Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, dar zijn e weer. Vandaag maar eens bekijken welke prijsjes ik de moeite waard vind van het event. Het is wel veel supervoer, dus weet nog niet of ik voor de wolkenrij ga

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk van harte met je level up.

Dan ik denk dat men jongste kat wist dat er een muis hier stond en muizen in Doj haar fokmotels.....want die is niet komen eten, had teveel werk met spelen met een echte muis buiten........:wuerg:......gelukkig is poes beetje te dik en kan die beweging goed gebruiken...dus ben ik maar terug naar boven gegaan, want oudste wou ook niet veel eten en ook terug naar buiten, die zal gedacht hebben waar is jongste toch !!! en die zit er nu mooi op te kijken hoe jongste met die muis speelt.......al een geluk dat ik het had gezien, was al doodsbenauwd dat er iets was gebeurd met de jongste aangezien de grote baan hier vol zit en deze straat als "sluikstraat" nemen dan......dan komt er nog bij dat er achteraan in de tuin een taxus staat en daar zit ze ook onder met die muis, met als gevolg dat die taxus dus "wiebelt" ......ik zou bijna gedacht hebben dat iemand in men tuin zat o_O....zeker aangezien het hier momenteel de ene na de andere inbraak is, tja de tijd van het jaar hé......

Zal dus nu ook maar wat dieren in fokmotel stoppen, alhoewel ik weet niet wat........in ieder geval die rambo CK van de geiten, heb ik tot mijn verbazing 2x....;)

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O freedom

die katten van jou zijn een lekker stel hoor
    het gaat gebeuren.....
    de verwarming in de douche word opgehangen
    bezoek bij de huisarts iets minder goed
    word vervolgd....vrijdag

5. LucieSchreurs

fijn dat de verwarming vandaag wordt opgehangen
    De huisarts berichten zijn minder...hopelijk vrijdag beter nieuws

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

Dat is goed en minder goed nieuws Hesje. Hoop dat het meevalt

7. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Hier nog geen kerstboom, ik kan de boom niet in mijn eentje opzetten. Ik te wachten tot mijn dochter tijd heeft, ze zei dat zou helpen.
    Kerstboom die alleen vanonder versiert is namelijk geen gezicht xD

Teigetje (rode kater) vind de kerstboom altijd heel leuk.
    Mijn hoofd tolt helemaal naar het lezen van de Event FAQ, ik snap het wel maar begrijp er niks van :p

8. Hesje

ik moest weer bloedprikken
    dat van maandag was goed:)
    en vrijdag een filmpje laten maken

ik ga beginnen volgens de aanwijzingen

het is gelukt
    het is afgekit en de verwarming hangtxD

nu de schilder nog:oops:

Last edited: Dec 6, 2017
  9. -freedom5555-

Hesje dat is goed nieuws al, terug verwarming in je badkamer........
    En hoop uit de grond van men hart dat "filmpke" meevalt en dat het van de stress komt, met al die werken.......

LucieSchreurs likes this.
  10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hesje succes vrijdag.

11. Hesje

ik hoop het ook

dankjewel

eevee60 likes this.
  12. enk52

Dat zou zeker goed kunnen dat het daar van komt. Je hebt ook zoveel gedaan de laatste tijd.
    Eerst verhuizing van je zoon en nu dat gesleep thuis.

13. LucieSchreurs

inderdaad, er is wel veel gebeurd bij Hesje thuis, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.Uiteindekijk is het allemaal leuk, maar de heisa erom heen. En ze staat er uiteindelijk wel alleen voor .. Maar ik weet zeker dat het goed komt

Knuffel voor @Hesje en voor iedereen die er 1 nodig heeft

eevee60 likes this.
  14. Hesje

dank jullie wel
    het zal wel goedkomen hoor

15. -freedom5555-

Voor hesje.....en zoals lucie zegt voor iedereen die het nodig heeft.....want december is voor sommigen niet de leukste maand met de feesten in het vooruitzicht......

En dan nog het geklop in haar huis, en niet te vergeten maanden aan een stuk in gans de straat !!.......

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hesje,ook een dikke knuffel van mij:)

weet iemand hoeveel keer je nou moet fokken voor het event,want zoveel sv heb ik nou ook weer niet meer

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

250 of 260 Bobo.

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hesje hier ook een knuffel van mij. ik hoop dat het meevalt vrijdag en zoals iedereen zegt je hebt veel op je dak de laatste tijd. ik hoop dat het daarvan is. zit hier bij 23 vast zoals iedereen denk ik want je moet op beide items wachten en dat duurt 8 uur. ga eten en de hond uitlaten. fijne avond iedereen

19. enk52

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Ik zie het even niet meer zitten, ik hoest me de longen uit mijn lijf en voel me zo benauwd. Morgen nog maar 1 keer de faq lezen.

Welterusten allemaal