Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik doe gewoon eventgewas,eigenlijk heb je de dropjes niet super nodig,alleen voor het voer,en zo schiet ik wel sneller op met mijn eventgewas.:music:jaja,daar is over nagedacht hoor,hahaha

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

da's waar.. drops heb je maar amper nodig eigenlijk. maar aan de andere kant vast ook niet heel veel event gewas. denk dat ik vanavond gewoon iets langs zet wat ik nodig heb. en dan morgenochtendw eer event gewas.

hoe is het eigenlijk met jou bobo.. met je hondje enzo? alles rustig?

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Moet je zeker doen, maar pas op het is verslavend xDWel een heerlijke hobby lekker in de buitenlucht

@Hesje , wat fijn iets te horen, goed oefenen hoor!
    Hier ma ik volgende week naar de ergo therapeut, hopelijk kan die iets doen aan mijn ontstoken/overbelast pezen n mijn duin

4. Aloryan

ohjee dat klinkt niet goed. hopelijk helpt het.

ik ga aftaaien! slaap lekker allemaal.

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hesje goed je weer hier even te zien. Hoop dat de operatie goed helpt, nu maar goed revalideren.

En ik snap er niks van zie een ploink ploink voor SV en BB, maar kan alleen een ploink voor SM vinden.

6. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

ook ik zie alleen maar de supermest:oops:is er iets aangepast in de loop van de dag?

gr, Lucie

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Die ploink is inderdaad aangepast.

fricor, -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. bobobear

goedemorgen allemaal:)

9. enk52

10. bobobear

ik kon niet meer slapen dus toen dacht ik dan kan ik er maar beter uitgaan voor de farm,maar we zijn niet verslaafd hoor,lolll
    straks mijn hondje weer bij mijn zus ophalen.

11. enk52

Natuurlijk niet Bobo;)

Gezellig weer bij je dan:)

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. ik was gisteren te veel weg (taxi oma, kleinzoon minioperatie aan teen, komt goed) daardoor loop ik ver achter met de lynxen. maar lukt wel als ik zo alles lees. (SV inzetten dan maar)
    Hesje: leuk je te lezen. ik hoop dat het goed met je verloopt. dan thuiskomen in een vernieuwd huis. met wat hulp komt het goed hoop ik.

13. enk52

Goedemorgen Matthias

Nog tijd voldoende voor het event en met sv moet het zeker lukken.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen........

Ik snap iets niet van het event.........volgens de fansite en de gegevens van miekje moeten we 3750 eventgewassen hebben als je de stallen SV geeft.........maar ik zie dat je enkel in fase 1 eventgewassen moet inleveren......en dat zijn dan maar 2150 stuks......o_O
    Kan iemand mij zeggen, wat met die andere eventgewassen, die Miekje opgeeft?? wat ik over het hoofd zie, van inleveren voor dit event. ?

Edit : gevonden in de laatste fase van nummer 4 ! 1600 stuks.....tja als je tijdens de nacht amper slaapt :music:

Laatste bewerkt: 5 Januari 2018
  15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

freedom, in opdracht 4 fase 3 vragen ze 1600 netel.

16. enk52

Goedemorgen freedom en fricor:)

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen Lea en iedereen.

leuk event, maar je moet er wel weer bij nadenken....
    manlief wist dus niet dat ie zo snel mogelijk de stallen op het land moest zetten....
    nou ja....nog tijd genoeg.

officieel zou ik morgen de boom weg moeten halen voor mezelf.
    dat doe ik altijd rond 6 januari.
    een ieder is er vrij in hoor.
    maar hij is nog zo mooi....
    oudste vroeg gisteravond nog wanneer ie weg ging, want die wil 'm het liefst tot zijn verjaardag houden.
    da's half februari....
    aangezien ze hier pas eind volgende week de bomen op komen halen, begin ik er rond dinsdag pas aan denk ik.
    al is het dan wel kaal in huis [ nee, niet mijn boom kaal] ik heb nu wel de behoefte om het huis weer schoon te maken. ach....alles op 1 dag kan ik toch niet meer, dus begin maar met de gordijnen en vitrage en ramen.

Lucie fijne vakantie en veel plezier met het spel. ik kende het niet, maar lijkt leuk, al denk ik dan gelijk dat het cadeautje al weggehaald of opgeruimd is door iemand die het spel niet kent en je voor niks aan het zoeken bent geweest....
    gefeli voor de gelevelden.

fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

18. Aloryan

hee, hier ook net begonnen aan de kerstspullen. 1 boom nog laten staan.. ja ja er staan er 2. :p zondag doe ik die weg. ze willen het hier ook het liefst tot volgend jaar december laten staan :p hahaha. maar dat mag niet van mij. krijg ook schoonmaak kriebes. Maar ben nog steeds verkouden, waardoor ik wel snel uitgeput ben. dus doe steeds maar een stukje.

19. enk52

Ik doe ook aldoor een stukje hoor Yvonne. Heb altijd behoorlijk wat staan maar het begint weer aardig op te schieten.

20. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen allemaal,

Hier zijn de kerstspullen ook opgeruimd maar goed ook want mijn zus is gisteren onverwacht opgenomen
    in het ziekenhuis en zij heeft 4 kids dus dat wordt oppassen.