Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

En konden je teams winnen onder je bezielende leiding Rita?

2. doj34

doj34 Forum freak

nee helaas niet.
    Mag het niet hardop zeggen, maar de teams hadden dezelfde scheidsrechters en die waren niet zo goed.....

3. enk52

Jammer Rita. Volgende keer hoop ik meer geluk.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

jammer Rita, volgende keer beter

En je mag het inderdaad niet hardop zeggen, maar de scheidsrechter van gisteren bij zoonlief.......
    Nu moet je nog altijd zelf scoren om te winnen, naar het hielp allemaal niet mee, dus helaas verloren

eevee60 vindt dit leuk.
  5. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier vanmorgen vroeg op bed het eventveld op de mobiel geoogst. Kan ik mooi nog een keer voor we vanmiddag weg gaan :)
    als ik alle keren die ik nu denk kan oogsten ga ik het geloof ik ook nog net redden de wolkenrij. Dus nu eerst maar vol voor de bomen en niet verder het laatste huisje updaten.

Het lukt me niet op mijn mobiel om daar te snelzaaien of snel water geven. Als iemand daar tips voor heeft graag.

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen

Wolkenrij is binnen, nu bezig met het laatste gedeelte van de quest.

Nu genieten van een beker en het zonnetje :)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zoo,hier ook de wolkenrij binnen,nu nog de quest helemaal voltooien,maar dat gaan we wel redden

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

pwah wolkenrij al binnen!! ik moest in het begin nog werken en heb onhandig geupdate dus ik moet nog even :)
    was er door die klok wel vroeg bij vanochtend. zit op 66 nu, maar verwacht het wel te halen hoor. straks rond etenstijd ngo een keer en dan vanavond nog een keer.. dan zit ik op 78 :) dan nog 4 keer. dat moet wel lukken nog.

ondertussen plantjes voor de cooperatie aan het planten.

jammer van die scheidsrechters.. hebben we in onze sport ook veel last van. er zijn er 6 nodig per veld.. dus de kans dat er slechte tussen zitten...

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal
    Ik heb hem ook nog niet Yvonne, vanavond als het goed is.
    Overdag toch echt op tijd geoogst maar snachts echt niet.Dat trek ik niet.

De wind gaat eindelijk iets liggen.

10. Aloryan

ik ook niet snacts geoogst hoor! en dan nog 2 a 3 keer per werkdag gemist.. dus dan moet ik morgen nog :p ach ja ik heb het zo uitgerekent dat ik het zo halen, hoop ook dat ik het met alle plantjes haal. in ieder geval wel de bomen hoor die moeten wel lukken.

11. enk52

Dat zijn toch de mooiste prijzen Yvonne als je niet alles kan halen

12. Aloryan

nee inderdaad.. de wolkenrij gaat zeker lukken en die bomen ook. daarna ga ik kijken hoeveel gewassen ik er nog uit krijg om die laatste fase vrij te spelen. we hebben nog wel even de tijd voor wat ladingen

woei weer een kristalwatervalletje af!! nu kijken naar de laatste.

Laatste bewerkt: 29 Oktober 2017
  13. enk52

Gefeliciteerd Yvonne

14. Aloryan

ik moest wachten op de plumeriaboom had net al mijn bananas uitgegeven :) dus vandaar. maar die bikini's moeten ook wel lukken dus vanavond ga ik die even klaar zetten. en dan heb ik mooi dat laatste stukje land erbij! komt goed van pas, vooral omdat het veld nog niet mee doet aan de quests dus kan ik daar mooi dingen zetten die niet leuk zijn om te verbouwen.. zoals mijn bomen.

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  15. Snijderboerderij

Wilde mijn maanlichtkruid oogsten, moeten ze nog 42 minuten :oops:

Yvonne, pas op voor een burnout je bent zo druk aan het werk op de boerderij :p

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

haha, zo heb ik het ook gedaan yvonne, bomen bij de kristalwatervallen. Dat scheelt cht een hoop als je je boerderij eventklaar moet maken

Event gaan we volgens mij gelijk op, nog drie keerde huisje en de wolkenrij binnen, net als de bomen. daarna kijken welke sieritems ik nog haal

17. Aloryan

poeh snijder tegenvaller dan! hier is de 4 uur wachten een half uurtje geleden weer in gegaan :p haha pompiedom..

en burnout van de boerderij.. neej.. slim boeren helpt.. al moet ik zeggen dat na een drukke werkweek een event als dit te ingewikkeld is hoor haha.. dan lees ik niet goed en doe ik toch de tactiek niet goed. past het niet meer in mijn hoofd :)

al denk ik wel dat ik nog slimmer kan, met de ambachten erbij enzo.. dan kan je wel nog harder levelen. maarja ach :)

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Yvonne, nu zie ik het pas, proficiaaaaat met je [​IMG] :)

Net snel levellen jij?? Je hebt al 2 buren voorbij gestoken hoor.......;)

En indeed na een drukke werkweek en huishouden nog een "ingewikkeld event" doen is niet makkelijk.......

19. Snijderboerderij

Je gaat behoorlijk snel, duurt niet lang meer of je hebt mij ingehaald, Yvonne ;)

Ik klungel maar wat aan de laatste tijd, had de Tips van mieke zeker 5x gelezen en nog doe ik het verkeerd lol

Hoeveel mombinepruim bomen heb je nodig voor de waterval ?

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik ben ook goed bezig hoor,lever al diemaanlichtkruiden in,moet ik nu wachten op 5 nieuwe,ik dacht dat ik half half op het veld had staan.ach ja,zo blijf je bezig,lolll

Snijderboerderij vindt dit leuk.