Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Weet iemand waar ik alle waardes van de fokdieren kan vinden? Want zit nog wel met een ideetje te spelen dat ik nog wel sterren heb en niet alle fokdieren in de boom heb vrijgekocht.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je in je schuur kijkt bij fokdieren staat de waarde erachter;)

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja maar ik heb deze nog niet in de schuur, want ze staan nog in de boom, dus helaas werkt dat in dit geval niet

4. enk52

er is geen totaaloverzicht maar staat in de faq van ieder fokdier vermeld.

5. detje81

detje81 Forum-overlever

gevonden. Mis als ik alle fokdieren die ik heb uit de grote stallen en die uit de boom inlever nog 451 punten en heb oa nog twee donkey gong. Dus ga er over nadenken of het me dat waard is. Ga in ieder geval niet mijn net gefokte wrattenzwijn inleveren.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,kom maar weer even langs,ik las dat er weer een event begint morgen,dus ik dacht joepie,maar ik lees altijd half en ik las dus hier over de fokdieren,ik dacht oepsie,ze willen ons echt kaalplukkenxDmaar eens even kijken hoever ik kom met mijn fokdieren,ik gooi er in ieder geval niet mijn hoge in:wuerg:

7. enk52

Hoi Bobo, gezellig dat je er weer bent. Je avatar moet er ook nog steeds in.;)

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ga ook maar eens even kijken hoever ik kom, het is wel een uitdaging.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zover ik zag heb ik best wel veel van die bruine dieren,mischien gooi ik die er dan maar in,moet even goed erover nadenken,alleen ben ik eigenlijk wel altijd zo dat ik alle events wil halen:music:eigenlijk ben ik best wel erg he?:Dmaar ik doe niet mee met die top 1000,want als je daar niet ibijzit,ben je wel je spullen enzo kwijt,en dat vind ik dan weer wel zonde

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Alles lezende, ga ik voor de eerste drie levels
    Ik heb gewoon niet zoveel fokdieren....

Maar ga wel met veel plezier lezen wat de rest doet!

11. enk52

Ik ga afsluiten. Tot morgen allemaal

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik zie ook wel hoever ik kom en eigenlijk wil ik ook alles:p

ik ga ook afsluiten tot morgen

13. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik heb ook even goed nagedacht en ga alleen voor de eerste drie. Als ik bereken wat ik aan dieren kan inleveren met de minimale hoeveelheid die ik het liefst hou, dan zit ik nog maar op 50% van wat ze totaal vragen. Plus alle fokdieren is me dat echt te veel.

14. enk52

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie allemaal al je schoen gezet? Heb ook nog geen kliekjesknutsels gezien voor de wedstrijd
    .

15. Hesje

goede morgen

ik ben niet zo van de kastanje knutsels 8)

en het berekenen van de fokdieren doe ik wel als ik zover ben

16. enk52

Hoeven geen kastanjes te zijn hoor Hesje, jij bent toch wel creatief.;)

17. Hesje

soms wel maar in alle eerlijkheid ik ben daar nog niet wezen kijken

18. enk52

Schapjes weer binnen. Het is aardig fris buiten. Nu maar even aan de poets.

19. Hesje

ik moet nog even wachten met de schapjes komt straks opzichter van woningbouw mijn klacht bekijken

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen iedereen,

Ben nog niet aan de knutsels toegekomen, het is hier nog steeds een komen en gaan van mensen.
    Heb al wel wat verzamelt, maar eens even kijken.

Probeer natuurlijk alles maar kijk onderweg wel of het past of dat ik toch niet genoeg heb.