Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal. hier alles aan het inpakken voor een weekje weg naar Zutendaal. We hebben wifi, maar zal niet veel online zijn, we gaan onze andere hobby, Geocaching beoefenen.

en freedom, ben ook blij dat de feestdagen voorbij zin. Hoe gezellig ook...het gewone ritme is toch het beste

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom en Lucie

Lucie heel veel plezier daar

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

veel plezier Lucie. Hesje, veel moed en succes met de operatie.
    wat fijn dat alles weer z'n gangetje zal gaan voor iedereen veel voldoening met wat je doet. werken of niksen, maakt niet uit als het maar draagbaar is.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. enk52

Zo eerste werkdag zit er weer op

MamaU gefeliciteerd met level up

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goeie middag!

6. enk52

Goedemiddag Yvonne, bijna avond ondertussen.;)

7. Aloryan

ja lig voor pampus op de bank hoor hahaha komt niet veel uit. nog wel even op pad geweest maar ben ect snip verkouden.

8. enk52

Het heerst ook heel erg. Hoor net dat de de prinsenkindjes ook beide ziek zijn.

9. Aloryan

ja ach ja hoort erbij.. zit lekker met mijn kleintje op de bank. die zit youtube liedjes te luisteren.. beetje te farmen.. kopje thee er bij.. zo lekker voorlezen en dan haar op bed mikken. Best prima hoor :)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond,

Hier staan de griezelstekjes er op ... voor de laatste 3 minuten dus nog even aftellen... (hopelijk nog een paar van die langdurende... dat is wat makkelijker oogsten)
    Beterschap Yvonne... het heerst verkouden vooral onder hele kleine kinderen hoorde ik vandaag op de radio.
    De IC liggen vol met RS virus-kindjes. Zo zielig die kleintjes die zo ziek zijn.

Zal Hesje dezelfde kamer weer hebben of zal ze opnieuw alle verpleging mogen leren kennen...

prettige avond.

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Lieve allemaal,

Ik stop helemaal met de farm, het word mij te bewerkelijk.
    Toen ik begon had ik 5 landjes en nu 9 + bonenstaak en met VM nog 2 extra.

De beste wensen en veel spelvreugde.

Groetjes Astrid.

12. Aloryan

Astrid, ik typte het al even, maar weet je het zeker??
    je kunt ook gewoon even een tijdje eventloos boeren he!

eevee60 vindt dit leuk.
  13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Eevee, Astrid, dat is jammer, je zou ook gewoon een beetje kunnen boeren zonder mee te doen aan de events. Mocht je definitief besluiten te stoppen dan wens ik je alle goeds voor Real Life.

Goedenavond allemaal.
    Hesje hoop dat de verhuizing goed is gegaan en veel succes morgen met de operatie. Sterkte.

eevee60 vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

Astrid, ik schreef het al met een duifje, ik zou het echt jammer vinden als je stopt. maar respecteer je keuze.

Veel liefde, geluk en plezier in real life

eevee60 vindt dit leuk.
  15. doj34

doj34 Forum freak

spijtig te lezen Astrid. Ik wens je veel succes in real life.
    dikke knuffel!

eevee60 vindt dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goede Avond ..:) kom even binnen vallen ..als dat mag:oops:

Hesje heel veel sterkte morgen met je operatie ... hoop dat je er goed uit mag komen en een spoedig herstel mag hebben:)

Eevee... Ben zelf ook een paar keer gestopt ...soms is dat heel fijn even geen farm en op de tijd enzo letten..
    Geef jezelf even de ruimte daarin...
    En probeer een weggetje te vinden om het voor jezelf leuk te houden ...je kan zelfs een paar velden gewoon leeg laten ..
    ook zonder events te spelen kan het nog steeds erg leuk zijn...
    Je speelt al zolang en hebt er veel werk in zitten ..gooi het niet zomaar opzij ...
    ook de ..hoe zal ik het noemen ..sociale virtuele contacten of zo iets...kunnen soms of eigenlijk best vaak , nog belangrijk zijn ...

Liefs Hofje:inlove:

Laatste bewerkt: 2 Januari 2018
  17. LucieSchreurs

@HofvanDromen , wat leuk en vooral lief dat je binnen komt vallen, als altijd verwoordt je weer geweldig. Ik wilde dat ik die gave had:inlove:

HofvanDromen vindt dit leuk.
  18. detje81

detje81 Forum-overlever

Jammer dat je stopt Astrid, maar ik begrijp het wel, het wordt steeds meer omdat we uitdaging moeten houden volgens farmerama. Maar blijkt door de hoeveelheid buren die afgelopen tijd en nu stoppen dat dit niet voor iedereen geld.
    Mocht iemand nog plek hebben, er is laatst ook een buur gestopt, dus ik heb nog een plekje als er iemand nog plek heeft. Ben eerlijk, ik vergeet meestal cadeautjes te versturen.

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Astrid ik hoop dat je gewoon alleen een pauze neemt en dan gezellig terug komt. We zullen je missen hier.

Hesje succes met de operatie vandaag.

fricor, -freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hesje heel veel succes met de operatie vandaag ,we zullen allemaal aan je denken hier op kliekje denk ik;)