Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ah wat jammer

verkoudheid heerst hè

nee die gaat naar boven net als waterkoker en koffie pot

waar ik werk is in het restaurant een dagschotel te verkrijgen voor 6.50
    tussen 12 en 2 uur
    dus daar maar eens informeren hoe dat werkt

-freedom5555- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

groot gelijk dat je daar gaat eten Hesje, dan hoef je niet te veel in eigen huis te rommelen met eten.

spijtig Lea dat het niet door gaat.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is een goede idee Hesje.
    Inderdaad even horen want misschien moet je het laten weten van te voren.

Het heerst inderdaad maar wel erg jammer.

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ach Lea, wat erg. je had er zo naar uitgekeken.
    goed idee hesje. geen gedoe thuis. en de prijs valt mee (als het lekker is)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal, leuk al die herkenbare verhalen over kleine en grotere kinderen.
    hier nog even lui en dan met mijn zusje naar de sportschool

verder zal er wel niet veel van komen vandaag wat een prutweer, niet glad wel nat

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dinsdag even kijken
    dan ben ik er toch in de buurt
    ik geloof afhaal schotels maar weet het niet zeker

overigens is een douche zonder verwarming erg koud :oops: je krijgt het niet warm daar
    ik hoop dat hij snel gemonteerd word

-matthias1952- vindt dit leuk.
  7. enk52

Brr Hesje . Kan je niet nog even naar de container?
    Bij mij in de douche ook wel koud hoor als de wind er op staat.

Detje gefeliciteerd met level up

detje81 vindt dit leuk.
  8. LucieSchreurs

Detje gefeliciteerd met je level up. wat jammer Lea, maar niet fit zo'n lange reis maken is ook niet alles. wie weet kunnen ze volgende week?

detje81 vindt dit leuk.
  9. enk52

Ik hoor net dat ze toch komen. Ze hadden het mijn moeder beloofd nog te komen voor haar verjaardag.

-matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Zie hier van alle verhalen voorbij komen, van grote kids die nog vragen of dat of dit, mogen nemen uit de voorraadkast.......heb dan eens nagedacht hoe het er aan toe ging in mijn tijd, mijn beide ouders waren trouwens uit werken, en ik moest nooit iets vragen ! rede : koekjes en chocolade lustte ik niet, ik at enkel de augurkenpot leeg.........en dat lustte hier niemand.......dus op was op voor mij ! tenzij ik het op een lijstje zette voor de boodschappen. Oftewel zelf ging kopen.

Hesje hier kan je ook in het "dienstencentrum" gaan eten voor 6.5 euro op voorwaarde dat je 65 jaar bent, anders is het 9 euro......
    Dat "hier" is wel 4 km rijden
    hoor en niet bereikbaar van hieruit met het openbaar vervoer en met de fiets moet je wel een stijle brug over.........maar ze hebben 2 gebouwen opgekocht hier in de buurt , de oude pastorie oa. (heb ik indertijd nog tegen geprotesteerd, want is een prachtgebouw) en gaan er een dienstencentrum maken, annex serviceflats die ze nu al aan het promoten zijn !! zelfs aan diegenen die nog geen 65 jaar zijn(!!!!), en dat is te doen al stappend.......

Zit hier met een knoert van een verkoudheid........nooit gehad van men leven, wordt blijkbaar nog normaal op men hééél oude dag......xD gewoonlijk heb ik dingen die ze niet diagnostiseren. :music:

11. enk52

Hier kan je ook in een paar verzorgingscentra mee eten tegen een kleine vergoeding (ongeveer die prijs) , zowel in de binnenstad als in de buitenwijk. o_Ok in het wijkcentrum hier kan je 3 dagen per week eten voor een klein prijsje.

12. LucieSchreurs

Fijn dat ze toch komen Lea!

13. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik heb net mijn eerste flush gegooid.

Lea veel plezier met de kleinkinderen :)

Freedom, Beterschap.

Blijf vandaag ook lekker thuis, ik heb de energie niet om ergens heen te gaan.
    Ik heb het gevoel of er een olifant op mijn borst zit en ik hoest de longen zowat uit mijn lijf.

Wens iedere een fijne zondag :)

14. -matthias1952-

ik zal maar niet te lang hier blijven. misschien raap ik jullie bacteriën wel op.
    beterschap iedereen. Lea, je bent waarschijnlijk wel heel blij dat je de kleinkinderen nog eens ziet. prettige dag ermee.

15. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

woei gefeli snijder!
    beterschap voor de niet fitte onder ons.

hier schiet het evenement niet zo op.. heb nu 25 keer gespeeld. volgens mij hoor ik op meer te zitten?
    weet dat ik in het begin iets suf gedaan heb, maar dat kan nooit zo veel gescheeld hebben.. weet het niet zo goed.. verbouw maar even door. haha. en anders moet er supermest tegenaan, maar dat vind ik wel zonde op die enorme veldne. dat doe ik leiver in de opstart

16. -matthias1952-

bij mij gaat het ook niet goed. de drop s komen niet. zelfs niet met lange gewassen (trosgierst)

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

humz. da's niet zo mooi. zal je er nog een paar sturen voor het evenement klaar is.
    snap echt soms niet waarom het heel soepel loopt en een andere keer voor geen meter met die evenementen

18. -matthias1952-

dank je wel Aloryan

19. doj34

doj34 Forum freak

zojuist de wolkenrij vrijgespeeld. heb 4 x een flush gegooid. Helaas 2 x de twee.

20. enk52

Gefeliciteerd Rita, dan ga je wel erg goed