Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

Fijn dat je wat hebt kunnen uitslapen en de thee is heerlijk hoor.

Volgende week gaat het echt kouder worden Rita. Misschien komt het omdat je niet fit bent.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja maar ik was vannacht wakker en toen weer in slap gevallen;)

Rita ik hoop dat het snel beter word
    van pijn word je niet vrolijk

3. enk52

Fijn dat je weer in slaap gevallen bent dan.

Van pijn wordt je zeker niet vrolijk.

4. Hesje

en vandaag weer lekker blaadjes verzamelen;)

5. enk52

Dat gaan we zeker doen Hesje. Maar eens kijken wat er in de tuin ligt. Misschien zijn daar nog passende gele.
    Ik denk dat ik van de rode wel genoeg heb. Maar eens aan mijn kleinzoon vragen of hij ook gele blaadjes geverfd heeft;)

6. doj34

doj34 Forum freak

ik zit nu op 59 en 49. waar zitten jullie.
    en ja zit vast door de blaadjes... maar heb hele lange gewassen gezet dus hopelijk straks een heleboel blaadjes erbij.

kan je kleinzoon ook blaadjes voor mij verven... ook graag gele.

7. enk52

Ik sta op 56/51 maar moet weer gewassen hebben

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

Ik neem lekker een kopje koffie en ga mijn gele blaadjes voorraad eens tellen

Wat een schatje, Lea, kan je eens vragen of hij ze geel wil maken:p

9. Hesje

ik heb straks gewas genoeg ( hoop ik )
    dus ik moet op blaadjes jacht

ik heb de boswilg die had ik ook nog nietxD

Laatste bewerkt: 4 November 2017
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Dank voor feli's ....

En van een zere kaak word je zeker niet vrolijk........het is wel zo dat zo dat ten eerste de zenuwbaan, van gans de helft van je gebit erdoor komt, en ten tweede dat een wijsheidkies juist aan het kaakgewricht komt......
    Spreek uit ervaring, want heb zelf regelmatig pijn aan kaakgewricht en dan denk ik het is mijn oor, nee.......gewricht is eens uit de kom geweest....:wuerg:

Oma Agnes, het Drugado syndroom is ook niet min hoor, moet je wel héééél goed opletten wat je inneemt en steeds papier bij je paspoort hebben dat je dat syndroom hebt.

Wat event betreft hier : 68/62 de wolkenrij is al geactiveerd......maar nu ernstig tekort aan DI's......zoals iedereen.
    De gewassen van de farm kant zullen straks klaar zijn hoop ik toch......alhoewel 2500 stuks, kan in 2 x zijn.

Hesje ik denk dat er in jouw theepot een theelichtje zit hoor, aangezien er anders ook thee in het deksel zou zitten xD(afgaande op de kleur)

11. Hesje

of erachter;) het was nog donker en hij gaf licht

ik vond hem leuk maar ik had hem groter verwacht:)

super freedom op naar de fazant

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, ik had donderdagnacht geluk (we kwamen terug van de start van het St. Maartenfeest, bij ons heet het Sunte Mart'n) ik draaide 24 uur extra 100 % oogst, dus ging best wel snel met de gewassen. Heb in de tussentijd de wolkenrij binnen en sta op 61/62.

Klopt freedom, volgens mij heb jij het nagelezen en ja zo'n brief heb ik altijd bij me.

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

wat kunnen jullie kletsen zeg,op de vroege ochtend,ik ben alles nu al vergeten:oops:xD

14. Hesje

goede morgen bobo

ik heb nog wel een beetje uitgeslapen ;)

15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Gisteravond helemaal vergeten het regenwoud en het bos te oogsten :oops:

Beterschap en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.

Bobo ik ben ook al weer bijna alles vergeten wat ik heb gelezen ;)

Ik ben nu alweer moe en de dag is pas begonnen, er ligt een hele berg was te wachten :sleepy:

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoera, op beide accounts de wolkenij binnen, op naar de fazant

17. enk52

Gefeliciteerd Lucie.

Hier ook de wolkenrij binnen

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenmiddag allemaal. hier ook wolkenrij binnen, ben op 62 en 66. hier ook de gele blaadjes hoewel je nog rode ook genoeg nodig hebt. straks lange gewaasen want de gewassen heb ik na deze oogst binnen. lekker rustig dan. ik heb alles al de fazant en de krokodil.ik heb van ieder 2 maar mischien kan je met ruilen weer helpen fijn weekend allemaal

19. doj34

doj34 Forum freak

hier ook de wolkenrij binnen. geen idee hoeveel gewassen ik nog moet, ik blijf gewoon zaaien en oogsten.

20. enk52

Als je in het eventscherm ben dan kan je met dat groene pijltje bovenaan dat vakje waar je stand staat een schermpje openen en kan je precies zien wat je nog moet.

Owen gefeliciteerd met weer een level up