Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. doj34

doj34 Forum freak

bedankt.
    volgens mij doe ik het nog niet goed met het event.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,ik ben er ook weer.tot nu toe heeft ie niet meer gespuugd,maar ik hou hem angsvallig in de gaten.ik had zijn koekjes gekocht,maar daar ging hij bijna van overgeven dus dat geef ik nu ook maar even niet.even vandaag aankijken maar zonder hard voedsel en dan morgen maar weer beginnen met kleine beetjes.

wat doe je niet goed dan rita?

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zaaien en oogsten de gifklieren en als je genoeg hebt het volgende veldje openen

4. bobobear

ja,eerst de gifklieren blijven zaaien.als ze klaar zijn oogsten,opnieuw inzaaien en als je genoeg hebt kun je een ander landje open maken.die huisjes oogsten als het kan,je kunt ook die grimoire geven om een hogere level te krijgen.

5. doj34

doj34 Forum freak

ja het eerste huisje is al in de hoogste stadium.
    heb nu 2 velden open.
    Gifklieren staan erop (gelukkig de goede gekozen)
    maar die ander is heel laag door een foute actie bij Kitty's ketel.
    En ik weet niet hoe ik het tweede huisje kan openen, dat ben ik nog aan het uitzoeken.

6. Hesje

als je het derde veld open hebt gaat het 2e huisje open

Snijderboerderij likes this.
  7. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Tweede huisje gaat open als je het derde veld hebt geopend

8. doj34

doj34 Forum freak

oke. bedankt!

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Super- en susimest

PLINK PLOINK

Sieritemhandel

Last edited: Oct 26, 2017
  10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goed dat je het nog even zegt van de link in je banner Lea, die was even weg uit mijn hoofd.
    En maar zoeken naar een post van Miekje terwijl ik van daar er ook zo heen kan, pffft.

11. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heh bobo je hondje gaat maar zo zo he steeds.

als je die versneller gebruikt he, geld die dan voor alle huisjes tegelijk of moet je per huisje een versneller gebruiken. Dan weet ik of ik ze moet opsparen of niet.
    en is het handiger om eerst alle huisjes vrij te spelen of te upgraden?
    poeeh wat een tactieken, en door druk met werk zo weinig tijd om mij te verdiepen, gelukkig hierna iets rustiger.

overal wordt druk geklust, hier is het weer even rustig met klussen. ze gaan vorig jaar ook nog de straat vernieuwen enzo.. pfft.

12. bobobear

het is een tijdje goed gegaan,maar nu is het weer pet.dan denk je je hebt het onder controle en dan begin je weer opnieuw.maar het voornaamste is nu zorgen dat hij geen hypo krijgt.

ik dacht dat het per huisje was,maar weet het niet zeker

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Wolkenrijpakket

14. Aloryan

minder bobo, goed in de gaten houden het hondje dan. en extra veel kroelen :)

15. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Nog 8 min. tot mijn gifklieren weer klaar zijn.
    Wie heeft alle velden al open ?

16. Aloryan

moest vandaag en gisteren werken, dus ben bezig met veld 4.

17. bobobear

ik ben nu aan het sparen voor level 5 maar gaat erg traag,ben ik helemaal niet gewend

18. Aloryan

nee da's het nadeel van dit veld.. je kan er geen zooi overheen gooien om te zorgen dat je niet zo lang moet wachten haha niets voor ons :)

19. Hesje

beetje net als vroeger water en mest

tot morgen allemaal

20. bobobear

nee,ik wil het liefst alles zo snel mogelijk klaar hebben.dit is echt zo niet voor mij bestemd,maar je kunt niet alles willen en aangezien ik wel het event wil halen zal ik toch moeten doen wat je alleen maar kan doen,jammer genoeg.