Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Felicitaties voor alle gelevelden.

Hier wordt Sint Maarten wel gevierd, zag veel kinderen met lampions lopen.
    Maar ze komen nooit hier.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Dat is een heel mooi cadeau eevee

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dankjewel
    goede morgen

fricor and -freedom5555- like this.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje,

Weer een beetje uitgerust?

5. Hesje

nou beetje wel maar erg last van de verkoudheid

benauwd dus niet goed geslapen

6. enk52

Dat zal dan nog een paar dagen duren ben ik bang.

7. Hesje

dat denk ik ook
    maar ja niets aan te doen
    vandaag heeel rustig houden

8. enk52

Krijg je nog wel visite?

9. Hesje

nou ik ben van plan om ze af te bellen straks

10. enk52

Lijkt me goed plan. Je hebt gister ook al zoveel gedaan.

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen vroege vogels,

jammer Hesje dat je minder hebt geslapen door de verkoudheid.
    Doe kalm aan.

ik heb straks de verjaardagen van mijn schoonouders (die zijn binnen 2 weken jarig dus dan gelijk vieren)
    ik wist al wel dat we uit eten gaan maar nu kwam mijn dochter thuis nadat ze afgelopen woensdag een bezoek had gebracht dat we naar een pannenkoekenhuis gaan. Dat vind ik een beetje minder... ik associeer pannenkoeken als snelle eenvoudige hap als ik geen zin heb in uitgebreid koken. En een pannenkoekenrestaurants voor jonge gezinnen en tja Daan die bijna 16 is, is de jongste... maar we zullen zien. Zal wel meevallen uiteindelijk.

12. enk52

Goedemorgen Rita,

Als het maar gezellig is.

Mijn moeder is over 10 dagen jarig en de zaterdag erop gaan we naar een wokrestaurant. Dat vind ik ook niet ales omdat iedereen aldoor aan het lopen is en we ook niet aan 1 tafel kunnen zitten. ook kan helaas niet iedereen. Maar zal toch vast wel gezellig worden.

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Inderdaad, als het maar gezellig is Rita, maar ik snap wat je bedoeld. Wij zaten gisteren gezellig met zijn tienen aan ! grote tafel, beetje bijkletsen en ondertussen gezellig eten.Voor mij zijn pannenkoeken ook iets wat we heel af en toe doen als we lange wandeling hebben gemaakt

14. doj34

doj34 Forum freak

tja ik zit nu bijna 25 jaar aan deze schoonfamilie vast... er is niet echt een familieband en daarnaast is mijn schoonfamilie erg gesloten.
    dus ben blij als het weer erop zit.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

tja, schoonfamilie je krijgt ze er gratis bijxD
    Ach diep ademhalen en er het beste van maken. Je gaat tenslotte gezellig met je eigen gezin naar huis;)

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

rita,dan mag je al blij zijn dat het in 1 keer wordt gevierd,anders zit je er 4 keer aan vast:oops:

hesje beterschap.vandaag lekker rustig aan doen;)

17. Hesje

goede morgen dames
    ja ik doe rustig aan
    ik hoef niet te koken is me net verteld

een wokrestaurant is niet echt gezellig omdat er altijd wel iemand eten aan het halenis
    ik heb 1x in een pannenkoeken restaurant gegeten dat was leuk ik had pannenkoek babipangang
    een gewone pannenkoek met een schaaltje vlees erbij
    er waren er ook die vis hadden
    maar ja niet elk pannenkoek restaurant is hetzelfde

en anders ben je snel weer thuis;)

Last edited: Nov 12, 2017
  18. doj34

doj34 Forum freak

lucie je hebt helemaal gelijk... uiteindelijk zit ik vanavond weer heerlijk achter mijn laptop om heerlijk jullie verhalen te lezen en heerlijk met mijn eigen gezinnetje.
    Bobo, dat zei mijn man ook net... wees blij dat het in 1 keer wordt gevierd... hij heeft ook geen zin.
    Als we bij mijn schoonouders zijn, dan ploft mijn man op de bank, de beide kids proberen dan ook bij hem te zitten (in zijn broekzak bij wijze van spreken). Alle drie beginnen zich te vervelen en dan gaan ze klieren. Ik zit op een hoge stoel en kan alleen maar afwachten dat ik weer weg mag.. gniffel.

Mijn moeder kiest ook altijd voor het wokrestaurant en daar probeer ik de eerste stoel aan het gangpad te claimen zodat ik vlot weg kan en niet klem zit tussen mijn broers en zeker niet tussen de twee schoonzussen.
    Ik heb een beetje last van de energieën die anderen bij zich hebben. ik ben altijd opstandig als ik terugkom van een familiefeest en dan maakt het niet uit welke, de mijne of die van mijn man.

ik ben een echt huisje boompje beestje-vrouw. zit het liefst gewoon lekker thuis met mijn gezin.

LucieSchreurs likes this.
  19. enk52

Goed geregeld Hesje. Geniet ervan.:)

Dat heb ik ook hoor Rita al vind zijn de verjaardagen van mijn broers en zussen meestal wel gezellig.

20. Hesje

succes Rita maak er maar wat van

wij zijn nieuwsgierig naar je pannenkoek
    ik zie mijn schoonfamilie ook nooit
    1 stel woont hier heel dichtbij
    als we allebei voor buiten staan kunnen we elkaar zien zelfde straat dus
    kom ze soms tegen in de supermarkt
    soms jammer dan mis ik toch familie