Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Wat misschien wel een goede tip is als je wel genoeg BD hebt is elke dag 100 van de laagste gewassen of de gewassen die je voor het event nodig hebt in de winkel kopen. Daar zijn ze meestal goedkoper dan op de markt.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Ria fijn dat je nog een keer bij Hesje geweest bent.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. (dank je wel voor de thee, ik doe er wat citroen in en laat die hoestbuien nu a. j. b. overgaan)

4. enk52

Goedemorgen Matthias

Heel vervelend die hoest. Mijn dochter heeft het ook. Die heeft waarschijnlijk zelfs een lichte vorm van kinkhoest.

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hoi Lea, kinkhoest? is dat nog altijd zo erg als vroeger of is hier nu al iets tegen te doen? beterschap voor je dochter hoor!

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

7. enk52

Goedemorgen Bobo

Ze krijgt er niets voor. Het hoesten is vooral vervelend maar verder is ze niet(meer) ziek
    Ze wachten nog een paar weken af dan zou het over moeten zijn en anders testen ze weer en misschien dat ze er dan wat voor krijgt.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen!
    Lekker een kopje thee, kan nu toch niks op het farmpje doen tot 14.00 uur.
    Iedereen die nog loopt te snotteren of proesten: Beterschap!
    Gelukkig gaat het griepvirus ons huis meestal voorbij. Vorig jaar was ik voor het eerst in jaren weer eens ziek, maar toen ook binnen 2-3 dagen weer op de been. Man en kids zijn ook zelden/nooit ziek, alleen zoonlief heeft soms migraine en mijn man bleek na een behoorlijk heftige periode iets meer dan een jaar geleden al jaren met ziekte van Crohn te lopen. Maar dat is nu gelukkig goed onder controle.

Zo straks maar weer eens de kasten gaan vullen, met 2 pubers zijn die net zo snel weer leeg als dat ik ze gevuld heb (gelukkig valt hier ook de fruitschaal onder).

9. enk52

Goedemorgen Sanham

Gelukkig dan dat ze ook fruit eten, dat is wel eens anders

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

Net gedaan wat kon op de farm, en mijn batterijen toch maar ingeleverd bij de nublions. Heb er niets aangedaan maar toch mooi 150 muntjes gescoord. Heb weliswaar niets nodig maar je weet nooit waar BP weer mee komt.

Ria, wat gezellig dat je bij Hesje bent geweest en voor nu fijne vakantie

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ja het was echt gezellig met Ria hoor:) ik hoop dat ze van een mooie vakantie kan genieten

ik ben wat vroeger want de fysioman komt pas om 10 uur en word ik hier opgehaald

succes allemaal met het event
    tot vanmiddag

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag allemaal,

ga ik oogsten voor de batterijen en zie op baha dat ik 10 plantjes heb staan....
    dus gelijk met alles erop en eraan neergezet....
    is het sterren-nog-wat...voor de recyclomaat...
    heb ik helemaal niet nodig; hij zit nog half vol....
    heb ik weer....
    nu met nieuw event ga ik in ieder geval voor het kaaswiel die sv geeft. voor de rest even bekijken.
    genoeg voorraad schat ik.

Fijn Ria dat je nog eens naar Hesje bent geweest.
    Matthias, die hoest zal wel lang aanhouden als het dezelfde hoest is die heerst....
    beterschap voor alle zieken.
    groetjes en knuf.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

fricor,dat had ik toevallig ook met die plantjes gisteren of eergisteren dat weet ik niet meer,ik dacht ow,heb ik ze nu al gauw erop zetten dan voor ze weer worden weggehaald.:oops:xD

ik was mooi net op tijd binnen,ziekenhuisafspraak liep erg uit meer dan een uur wachttijd,ik wilde zeggen hallo wel op tijd want ik moet wel mijn farm doen maar toen dacht ik laat maar anders kan ik gelijk blijven op een andere afdeling,lollll

LucieSchreurs, Sanham en fricor vinden dit leuk.
  14. fricor

fricor Commandant van het forum

bobo xD.....xD

15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, hier staat alles netjes geplaatst op de velden, wil ik voer gaan draaien op Bahama staat er neushoornvoer. Alweer een nieuw dier?

Beterschap aan alle zieken.
    Hier is het helemaal wit, we hebben een flinke sneeuwbui gehad.

16. enk52

Goedemiddag

Bobo, sommige mensen snappen dat gewoon niet maar wij weten wel beter;)

Agnes hier vanmorgen ook verschillende keren met hagel maar nu alleen nat

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke, heb zo eens iets gelijkaardigs gezegd in de pc winkel : mijnheer ik kan men kippen niet meer oogsten........toen ik thuis kwam enige dagen later met de pc, zag ik dat hij de kippen netjes eten en water gegeven had xD
    Gelukkig had ik pc daar gekocht en kenden ze me, of was ook op één of andere afdeling geraakt :music:

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Erg grappig freedom.xDxD maar ook lief van hem.

Gisteren hadden wij de hele dag regen- en hagelbuien zelfs onweer, vandaag echte sneeuw en dan van die dikke vlokken.

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

xD-------xD
    kippen oogsten in de pc winkel ja alles kan

net kwam mijn achterbuurvrouw even langs was ik ook weer te laat om mijn kabouter te helpen

overigens is hier nog een klein zonnetje

20. enk52

Dat is wel aardig van de pc winkel meneer. Dan moet hij wel bekend met het spel zijn.

Hesje je krijgt nu zeker wel meer aanloop zo dicht bij huis.

Owen gefeliciteerd met alweer een level up