Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik heb er ook nog geen 1 hoor. had echt gebrek aan voorraad natuurlijk. Geeft niet.
    Ik hoop dit weekend er iig 1 vrij te spelen. heb bijna de quest van 1 af op diamant laatste fase. Moet echt zo'n groene boom scoren :)

2. detje81

detje81 Forum-overlever

Nee helaas daar ga ik de kattenfeeen niet bij halen, die moet ik nog minstens 10 keer oogsten voor ik die bij elkaar heb.

3. Aloryan

die heb ik een paar keer met supervoer gedaan vorige keer :) schiet het lekker op.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedommetje gefeliciteerd met levelen:)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag

We zijn weer terug, ondanks de miezer regen toch leuk en gezellig, straks nog uit eten:inlove:

@Hesje Gefeliciteerd met je level up

6. bobobear

fijn dat je een leuke dag hebt lucie:)

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Fijn Lucie dat het een leuke dag was en eet smakelijk straks

Freedom gefeliciteerd met level up

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben thuis en helemaal op

zoiets maar met laptop zonder boekje

LucieSchreurs and omaagnes55 like this.
  9. bobobear

xD....xDlekker relaxen dan hesje;)

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

heuu laptop staat op de grond voor de tafel onder haar voeten zo te zien.......;)

Dank voor feli's ......

11. bobobear

dat zie ik nu pas,staat er dan wel een beetje raar bij

12. enk52

Lekker uitrusten dan nu Hesje

Ik heb al bijna 50 kinderen aan de deur gehad. Schaal snoepjes is bijna leeg.

13. bobobear

zo,he,hier was er niemand.ze lopen hier wel sint maarten hoor,maar meer in de galerijflats en eengezinswoningen

14. enk52

Zou ik ook doen Bobo. Dan haal je veel sneller wat op.

Fleur had ook gelopen hoorde ik. Had een lampion op school gemaakt. Papa mocht zingen en zij kreeg handen vol tegelijk.

15. bobobear

ja,dat deed ik vroeger met mijn neefje en mijn oppaskids ook.

fleur is slim,hahaha.vind ik altijd zo leuk,die kleintjes met een zelfgemaakte lampion en dan komen ze langs de deuren,kunnen niet eens de liedjes zingen,zo schattig.

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

leuk Lea hier doen ze er niet aan

niet te letterlijk nemen
    ik lig gewoon op de bank en laptop staat op een krukje ernaast:p

17. bobobear

kijk onze hesje is goed bezig.:)

ik heb net weer een stukje land vrij kunnen spelen.nu kijken of morgen nog een stukje lukt.wordt of net wel of net niet.

ik ga nu lekker mijn mandje in en televisie kijken.weltrusten allemaal en tot morgen

Last edited: Nov 11, 2017
  18. detje81

detje81 Forum-overlever

Hier was het vrij rustig met sint maarten lopers. Vorig jaar was het veel drukker. Had ik niet verwacht omdat het zaterdag is.

Wel gelachen, want als de deurbel ging was Jelmer hartstikke enthousiast. En ook snel naar het raam naast de deur. Maar zodra de deur open was, zo snel mogelijk bij mij op de arm willen.

19. Aloryan

freedom, gefeliciteerd met level up.

Hier helemaal geen snoepjes uit hoeven delen. sint maarten vieren ze niet hier.

Leuk hoor dat jelmer het dan helemaal leuk vind haha en logisch dat ie daarna lekker bij mamma op de arm wil.

hier wacht ik op de laatste keer die groene boom oogsten. dan kan ik paddestoel stukje 1 vrij spelen.

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond allemaal.

Niet bijgelezen dat was me echt teveel.

Levelaars gefeliciteerd.

Van zoon een nieuwe laptop gekregen, de oude raakte overwerkt en kon het niet meer aan.:oops:xD
    Alles ging steeds langzamer.