Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk en Doj feli's met level up......

Denk dat hesje danig ongelukkig is dat ze geen internet heeft momenteel !

Proficiaat met de valk uit de stallen, mijn stallen staan nog niet :wuerg: dus kan er niet veel uitkomen ook niet......

Hier vreselijk weder, normaal gezien hou ik van sneeuw maar niet op deze manier, er stond in Belgie(dat niet zo groot is) 1300 km files !! dan weet je het wel zeker......ze hebben hier nog steeds het woord "zout" niet in hun woordenboek staan.....:music:

Dan men buur die normaal de stoep sneeuwvrij maakt, deed het gisteren wel nu niet.....:cry:vraag me niet waarom want hij was dus thuis en bij hem wel gedaan.....o_O en zelf mag ik dat niet doen, sedert 2012....

Mathias, ben blij voor jou dat je pijnvrij bent nu......na zo laaaaaange tijd......vreselijk pijn hebben hé....:sleepy:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

en ook maar koffie en thee

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. zal ik even op het knopje van het koffieapparaat drukke, dan is die zo klaar.
    fijne dag iedereen (hier sneeuwt het alweer, gelukkig heb ik een goedgevulde diepvries)

4. enk52

Goedemorgen Matthias

Ik weet niet wat het hier doet maar volgens mij regent het aan het geluid te horen. Ik moet er straks wel door naar mijn werk

5. -matthias1952-

fijne werkdag dan maar, tot later

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Lekker, er is nog een kop koffie

Vandaag nog maar een dag thuis werken, hoef ik alleen vanmiddag boodschappen te doen. Lijkt erop dat de prut dan wel weg is

7. enk52

Goedemorgen Lucie

Lekker dat dat kan

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hier is het echt dramatisch, tegen 10 per uur komen ze door de straat gereden, ligt 15 cm sneeuw.......en het begint terug te sneeuwen !! De boodschapppen worden voor me gedaan, normaal rij ik wel zelf door die sneeuw, maar met die voet riskeer ik dat niet.....als ze te weten komen dat je op spoed hebt ermede hebt gezeten, dan hang je wel......

Bij Matthias zal wel meer sneeuw liggen.....

Enk wees voorzichtig hé......ik weet niet hoeveel er ligt bij jullie, maar hier hangen de takken van de bomen bijna tegen de grond. :wuerg:

9. -matthias1952-

goeie morgen. nu is het gestopt met sneeuwen. alles ligt onder de sneeuw bij ons in de villawijk. de straat ligt vol bevroren kapotgereden sneeuw, soms wel tot 15 cm opgehoogd. de sneeuw is van het dak op de oprit gevallen, ong. 30 cm hoog nu, wordt ruimen zodra het kan. volgens de radioberichten zijn de secundaire wegen nog altijd moeilijk berijdbaar.

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Het regent en sneeuwt hier, geen boodschappen vandaag.
    In elk geval vanmorgen niet, dat is mij te glad op de fiets.

Wie er wel uit moet kleed je goed aan met stroeve laarzen of schoenen.

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Hier schijnt het zonnetje, zo te horen smelt de sneeuw.
    Ik heb nu extra profijt van het feit dat ik boven het winkelcentrum woon ;)

Voor degene die er door moeten, succes en wees voorzichtig :)

12. enk52

Ben weer heelhuids terug. Vanmorgen was het nog op veel plaatsen slecht maar nu al een stuk beter.
    Het dooit wel. Gisteravond vielen de lampjes in mijn bomen er al bijna uit zo zwaar waren de takken door de dooiende sneeuw en iedere keer hoorde je een plof als er wat van het dak viel. Morgen is het wel weer allemaal schoon denk ik.

13. LucieSchreurs

Het lijkt e rop dat het hier morgen inderdaad ook weer schoon is. Zo maar eens boodschappen gaan doen

14. enk52

Ria gefeliciteerd met level up

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond
    hier ben ik weer
    iedereen die level up gegaan is gefeliciteerd
    de kruipruimte van de kamer is weer kruipruimte van de keuken nog niet

de isolatielaag ligt erin en morgen gaan er platen op
    ik durfde vanmorgen niet te fietsen dus ben ik gaan lopen

en toen ik thuis kwam was het KOUD geen gas geen water dus geen verwarming en de deur open brrr

16. enk52

Fijn dat je er weer bent Hesje en ik hoop dat je inmiddels weer warm bent.

De weg was ook best nog slecht hoor op sommige plaatsen dus is vind het wel verstandig dat je bent gaan lopen.
    Dan hoefde je daarna zeker niet meer te wandelen

17. -matthias1952-

hoj Hesje. ik hoop dat je het nu wel warm hebt. anders kom maar dicht bij mij zitten. de haard knettert goed. dikke knuffel als je niet zo ver geraakt. een leuk fleecedekentje helpt ook. mocht ik kunnen dan stuurde ik er een (of meerdere)
    een lekker kopje thee (zoals jij er altijd aanbiedt) helpt ook wel.

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik lig boven op bed;) maar nog niet onder het dekbed

met de laptop naast me
    ik heb de magnetron boven laten zetten en heb vanavond een lekker bord zuurkool op met worst
    de waterkoker is kapot gegaan die doet het niet meer maar de senseo gelukkig wel hoor
    en het is hier ook lekker warm

-freedom5555- vindt dit leuk.
  19. enk52

Morgen maar om een nieuwe waterkoker dan Hesje.

Is je zoon weer op route?

20. LucieSchreurs

sterkte Hesje, denk maar aan het eindresultaat en kruip lekker onder de wol