Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik heb het idee dat het een doordeweekse dag is,mijn ritme is een beetje in de war volgens mijxD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen Bobo

Ik moet ook denken wat voor dag het nu is hoor.;)

4. bobobear

ik denk door de feestdagen ofzo:)

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. *drink kopje koffie*
    prettig weekend.

6. bobobear

goedemorgen matthias jij ook een prettig weekend:)

7. enk52

Ik denk het ook Bobo

Goedemorgen Matthias, geniet van je koffie:)

freedom gefeliciteerd met ook weer een level up

Laatste bewerkt: 6 Januari 2018
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Ik moest ook nadenken welke dag het is, we genieten hier nog heerlijk. Zometeen eens broodjes halen voor het ontbijt. Hier de farm al weer omgebouwd. De lynxen komen vanzelf...alleen ze erop tijd afhalen, als ik klaar ben..en dan verder als het voer de normale hoeveelhdeen benodigd

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, bijna middag.......dank voor feli's

Oma agnes en Enk(of is dat niet vandaag geweest?) feli's met jullie level up.....

Lucie sterkte met oppassen op de kleintjes en héél veel sterkte voor je zus !!

'k zou moeten opruimen en kom er niet toe, dan denk ik : o ja maar dat kan ik nog eens gebruiken een keer.....anders moet ik het gaan kopen.....denk niet dat het jullie bekend voorkomt, aangezien velen alles weggooien of niet zoveel hebben als ik.......ttz. meeste van men ouders in weze....
    Denk dat ik de papierversnipperaar erbij zet, dan kan ik het niet meer terug uithalen :music:

Dan zijn het "solden" jullie noemen dat "koopjes" dacht ik toch.....allemaal goed en wel maar waar moet ik ermede blijven hé......dacht ga wat in de tuin de doen om er niet aan te denken, beetje knippen- doe ik graag- , tja begint dat te regenen xD

O ja een vraagje : ik zit nu met arboretum, fabriek en menagerie II, waar zijn de nummers 1o_O???

10. enk52

De nummer 1 heb je de 2 overheen gezet. Dat is het nummer van de upgrade namelijk.

Ik bewaar ook altijd veel te veel hoor. Af en toe ruim ik ook eens wat op. De zolder is al een beetje leger maar er staat nog genoeg.

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede omrgen!

aaah dat vroeg ik me ook af van die manegerie enzo :p
    fijn snap ik dat ook weer.

Per ongeluk de snoepding aangezet terwijl ik juist de lynxxen er van nodig had. anders had ik het event al klaar. nu moet ik wachten op de volgende lading lynxen. dan alles eraf, want ik vermoed dat het voer goedkoper wordt dan nu.

lekker eventje dit. lekker ontspannen enzo.

12. bobobear

dat komt me bekend voor koopjes jagen en niks weg doen.we lijken teveel op elkaar freedom.af en toe doe ik wel wat weg.dan heb ik er echt genoeg van.maar zoals bv met kerstspullen koop ik meestal bij en doe niks weg,probleem is dat ik nu heel veel dozen met kerstspullen heb.zo heb ik ook bv 4 verschillende serviezen.dan zie ik er weer 1 die ik dan mooi vind en goedkoop,koop ik het,maar de oude is ook nog goed.zo kan ik nog wel even doorgaan hoor.

13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag alweer, tijd gaat snel. Ik moet ook iedere keer nadenken welke dag het is.
    En dat van die rommel ken ik ook wel, maar ik ruim nu iedere keer dingen op, ik kijk heb ik het afgelopen het gebruikt, zo niet dan gaat het weg.
    Lea gefeliciteerd met je level up.

14. enk52

Dank je wel Agnes.

Ik had de zolder vol speelgoed staan en daar alleen de goede dingen nu nog van staan. Lego en dat soort dingen doe ik niet weg.
    Afhankelijk van de leeftijd haal ik nu wat beneden, dan hebben ze altijd wat te spelen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  15. bobobear

dat is dan wel weer handig lea.en lego enzo blijft toch altijd in trek bij de kinderen

zo,event is naar de kelder

Laatste bewerkt: 6 Januari 2018
  16. enk52

Gefeliciteerd Bobo. Hier is hij ook klaar

Ria gefeliciteerd met ook weer een level erbij.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea jij ook gefeliciteerd met je level up. hier event ook af sinds vanmorgen. sv op de stallen gezet en nog 1 x aangezet en dan haal ik ze eraf, voer wordt goedkoper netels en eikels. daar heb ik er zat van. morgen even naar hesje fijne dag nog allemaal

18. enk52

Dank je wel Ria. Lief dat je weer naar Hesje gaat.

Ik heb alleen de oranje stal nog staan, De rest komt wel weer na het event.

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hoi Ria, wat fijn dat je naar Hesje gaat. doe haar de groeten en wens haar spoedig herstel.

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum