Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

SB, bedankt voor de thee, goed nadenken hoor! Is het een alternatief waar je wat mee kan?
    Agnes sterkte met opruimen dat heb ik vorige week al gedaan allemaal.Syrah gefeliciteerd, hopelijk hoeven moeder en dochter niet te lang in het ziekenhuis te blijven

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag allemaal

hier het laatste bericht uit het ziekenhuis
    morgen ga ik verhuizen naar een woonzorgcentrum in mijn eigen dorp waar ook revalidatie is
    dus vanavond de laptop weer inleveren en zelf zo weinig mogelijk bagage meenemen
    dokter heeft de ontslagpapieren al getekend

Syrah gefeliciteerd met je nichtje als het gezond is gaat het snel genoeg groeien
    één van mijn zoons was 1650 gram

SB succes met nadenken en de juiste beslissing te nemen

het was gezellig hoor met Ria

ja het was buiten maar 1 graad binnen niet maar ik heb wel twee dekbedjes

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

succes met de verhuis Hesje. naar je eigen dorp, dat zal goed voor je zijn hoop ik.

4. LucieSchreurs

Fijn wat van je te horen hesje, je eigen dorp dat is wel fijn. toch een beetje vertrouwd

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Super Hesje. Lekker dicht bij huis. Voor 1 zoon ook makkelijk om te komen.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ben pas weer terug,heb hondje weer gedropt voor 2 daagjes en gelijk boodschappen.ik was dik ingepakt,en dat merkte ik ook wel ik had het niet koud maar voelde me wel een michelinmannetje,nou vrouwtje dan

lucie balen dat je hand niet meewerkt,hoop dat het eerdaags wat beter gaat.

syrah van harte gefeliciteerd met de kleine.feliciteer je zus ook maar van mij al kent ze me niet:music:

hesje,echt super dat je nu lekker in je eigen dorp kan verder revalideren,ik ben echt blij voor je:D

voor de rest weet ik het even niet meer wat ik heb gelezen

7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee wat fijn zeg ! goed nieuws in het kliekje. Fijn hesje lekker dicht bij huis. En syrah gefeliciteerd!!

zo wel lekker op de boerderij even een soort event loos boeren hier :) even bijkomen :)

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal, vanochtend even werken, nou ja vergaderen, want min hand werkt niet mee, en dan vanmiddag vrij

10. enk52

Goedemorgen Lucie

Succes met je vergadering. Ik mag ook werken

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. fijne werkdag lucie en enk (en de andere werkers)
    voor de niet-werkers ook een fijne dag natuurlijk.

Laatste bewerkt: 9 Januari 2018
  12. enk52

Goedemorgen Matthias, jij ook een fijne dag.

13. bobobear

goedemorgen allemaal,ik zit vandaag in de traag stand geloof ik.xD

14. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen allemaal,

gefeliciteerd syrah.

beterschap Lucy, heel vervelend zoiets, weet ik uit ervaring.

SB, gaat het om je vervelende hoest?
    ik heb die hoest ook al sinds eind zomer.
    en ik heb geen huisdieren, dus kan geen allergische reactie zijn daarop.
    en ik ken nog meer mensen die zo lang er mee bezig zijn.
    ik merk altijd wel dat ik wat benauwder ben zodra de kerstboom er staat.

bbbrrr...hier nog steeds koud hoor, maar gelukkig wel minder wind.
    bobo, ik zag er gister ook als een mummie uit hoor. je kon alleen mijn ogen nog zien.
    af en toe moest ik mijn muts naar achter doen, anders zag ik zelf niks meer.
    had 'm uitgeleend aan iemand met een iets groter hoofd...niet meer doen dus...
    hesje is op dit moment bezig met overhuizen.
    ik vind het allemaal voorspoedig gaan hoor. vorige week moest ze nog geopereerd worden....
    dikke knuf.

tijd om wat aan het hh te gaan doen.
    fijne dag allemaal.
    groetjes en knuf.

15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

Nee, dit ging niet om de vervelende hoest. Die vervelende hoest heeft het andere probleem wel erger gemaakt.
    Ik heb katten maar geen echte kerstboom ;)
    De hoestbuien zij soms zo langdurige dat ik het er echt benauwd van krijg, dan heb ik een gierende ademhaling.
    Ik had last in de bus een hoestaanval, dat de buschauffeur vroeg gaat het wel, ze vroeg of ik last had van astma. Ik heb er ook last van als het zo mistig is zei ze. Ik moet nadat mijn verkoudheid over is een afspraak maken voor een longfunctietest.

Iedereen een fijne dinsdag gewenst.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. bobobear

sb,dat hoesten of verkoudheid komt bij mij ook altijd heel heftig,als ik het heb heb ik het goed.ik hoop dat je snel je wat beter voelt.

ik ben niet allergies voor dieren,maar ik merk wel als ik bv mijn konijnekooi verschoon of vogelkooi dat ik even last krijg van mijn luchtwegen.ik denk dan de stof die van de zaagsel of vogelzand afkomt.

fricor,inderdaad niet je muts uitlenen aan iemand met een groter hoofd.ik had toen met die sneeuw mijn kapuchon op en een muts en elke keer schoof die muts voor mijn ogen en zag ik niks.kwam niet omdat ik hem had uitgeleend hoor,want ik heb zelf een groot hoofd,maar door die kapuchon,maar het staat zo stom,dan ben je aan het kijken met je nek zo naar achter zeg maar,het ziet er niet uit dan,lolll.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. als iemand van het kliekje weleens naar fishie55 wat stuurde of buren met mij was. ik kan er niet meer in komen. wachtwoord is goed maar werkt niet meer. ok dan heb ik nog 2 boerderijen nu vind ik ook wel genoeg zo.bobo ik zit vandaag ook in de traagstand hoor. 1 dag even niets te doen alleen een paar boodschappen. fijne dag allemaal

18. bobobear

wat raar dat je er dan niet meer opkomt ria.

ja,ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.en ik moet zoveel maar doe zo weinig.ach,is niet zoooo belangrijk.

19. fricor

fricor Commandant van het forum

hihi bobo, ik zie het voor me en ja...doe ik ook hoor.
    of snel even wat naar achteren trekken en kijken.

SB , met mist benauwder herken ik ook wel ja.

Rita niet veel te doen???? bijna niet te geloven. geniet er maar even van dan. heb je wel verdiend.

hier werd internet geblokkeerd. we zaten in quarantaine zei kpn.
    gelukkig snel opgelost voorlopig.

ik stoot net mijn knie tegen de rand van de deur en nu gloeit ie. fijn! not dus.
    ben mijn gordijnen aan het wassen.
    vanavond denk ik de boom eruit en morgen de ramen en vitrage doen.
    Truus heeft het weer voor elkaar; wil af en toe gewiegd worden naar achteren, dus ze staat weer een stuk naar voren.hopelijk komt oudste snel thuis en vooral de tijd om na te kijken.

20. enk52

fricor hoe krijg je het weer voor elkaar. Je knie stoten aan de rand van een deur en wandelende apparaten.
    Er gaat ook nooit iets gewoon bij jou8)

Ben benieuwd of Hesje al geïnstalleerd is.