort heb ik de veeteelt quest afgerond en de bekers dus op maximaal niveau in de boom gezet. Ik denk dat daardoor mijn drops al iets beter lopen dan in het verleden. Ik heb nu voor de nacht anjers op kwartakkers staan en hoop hieruit morgenochtend veel drops te krijgen. Ik zal morgen laten weten hoeveel dit er zijn geworden.

12. enk52

Goedemorgen allemaal,

Fijn Lucie dat er al wat verbetering is

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goede morgen iedereen. lekker kopje thee met veel citroen. dank je lea
    fijn voor jou lucie, dat die spalk z'n werk doet. en die handigheidjes voor de schoonmaak zal je ook wel vinden. er bestaat van alles die het wringen makkelijker maakt.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

15. enk52

Goedemorgen Matthias en Bobo:)

16. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal.
    Vandaag is het buiten gelukkig weer rustiger.

17. enk52

Goedemorgen Sanham

Gelukkig wel maar wel af en toe een flinke bui

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Hier heb ook zometeen 39 gereedschap klaar, als ik zo lees lig ik god op koers. Op het andere account geluk van een 100% oogstbonus, daar heb ik dus ook al flink supervoer gescoord

19. enk52

Ik moet nog 31 gereedschap maken dus hoop vandaag de wolkenrij binnen te hebben.

PLINK PLOINK

Mega ep

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    ik kom hier even een kopje koffie halen

ik ben bijna op de helft met het gereedschap

mijn schutting thuis is omgewaaid las ik op fb.:( kan er ook nog wel bij