Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

En daar zit dan ook nog een weekend tussen

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

jah dat wel

en als dat klaar is moet ik mijn kasten leeg gaan maken
    zucht

en de kans is heel groot een aantal dagen zonder internet8)

3. enk52

:(

4. Hesje

O Lea je banner is weer leuk:)

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

pfff,hesje,eigenlijk heb je ook geen rust.:oops:

leuke banner weer lea:D

hier bezig met dingen regelen en daar wordt ik zo sjagerijnig van.ik moet belasting aangifte doen,terwijl ik haast geen geld heb,en toch is het zo,was vorig jaar zo dat ik bijna 400 moest terug betalen.nou laat ik een instantie het maar invullen,maar ik weet nu eigenlijk al dat het weer hetzelfde wordt.ik bedoel ermee,geef dan gewoon minder dan zit ik niet met dat gezeur,maar dat zijn weer verschillende instanties die totaal niet meewerken.wordt ik echt zo iebelig van

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede bijna avond,

Ik heb mijn eerste lading eventgewas geplant.

Sinterklaas Bingo was een succes, het was gezellige middag :)

Bobo, Belastingdienst maakt het graag moeilijk ;)

7. enk52

Is mijn winterbanner die ik al had. Heb wel voor de feestdagen een andere gemaakt.

Dat is akelig Bobo. Is ook erg ingewikkeld allemaal.

8. bobobear

fijn sb dat je sinterklaasmiddag geslaagd is:)

ach,ik kan het zelf invullen,geen probleem,maar er is iets mis tussen wat ik krijg en wat hun dan weer inhouden.maarja,het is zoals het is.

maar hij blijft leuk lea,je banner.ik ben nieuwsgierig naar je andere banner:music:

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

*zucht* wat heeft dat te maken met de verbouwingen?? internet is toch van jou?

Al een geluk dat er hier een Mod als Enk in kliekje zit of ik zou héél wat events mislopen.

En heuu vandaag was het ook men dagje niet, kwestie van te moeten betalen, of berekening van een bepaalde betaling laat het me zo stellen. :wuerg:
    En bobo zwijg me van instanties die niet meewerken........hier werkt niet nog hoe het moet in belgie.......en als ze zich er niet kunnen uit praten(praten is dan nog deftig gezegd hier op een algemeen, want ik ben heus niet op men mondje gevallen, naar het schijnt) zeggen ze ," ha ja het is van het ministerie zo opgelegd........" 8)

Tja ben dan maar in men auto gestapt en rondje gaan rijden.......kwam ook in een hoosbuit terecht, ruitenwissers op maximum konden het nog niet aan......is geleden sedert 2004......

10. bobobear

ach freedom,dan kun je mij een handje geven.sommige dingen kun je helaas niks aan doen.en sommige dingen,als ik er helemaal klaar mee ben,krijgen ze de wind van voren.en geloof mij maar dan ben ik echt niet meer aardig hoor.

het weer hier is ook raar,dan weer zon,vanmiddag dan,en dan weer hoosbuien.maarre freedom,je had tenminste ruitenwissers,van mijn auto is er 1 voorruitewisser kapot en de ander vllog ook vdw stuk.voor die ene ben ik al weken op zoek naar een mechanisme die moeilijk te verkrijgen is,maar de aanhouder wint.hoop ik dan maar,lolll.dus nu alleen rijden als het niet regent of tussen de buien door.

11. Hesje

hou maar op over instanties enzo daar heb ik mijn buik van vol

ja freedom het is mijn internet maar de wifi modem staat op de vloer onder een kastje
    dat kastje gaat in de opslag container en de vloer gaat er helemaal uit
    waar blijft dan de modem???
    het is zo we doen het er maar mee

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo, met één ruitenwisser mag je niet rijden hé......aan mijn vroegere woonst maakten ze de ruitenwissers stuk aan kan van passagier en dit van verschillende auto's....ikke dus telkens naar de politie aangifte gaan doen - één man zei eens : och ze doen er toch niets mee, ik dacht bij mezelf, op zeker ogenblik zijn ze het beu !!(was niet ver van voetbalstadion dat ik woonde en met een derby was het alle hens aan dek van de politie, zelfs te paard, wel mooi om te zien hoor door de straat)......
    Na een paar keer zei de politie : ha je moet je auto laten staan hier, je mag niet rijden met één ruitenwisser, ik zei : och meneer, ik heb er verschillende in men koffer liggen, maar krijg die er niet op !! (hihi a ja natuurlijk links en rechts waren niet idem ruitenwisser, ging er ook niet op, ik kocht ze steeds per stel lol) zegt die politie agent, o ja : ik zal dat wel eens snel doen dan voor jou.......kreeg die de ruitenwisser er ook niet op natuurlijk....ik wist dat natuurlijk. Zegt : "rij maar door mevrouw.........het gaat dus inderdaad niet, en u hebt wisselstukken. ;) en het zijn de correcte nummers...."
    Kan je die niet op de vensterbank zetten ofzo?? weet één van je zoons geen raad........ergens een schab maken ofzo tegen de muur?? héél hoog.......

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Of in de meter kast Hesje daar staat hij hier ook.

Meewerkende instanties???? Zijn die er dan????

Moeder krijgt rond februarie een nieuwe toilet en bad kamer ze heeft er zin inxD
    Ik nog voorzichtig zeggen het hoeft niet hoor nou daar dacht ze duidelijk anders over;)

Lea dezee blijft ook leuk met die dikke sneeuwpop

-freedom5555- likes this.
  14. enk52

Ik vind hem zelf ook nog steeds leuk hoor .

Ik zou ook wel nieuw toilet en badkamer willen maar daar denkt de woningbouw anders over. Die doen niet meer als noodzakelijk is bij huizen die verkocht worden als de bewoner eruit gaat.

15. Hesje

hij komt niet in de meterkast binnen
    helemaal aam de andere kant
    en de kabel die binnenkomt is te kort

de wijken waar de huizen verkocht worden doen ze echt niets meer dat is voor de koper
    oudste zoon had nog geluk een paar jaar geleden die kreeg nog korting
    nu is er een selectie procedure en mag alleen een doelgroep reageren

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, wat is er veel gekletst vandaag;) Leuke banner van Lea en Hesje misschien zonder internet:wuerg:En belastingen, dat laat ik aan manlief over

Hier een derde rondje eventgewas, flink aan het gooien met supermest, weet niet wat het weekend brengt.

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede avond! hier ook supermest, want heb pas lading 2 erop staan. kan ik nog even oogsten voor het slapen straks.
    en er komen stallen aan. een valk en een gems zag ik al .
    Inderdaad gezellige banners!

Hier bijkomen van een drukke werkweek en een avond veel te hard sporten!

-freedom5555- likes this.
  18. doj34

doj34 Forum freak

hier is de hik/dip al een feit. Morgen maar weer ziggo bellen.

19. bobobear

jeetje rita,wordt je toch ook gestoord van>:(

ik heb al 2x ingeleverd.je moet dus die pijplijdingen doen en dan rechts op dat knopje drukken boven de winkelknop om het te bevestigen.dommie zoals ik had dat dus eerst niet door.ik ging lekker door met neerleggen maar was dus nog niet helemaal aangesloten.iiiaaaaaxD

LucieSchreurs likes this.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bah Rita dat frustreert.

Naar horen zeggen is de douche en toilet al 30 jaar bijna bij moeder, dus dan is het zeker niet overbodig.
    Maar ja ik dacht 87 wil ze dat wel? Ze vindt het helemaal geweldigxD

Chips Bobo dan mag ik ook wel goed kijken als ik zo ver ben.