Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo

Dan had je geluk dat je tussen de buien door kon

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen, kom even snel een kopje thee halen. Manlief net afgezet op het werk.
    Straks de kinderen naar school. Zitten allebei op een andere school, gelukkig wel dezelfde kant op en 10 minuten bij elkaar vandaan. Dochter is straks wat vroeger op school, zij moet om 9.00 uur beginnen en mijn zoon om 8.30 uur. Daarvoor ga ik dus niet 2x rijden.
    Vanmiddag / -avond wel nog 3 ritjes nodig om iedereen op te halen. :music:

3. enk52

Goedemorgen Sanham

Succes met taxi spelen

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, hier ook héél veel wind......lees storm en/of rukwinden......heb de groene kliko toch maar op straat gezet, komen ze vandaag leegmaken....de rest doe ik zo meteen.......
    Men katten zijn er ook niet gerust met dit weder.......ze zijn blijkbaar liever buiten als binnen want horen geluide die ze niet gewend zijn, behalve om te eten.....;)

5. enk52

Goedemorgen freedom

Het regent hier ook nog eens heel hard. Ik zag dat de straat bijna blank stond net, zo hard ging het.

6. doj34

doj34 Forum freak

oeps Lea.... gelukkig hoef jij niet weg.
    ik vertrek zo op de fiets naar mijn werk... ongeveer 7 minuten fietsen.

wat betreft event... ik heb alles open behalve de rode kazen.
    Zag dat je de kaaswielen kunt versnellen, maar moet eerst de molen flink aan het werk zetten.
    Als die alles gedraaid heeft, gaat deze dame eventgewas maken voor de sv-kaaswiel.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen Rita,

succes op de fiets. Hier begonnen ze ook nog eens met hagelstenen te gooien:wuerg:

Ik ben net zo ver met het event

8. Sanham

Rita, goed uitkijken op de fiets, het is echt heel heftig! Voor iedereen die nog door dit weer heen moet: Wees voorzichtig en succes!!
    Ik begreep dat de top nog moet komen, maar hier staat alles al te rammelen. De auto stond zelfs ook te schudden , toen ik net bij een stoplicht stond te wachten. Kinderen zijn veilig op school en over ca. 2 uurtjes mag ik de eerste alweer ophalen. Die heeft 2 toetsen en is dan al weer vrij om te leren voor zijn laatste toets van deze week.
    Ik kon toen ik thuiskwam nog net de beschermhoes van de motor van mijn buurman redden. Die waaide eraf. Buurtjes zijn niet thuis, dus hoes maar mee naar binnen genomen en een briefje bij ze in de bus gegooid, dat ze hem bij mij kunnen ophalen.
    Nu eerst nog een laatste kopje thee en dan het strijkplankje neerzetten, kan ik tussen alle ritjes door mooi die stapel weer een keer wegruimen.

9. enk52

Succes met strijken Sanham

PLINK PLOINK

Supermest

10. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Voor iedereen die nog weg moet, wees voorzichtig.
    Lucky vind dit weer wel interessant, vooral als er blaadjes langs het raam waaien :)

Ik heb alles ingeleverd van de producten, kwam alleen een paar dieren tekort.
    Ik heb nu een paar stallen in het bos staan.

11. enk52

Goedemorgen SB

PLINK PLOINK

Mysteriestallen (Tiki) en vaste quest

Het is heel erg nu met de storm. Krijg zelfs NL alert dat ik niet meer naar buiten mag tot nader order. Alle treinen liggen stil in heel Nederland

Laatste bewerkt: 18 Januari 2018
  12. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat een woei he?
    hier 2 delen van een schutting om en verderop in de rij ook de schutting om.
    was een beste windvlaag dus.
    vandaag werden de groene kliko's hier ook geleegd....die liggen nu her en der over de straat. buurjongen zei al; het is slalom rijden.

de kazen staan geactiveerd hier, maar met 151 vergrootglazen en 594 roet hoef ik niet aan die wolkenrij te beginnen he?

fijne dag allemaal.

13. enk52

Goedemorgen Fricor.

Event is nog geen dag bezig hoor dus je kan kijken hoe ver je komt. Je kan ook het eventgewas gebruiken om de kaaswielen te versnellen.

Wind is echt bar nu.

Dat ik het plaatje plaatste zat ik in de paarse zône. Die is nu bijna weg zie ik. Het zwakt dus al wat af.

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog net morgen
    wees voorzichtig allemaal

hier de brug naar het zuiden helemaal dicht
    dus merk je dat je weer op een eiland zit

15. Sanham

School van mijn zoon liet de kinderen net alleen weggaan als ze opgehaald werden. Kinderen die met de fiets naar huis wilden/moesten, houden ze op school tot de wind minder wordt.

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. enk52

Ze hebben gelijk Sanham. Het is niet verantwoord

Hesje we wonen nu allemaal even op een eiland. Alles ligt stil

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Het is hier al een stuk rustiger geworden en af en toe breekt het zonnetje door :)

18. enk52

Scholen houden hier ook de kinderen vast maar de wind zakt inderdaad af. Er zijn nog wel van die vlagen af en toe. Hier nog net een puntje code oranje dus al flink minder.

19. doj34

doj34 Forum freak

ik ben weer thuis... alleen heeft mijn huis 1 dakpan minder... het puntje van de nok is eraf... ook bij mijn buren die ook hun puntje kwijt zijn.
    ik heb de kids gezegd op school te blijven of naar hun opa en oma of oma te gaan. zij wonen 300 meter van de school.

krijg een appje, daan wordt thuisgebracht door de moeder van zijn beste vriend.

Laatste bewerkt: 18 Januari 2018
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Super Rita dat Daan thuisgebracht word

het puntje eraf is minder,