Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee het is een gewoon woonhuis hoor
    daar is het kantoor van de opzichter
    de model woning
    of klachtenbureau;)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je er maar even lekker kan zitten in plaats van alleen maar in de slaapkamer.

3. Hesje

ja het is er warm
    er staat een tafel en stoelen

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier sneeuwt het al weer. Gelukkig vannacht niet, toen ik zoon mocht ophalen. het ziet er mooi uit maar vind het altijd zo'n gedoe op de weg

Hier de wolkenrij af, dus event klaar

hesje , gefeliciteerd met levelen en agnes met de trouwdag!

5. enk52

Goedemorgen Lucie, gefeliciteerd met het halen van de wolkenrij

6. LucieSchreurs

dank je wel, ik begreep dat jij ook al zover bent??

Hoe is het weer bij jullie?

7. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Hesje gefeliciteerd met level up

Ik zit telkens verkeerd, dus duurt het wat langer voor ik de wolkenrij heb

Nu eerst even thee maken

8. LucieSchreurs

Hoi SB,

We hebben nog de tijd hoor, gaat vast goedkomen!

9. enk52

Goedemorgen SB

De wolkenrij heb ik Lucie maar moet nog 2 items. Maar dat komt wel goed vandaag. Ik ben rustig aan het fokken voor de haken.

10. LucieSchreurs

dat gaat zeker goed komen, we hebben nog tijd genoeg

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen.......

Agnes gefeliciteerd met je 40 jaar huwelijk, dat is al héél wat hoor........
    [​IMG] [​IMG]

Hier nog steeds geen sneeuw, die moet nog van bij jullie komen ;)
    Er zitten hier 8 of 10 groene parkieten met een zwarte halsband in de magnolia(tulpenboom) ze eten letterlijk alles op, behalve dat datgene wat op de grond ligt......heb 4 voederkokers, 4 zakjes met pindanoten en dan nog een grote ronde schijf met vanalles in hangen en daar hangen ze ook aan......da andere vogels hebben geen kans om iets te eten ocharme.......
    En kan niet gaan bijvullen, gezien men voet die niet mee wil.....en waar ze op spoed niets aan vinden.....:( zit wel in een steunverband(je) en moest met krukken lopen, maar dat gaat niet gezien de toestand van men nek en schouders ......:cry:

De wolkenrij is compleet binnen sedert gisteren 18.11 uur.....kwam enkel wat haken tekort.......zal ergens iets teveel open gedaan hebben want had er genoeg gemaakt tijdens de BB de donderdag :oops:
    Ik heb de afbeeldingen van de FAQ met de nummers uitgeprint.......enkel dat van de gems heb ik dus niet......en ook van de suikergeit of wat is het, ook niet........

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag allemaal. 3 dagen gelezen leuk allemaal geen idee meer alleen agnes 40 jaar getrouwd. gefeliciteerd en rita rot dag maar wel mooie uitkomsten van fokken en hesje in de troep en verhuisd even. iedereen een knuffel die hem nodig heeft en gefeliciteerd met levelup's enz. allemaal een fijn weekend. hier wolkenrij ook klaar. ik heb de weg van miekje gevolgd

LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeliciteerd met je 40 jaar huwelijk! da's lang hoor :)
    en hesje gefeli met level up.

de meeste hier gefeli met de wolkenrij.
    Ik wacht enkel nog op wat ijsbijlen. dan kan ik nog wat extra vakjes open maken, zonde om te laten liggen :)
    ga niet alles open doen hoor.. genoeg gefokt anders heb ik straks geen supervoer meer.

hier een beetje de boel aan het bijwerken. manlief een kerstbouwwerk aan het maken voor op de kast. dus overal ligt zooi haha.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, wat herkenbaar yvon... hier ook huiskamer op de kop... dan gooi je een volle stofzuigzak weg en kom je erachter dat er geen lege in huis is... dus snel naar bcc gereden (blokker is tijdelijk weg bij ons en dit was de dichtbijzijnde locatie voor stofzuigzakken) en nu kan ik verder.
    Zoonlief is zojuist vertrokken voor zijn eerste basketbal wedstrijd. Hij mag eerst zijn fiets bij de fietsenmaker ophalen, die is gerepareerd... kreeg ruim een uur geleden een belletje... hij had de fiets buiten neergezet op slot en was met sleutel en al naar huis gelopen dus ze konden er niets mee gniffel.... gelukkig is dit 5 minuten van ons huis af.
    manlief mag rijden naar Apeldoorn.
    Dochter gaat zo met haar coach (mijn broer) naar Raalte voor een waterpolowedstrijd.
    En ik ga straks kijken bij het team onder de 13, daar mag mijn keepertje haar best doen.
    Haar vader vertelde dat wat ze donderdags van mij leerde, direct op zaterdag uitvoerde.
    Dat ze de sterren van de hemel keept. dus dat wil ik wel eens zien.

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oh klinkt als een gezellig vol weekend!!!

veel plezier dan bij je top keepertje!
    en wat spannend zeg zo'n eerste basketbal wedstrijd. hopelijk gaat hij het leuk vinden. !

16. enk52

Veel plezier Rita en succes voor de sportievelingen

17. doj34

doj34 Forum freak

keepertje heeft het heel goed gedaan maar helaas wel verloren... op de waterpolo app zag ik dat mijn dochter ook verloren heeft.
    Zoon heeft met 52-56 gewonnen.
    prettige avond iedereen.

18. enk52

19. Hesje

goede avond
    ga ik doen Lea;)

Rita fijn voor je zoon jammer voor de dames

fijne avond allemaal

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond allemaal,

Alls gelezen maar onthouden is wat anders.

Yvonne geluk en Rita pech en verder Agnes 40 jaar getrouwd.
    En de rest vergeten.