Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. doj34

doj34 Forum freak

ja ze mag als cheerleaderpiet mee. Ze vertelde het aan haar vriendinnen en 1 ervan wilde dit ook heel graag (stond al op haar bucketlist). Nu kreeg ze een vraag of ze nog iemand kende die dit wilde... dus staat ze samen met haar vriendin gek te doen.
    (ze moet dan wel al om 5 uur sochtends op het stadhuis zijn)

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Roosjes, dat gaat het dan vannacht denk ik worden en morgen overdag knolraap als die live sint aankomt, hoef ik daar niet over in te zitten

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wel superleuk zeg voor je dochter,en nu dubbel zo leuk nu haar vriendin ook mee mag

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is helemaal leuk en ach zo vroeg opstaan overleeft ze ook wel een keer.;)

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo meteen zoon twee bellen en met z'n drietjes gaan shoppen

allemaal een fijne dag met wat jullie allemaal gaat doen

6. enk52

Veel plezier Hesje.

Ik dacht al wat is het koud buiten. Zie nu ijs op het schuurdak liggen

-matthias1952- likes this.
  7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hier zakken de temperaturen ook fors hoor......zo te zien is dak van living ook aangevrozen(kan ik zien vanuit men pc kotje hierboven).....
    Doj, proficiaat nog je zoon en leuk voor je dochter mede op de boot staan met de sint.
    Enk leuk dat je de smurfjes nog eens ziet, als ik me niet vergis zitten daar ook je 2 oppaspoezen......
    Dan Lucie proficiaaat je 200%, is wel héél leuk met een event.

En de stallenhandel, heb me al arm gekocht maar het lukt me niet voor leeuw en de slak :cry: en die zullen nooit te ruilen zijn zoals de bomen van de bomenhandel........o_O dan bedoel ik de jujube.....

Fricor ben eens gaan kijken en heb ook veel katten en berenstallen......vraag me niet van waar ze komen. Aan het rad, draai ik die misschien, maar als er een perenboom staan, komt die eruit:music:

En heuuu wie is dan zoon 2 ?? diegene die bij je thuis zit, of de jongste xD ja weten graag alles hé.....denk wel de middelste dus, want die zit daar ocharme alleen in je huis....

Hier ook bezig met level 6 van het event........nu wachten op gewassen en DI's.......had deze nacht begonia gezet, maar zou beter gewassen zetten voor de quest, of Enk loopt te ver uit xD

fricor likes this.
  8. enk52

Goedemorgen Freedom,

Ik had eventgewas staan vannacht. Nu de wolkenrij met items binnen.
    Heb ook de leeuw en slak en valk maar heeft wel veel moeite gekost. De stallen van de trein moet ik nog zetten
    De trein rijdt nog.

De katjes zijn bij de prinsjes. Andere kant van het land dus.;)

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen,

Ik werd vanmorgen met knallende hoofdpijn, heb de katten te eten gegeven en ben weer terug naar bed gegaan :sleepy:
    Ik heb vandaag gelukkig geen afspraken, kan ik lekker gaan relaxen.

Etentje was weer gezellig gisteravond en heb weer heerlijk gegeten.

Wens iedereen veel plezier vandaag.

10. bobobear

lea,dus je dochter komt met de kids dan?ja,ik haal ze net als freedom ook altijd door elkaar.:oops:

sb,al paracetamol genomen?hoe waren de truffels?

11. enk52

Ja de smurfjes komen mee Bobo

Goedemorgen SB. Beterschap.

12. bobobear

ze zullen in de tussentijd wel weer al gegroeid zijn:)

13. enk52

Dat denk ik ook wel, vooral Senn en Féline flink wijzer .:)

14. bobobear

het is toch wel weer erg leuk voor jou dat je ze nu weer eindelijk ziet.

15. enk52

Laatste keer was augustus, de prinsjes nu ook al 3 maanden niet maar daar doen we vaak videobellen.

16. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

wat een boel leuke berichtjes zeg! leuk alle familie weer zien en ik lees wat over pieten enzo :) klinkt gezellig.

Ik heb er wel 150 tg tegenaan gegooid denk ik met de stallenhandelaar.. maar ik heb dus 3 nieuwe stallen daar binnen. Dus dit evenement hoor je mij niet klagen hoor! ookal moet ik nog wel de trein leeg weten te plukken en de valk. maar die andere 3 al binnen.

nu voer draaien

en uhh die slak.. da's een ding. ik heb een fobie haha voor die dingen.

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Wel alles bij gelezen, maar weer veel later. Beetje druk hier. o_Ok met leuke dingen, maar donderdag ochtend was niet leuk. Verstopping in het riool. Die is verholpen, maar de oorzaak nog niet, daar moeten ze een afspraak voor plannen en er is ook een buis stuk. Dus zal wel aardig wat geld gaan kosten.
    Verder donderdagavond gezellig teamuitje gehad, bowlen en uit eten.

Gister ook allemaal leuke drukte. Gisterochtend een fotoshoot met ons gezin. En 's middags naar ikea geweest voor een speelhoekje voor Jelmer. Maar dat moet nog in elkaar.

Vanmorgen maar even om wat cadeaus voor 5 december en een verjaardag. Daar vanmiddag heen. Dus dan schiet het weekend al weer aardig op.

Welkom voor de nieuwelingen (sorry ben heel slecht in namen). En dikke knuffel voor wie het nodig heeft.

-matthias1952- likes this.
  18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hmmm; smurfjes zijn van dochter ......die richting belgie woont......
    Poezen zijn dus bij zoon, die richting Groningen ofzo woont.......en kids zijn de koningskinderen.
    En Enk woont daar tussenin....o_O

Dacht dus juist omgekeerd, kwestie van de kids : smurfjes van zoon en de anderen van de dochter.....

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Jedereen veel plezier met wat jullie gaan doen of al gedaan hebben.
    het klinkt allemaal heel leuk en gezellig.

Event schiet hier niet erg hard op weinig drops en weinig tijd.

Detje dat is niet leuk. Hier ook al veel ellende met het riool terwijl ik in mijn oude huis in 25 jaar nooit wat had.

20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond, nu pas de eerste oogst van vandaag er af gehaald. De mensen gaven elkaar allemaal de deur in de hand, oftewel het was een komen en gaan vandaag dat terwijl het een gewone zaterdag was.

Er maar weer het beste van hopen.

Gefeliciteerd Owen.

eevee60 likes this.