Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

onze parkiet heeft het ook eens op m'n dochter haar oorbellen gemunt. dat deed behoorlijk pijn. maar ze bleven vriendjes.
    op een dag is hij wel van zijn stokje gevallen (letterlijk) toen hebben we nog een andere gehad maar was niet meer zo leuk.
    jouw vogel is wel heeeel mooi

2. doj34

doj34 Forum freak

dank je wel.... naast de zonparkiet is er ook een valkparkiet, maar die wilt niets van mij weten. Alleen mijn man kan er iets mee. Dus hij mag alleen los als mijn man er is.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haha ben je mooi klaar mee !

hier momenteel helemaal geen huisdieren meer. we hadden een konijntje, maar die is helaas gestorven van de zomer.
    Dat was wel een heel leuk blij beestje.

4. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Leuke foto, Rita

Hartelijk welkom, Matthias :)
    Ik zie het helemaal voor me Yvonne xD

5. Aloryan

het is een verschrikking.. ze zijn nu aan het solderen met ledlampjes.

en mijn kind van 9 zit met een stanley mes te snijden... haha ze kan het hoor, maar dit is niet goed voor een mama.

eevee60, LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

ze hebben toch een goeie ondergrond voor dat snijden ?

7. Aloryan

de eettafel bedoel je! hahahaha.. er ligt wel een plaat onder :p

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Heb je de pleisters binnen handbereik liggen ;)

9. Aloryan

haha ja hoor.. op zich vind ik het ook wel goed hoor.. mijn kind past niet in die reclame met dat kinderen gevaarlijker zouden moeten doen.. die van mij doet braaf aan bomen klimmen, hutten timmeren en dit soort onzin dus.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

ik had ook zo'n dochter, alleen maar jongens nadoen

11. Aloryan

ja lekker hoor. ze heeft echt kanten van alle 2 doet gewoon waar ze zin in heeft ongeacht of het bij jongens of meiden dingen horen.
    vind het heerlijk dat ze gewoon haar interesses volgt en zich niets aan trekt van het commentaar wat ze daar op krijgt.
    ze kan daardoor ook met de jongens en de meiden in de klas goed dus dat is heerlijk hoor.

12. doj34

doj34 Forum freak

ik was vroeger ook meer een jongen dan een meisje... tja drie broers boven je als voorbeeld... dan voetbal je wat vaker achterin de straat. (daar stond een fabriek met twee mooie diepliggende deuren en dus onze goals)

13. Aloryan

oh da's heerlijk toch ook! lekker hoor stoere broers boven je.

14. -matthias1952-

ik ben zelf eens door m'n broer en zijn vrienden aan een boom gebonden. Toen ik niet thuis kwam voor het avondeten bedacht mijn broer pas dat ik nog vastgebonden was. Hij is er even niet goed van geweest. :D

eevee60 vindt dit leuk.
  15. Aloryan

hahahahahahahaha oh wat een verhaal!

16. fricor

fricor Commandant van het forum

vast niet de enige hoor.
    hier ook zo.
    ze struikelen liever er over, dan dat ze bedenken dat het naar een andere verdieping moet.

hier werd ik vorig weekend uit bed gehaald omdat een 20-jarige zich gesneden had aan zo'n mesje.
    pleister bleek voldoende gelukkig en hadden ze makkelijk zelf op kunnen lossen....
    toen ik er wat van zei, kreeg ik een schaapachtige lach en ; ik wist het effe niet meer..

de tafel is gewoon 1 grote knutseltafel. met krassen, deuken en wat al niet meer.
    bewust voor gekozen hoor, want daar zijn ze te snel voor met knutselhandelingen.
    alleen niet op mijn salontafel...[ al proberen ze dat soms toch..]

hier al een gems, roze muis en roze schaap en een kluis.
    de hark wil nog niet, maar kan de trein nog wel een paar keer laten rijden.

wolkenrij ook binnen, dus nu voor de diversen bezig. drops blijven wat achter.

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik denk dat het overral wel zo is dat ze er liever overheen stappen.

Mooie uitkomsten fricor. Roze stallen heb ik hier nog niet gezien. Gems en hark ook nog steeds niet maar we gaan gewoon verder.
    We hebben tot morgenmiddag.

18. Aloryan

gelijk heb je hoor fricor, hier in principe mag de grote tafel ook gebruikt worden.. maar als ze echt veel snijden wil ik dat er een plaat onder gaat.
    manlief klust ook veel in huis aan projecten enzo. vind het ook wel wat gezelligs hebben. we hebben wel de regel dat er 1 lopend project in de huiskamer mag staan en de rest even opruimen. anders word ik gek!

fricor vindt dit leuk.
  19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke, proficiaaaat met je level up ;)

En heuuu hier moet ik wel zien dat ik niet over men eigen rommel val xD(soms).......

Maar snijden op tafel zonder "iets" eronder, o weeeee........dan zou ik zeker hier niet meer zitten hoor.....:wuerg: en ben van hetzelfde principe......er zijn werktafels en woonkamertafels......

Zie hier mooie resultaten van stallen voorbij komen........hier niks te gem, noch hark, noch valk, noch leeuw en noch slak......zelfs een slak wil niet bij me komen wonen.....en ik hou daar zo van, ga ze zelfs in het geniept uit de buren hun vuilbak redden....:)(als niemand het ziet toch tenminste, anders krijg ik nog ruzie met de buren en alle gevolgen vandien)....

fricor vindt dit leuk.
  20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bobo gefeliciteerd met level up

Freedom, jij bent wel erg hoor. Slakken bij de buren redden.:wuerg: