Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja denk het ook

ga je het halen een stukje vrij?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja nog 1 feetje. Dan heb ik hem vrij. Deel 2 haal ik niet.

Had nog 5 stekjes gekocht en heb nu ook de ontbrekende boom dus helemaal blij.:)

3. Hesje

Zo super gefeliciteerd:)
    ik heb ze niet hoor
    op allebei de farms niet

op deze farm mis ik er twee en op de andere drie

4. enk52

Jammer maar ze komen vast nog wel een keer.

5. Hesje

foutje ik mis er 1 en twee

die dure kaarsen zijn nog niet klaar;)

marshmellowspook heb ik helemaal niet en op de andere ook de sarkofaagboom niet

6. enk52

Die cactusdingen zijn ook de volgende keer pas klaar. Ik miste het oog. Die heb ik nu.

7. Hesje

ach ik heb in ieder geval iets te ruilen als dat mag:)

8. enk52

Dat is ook fijn. Zijn vast heel gewild :)

9. Hesje

ja ik had liever zo'n kaars minder gehad en een andere wel
    maar ja we zien wel
    er zijn grenzen met de aankoop;)

ik hoef me niet druk te maken over die questxD

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hier maar 1 boom gescoord die met de vreselijke ogen, de andere waren die tentakelwilg en koninginnending......en wou nog stekje kopen maar is gesloten nu ;)
    Ik wil wel die vreselijk akelige quest weg, als je de questrij opent komt die als eerste te voorschijn, hou niet van griezelen in weze, ga ook nooit in een spookkasteel in real life......ben daar als kind eens héél hard geschrokken.....tja ik ben een flauw mens :D

Van de nieuwe op de farm en bahama heb ik ze allemaal. De nieuwe dan wel te verstaan, niet die van jujube enzo.....

Vraag me af wat er gaande is, vanaf 7.00 uur rijden hier constant ambulances, politie en brandweer door de straat.......ook het MUG - team......aan het geluid te horen is het richting rusthuis, maar ik zie geen rook........al een geluk....

Last edited: Oct 23, 2017
  11. enk52

Gefeliciteerd Freedom met al je nieuwe bomen.
    Ik heb die quest ook nog niet weg hoor. Wil die slijmmonsters eerst voor de uitbreiding gebruiken. Dus hier nu 4 VM questen open. Want die oude komt nu ook niet verder.

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Eindelijk tijd voor het forum;) En tijd voor een zomers kopje thee

13. enk52

Goedemorgen Lucie,

Gezellig. Ik neem ook nog een kopje al is het al bijna koffietijd.

14. -freedom5555-

Amaii kijk ik juist buiten, aan de overkant op oprit staat vrij dure BMW........en man staat buiten met politie......dacht huh huh, inbraak in auto weeral? ik had wel om 4.00 uur ongeveer een "niet nader de verklaren geluid" gehoord, dus ik naar de overkant.....jaja via een afstandbediening ingebroken, sporttas en zonnebril weg uit koffer en man zei ik ga nu naar verzekering bellen voor voor andere auto. dacht huh? wat er ook weg is : stuur, airbags en gans stuk van dashboard eruit gebroken, met oa. GPS systeem.....
    Man bleef er héél kalm bij hoor......en die auto staat open bloot hoor, niks bomen rondom.....wel bangelijk. Ben meteen naar de mijne gaan zien, maar niets aan......
    Akelig hoor, zo een auto zonder stuur en half afgebroken dashboard. Moeten wel kenners zijn geweest.....want ze hebben het geruisloos gedaan.......en langs kant van huis dat licht niet aanging. En de deuren niet terug dichtgeslaan.......

15. enk52

Dat is zeker eng Freedom. Dat zijn zeker kenners geweest die precies wisten wat ze moesten hebben en waar het zat.

PLINK PLOINK

Groothandeluitverkoop

16. Hesje

jee jakkie freedom

dat is niet fijn
    hou maar geen dingen van waarde in je auto

maar ze hebben liever spullen van audi en BMW hoor volvo ook nog wel de grote auto's

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen,ik ben een beetje laat vandaag,het liep allemaal niet zoals het moest lopen deze ochtend.ik was vannacht tig keer wakker en vanochtend me verslapen om hondje op te halen,geen drama hoor,maar dan moet ik wel opschieten.menneertje moest zich nog omkleden,dus ik had wel even snel volle maan veld gedaan haha,niet verslaafd hoor.maar scheelt toch weer wat.toen hondje opgehaald boodschapjes gedaan,maar nog niet alles en nu even farmpje.mijn hoofd is er niet helemaal bij nog hoor,dus eerst maar eens een kopje thee

18. -freedom5555-

Ja is best eng.....en ik ben tijdens de nacht nog op balkon gaan roken, ttz. in deurgat, dus zie recht op die auto......en niets gezien, maar zie nu dat man in auto zit met deur open en je kan niet zien dat er iemand inzit....
    En die GPS enzo Hesje zijn ingebouwd in zulke auto's hoor....
    Zelf heb ik dat niet......

Tijdje geleden hebben ze verder door in de straat ook auto's opengebroken......en geen dure auto's......op idem manier......

19. Hesje

ja ik weet dat dat ingebouwd is

wees dan maar blij dat zoiets niet in je auto zit

en je hebt toch niet de hele nacht daar gestaan, jij kan er niets aan doen hè

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag ,

Bah Freedom , dat is ook niet leuk.
    Die inbrekers weten goed de weg bij die mensen , dat zet je toch aan het denken.
    Wees maar blij dat jou auto elke keer word overgeslagen.

Hier geen nieuwe bomen maar ook niet veel gekocht.