Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  2. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

Goedemorgen!
    Event is afgerond hier:D
    Bedankt lieve kliekjes voor alle dropjes, wacjes en pinkies die over de heg kwamen vliegen, dankzij jullie heb ik het gered:inlove:

edit: heeft er nog iemand dropjes nodig?

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wat fijn voor jou tomulf !
    dag lea, bedankt voor de koffie. ik zie net waar het koffieservice van mijn oma naartoe is. (ik had het in de kringwinkel gegeven) :p

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Fijn dat je weer even om het hoekje komt kijken, Hesje
    En Tomulf, het is graag gedaan ,fijn dat dit account het ook heeft gehaald. Heb net nog een WAC over de heg gesmeten voor een volgend event

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

En Enk proficiaat met je level up.

Iedereen een fijne dag gewenst......hier een lawaai van gewelste, weet niet exact waar ze bezig met 2 kettingzagen, wel ergens achteraan. Verwittigen is niet de sterkste kant van de buren hier........:music: denk dat ik straks eens om de blok ga rijden 8)

6. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

hier de pomelo en zeepnotenboom binnen via de handel. ook wat kluisjes op de kop kunnen tikken.
    miste wel de giraf in de handel... die heb ik namelijk nog niet. (maar zal nog wel komen, bommel was ook al gul met een bizon)

7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede morgen,

Hier een zeepnotenboom,gems en valk:D een kluis wil maar niet komen maar ben blij
    met wat ik heb gekregen deze had ik ook nog niet

8. doj34

doj34 Forum freak

ow ja, de gems had ik ook... de valk had ik laatst 4 keer met de stekjes. ik heb straks wel een kluis voor je syrah als die geruild mag worden. moet je me wel helpen herinneren.

9. enk52

Ik had ook de gems. Moest wel heel veel pogingen doen.
    o_Ok nog wat valken en pinguïns en harken

PLINK PLOINK

Groothandelsuitverkoop

10. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

waar halen jullie al die cadeautjes vandaan?
    ik kan het allemaal niet bijhouden hoor.
    zag dat ik in ene een cadeau van de winterkalender niet geopend had....stond een plusje bij en ik dacht; is dat nou een extra cadeau of zo? neeeee.....moest 12 TG betalen om 'm open te maken.
    dat wordt dus geen knechten meer dit jaar..
    vast afgelopen vrijdag te snel weer uitgelogd of zo....geen idee was ook wel een hectische dag geloof ik.
    natuurlijk geen screenshot ervan gemaakt; daar zal ik me eerst in moeten verdiepen en daar staat mijn hoofd effe niet naar.
    jammer maar helaas.
    de kerstdagen goed doorgekomen, nu proberen kalm te blijven voor oud en nieuw....
    zal blij zijn als iedereen op nieuwjaarsdag heelhuids in hun bedje liggen...

gefeli voor de gelevelden.
    hesje een dikke knuf en de rest wie wil ook 1.
    groetjes en fijne dag.

11. doj34

doj34 Forum freak

ik zit net mijn eerste veld om te bouwen.. vind ik allemaal nieuwe bomen en meer stallen van nieuwe dieren... blijk dat ik nu genoeg watersalamanders stallen heb. ook de fazant is voldoende aanwezig.
    hihihihihi

spijtig te lezen fricor, er waren een heleboel mystr. stallen afgelopen tijd... maar ook de handelaar is nu in de stad... maar dat kost ook tg en ik lees dat je daar juist te kort in komt.

tijdens ruilevent maar even laten weten wat je nodig hebt... waarschijnlijk kan ik je helpen.

heb zojuist een limousine aangeschaft bij de piraten... die hadden ze ergens weggekaapt... die dachten een mooi handeltje nu oud en nieuw er aan komen.
    ik heb hem gauw naar mijn sierveld gereden.... daar mag hij wachten totdat een wolkenrij een 4tje nodig heeft. (heb te weinig 2x2 dus deze komt goed van pas)

Lea, hoe kan jij in enkele dagen opnieuw levelen, jij gaat nu echt met een turbo!
    heel veel plezier met je kids en kleinkinderen

Laatste bewerkt: 27 December 2017
  12. fishie55

fishie55 Forumbeginner

goedemorgen allemaal/ wat een mooie uitkomsten van stallen/ hier nergens tijd voor . ik ben gisteravond nog bij hesje geweest. naar omstandigheden gaat het goed alleen dat wachten tot 3 jan. gaat lang duren. allemaal een fijne dag. zie heb het verkeerde account. groetjes ria

eevee60 vindt dit leuk.
  13. doj34

doj34 Forum freak

wat lief dat je weer bent geweest Ria...

14. fricor

alle myst. stallen en stekjes heb ik ook al op het veld gezet, en er kwamen in ieder geval een zeepnotenboom uit, die had ik nog niet. en een gems extra.ben tevreden.
    verder weet ik het niet meer.
    zoveel mis ik niet meer geloof ik.of de dingen die toch niet geruild kunnen worden.
    maar alvast bedankt.

net ook nog zoiets....; heb ik +100% gisteravond gedraaid, dus nu nog 12 uur ervan over.....vergeet ik een wac aan te zetten.....ppppffff

p.s. allemaal de lieve groetjes van Hesje. had haar net even op messenger.

Laatste bewerkt: 27 December 2017
  15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ha frricor en alle alle anderen inmiddels ben ik hier
    ik kon niet op de farm:oops:

16. fricor

zowww, ik ook nie hesje.
    nu weer wel.
    middagdutje dus al weer gedaan?
    dan zit je nu vast op een stoel.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja heel braaf en min of meer verplicht;)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond allemaal,

Hier ook de kerst goed door gekomen wel teveel gegeten natuurlijk(dat ik daar elke keer weer instap???)

Lea hoe gaat het bij jou met al die kleintjes? Super gezellig natuurlijk.

19. enk52

Ik ben er weer. Was heel gezellig. Mijn prinsesje was helemaal omafan.
    Alleen prinsje werd niet lekker dus hebben ze besloten toch vanavond maar naar huis te gaan.
    De smurfjes waren weer heerlijk. Wat een prachtig stel.
    Iedereen blij met de cadeautjes. Féline kon al de namen voorlezen.Zo knap.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ow wat leuk Lea, gaat hard nu.
    De jongedame kan al namen lezen , ze ontwikkelen zich heel goed zo te lezen.
    Jammer dat de kleine prins zich niet helemaal happy voelde.