Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wat is het eigenlijk raar weer he?zo regent het en zo zie je kort het zonnetje

2. doj34

doj34 Forum freak

hier is nog geen druppel gevallen... heb wel het zonnetje gezien. alleen ik ben bang dat het zo wel losbarst.
    Enige wat ik zag, waren de chocolade sneeuwballen van Lea's taart.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Sneeuw mag nog wel even wachten hoor.

Maar hier nu een paar uur droog maar kan zo weer een bui vallen volgens mij.

4. doj34

doj34 Forum freak

toch nog even eentje (en twee nullen) om het af te leren... vangen!!!

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

@LucieSchreurs dat herken echt. Doordat er zoveel nieuws is ben ik het spoor totaal bijster.

Hier de vm quest wel af maar de landjes moeten nog wel even geduld hebben.Bij de quest geen enkele stal gezien en ook geen boom(die kon je toch ook winnen?)Met een stal gaat het niet hard.

Ik loop wel rond met een vorkje , en ze smaken geweldig lekker al die taarten.

@doj34 /Rita super bedankt.

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2017
  6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

nee Snijderboerderij hou maar lekker hoor. je weet nooit of je nog een upgrade krijgt. heeft iemand misschien een treurwilg over dat is de enige die ik mis. komt inderdaad door die boswilgenkatjes 2x dat je die niet mist.

7. enk52

Die kan niet cadeau gedaan worden Ria

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

kan je treurwilgen al sturen? ik ga even kijken of ik die over heb.

oh zie je :) lea weet het al, die komt uit die enorme lichting waar iedereen vast nog wel bomen van mist.
    Ik heb er maar 1. heb wel veel van die andere di eer ook bij staan.

9. bobobear

iemand een overvloed aan geitemelkbomen?ik ben altijd fanatiek aan het ruilen en dan kom ik er achter dat ik zelf niks meer heb,lollll
    is niet noodzakelijk hoor,heb nog een voorraadje geitemelk,maar ooit gaat dat op.ik wordt helemaal hyper van dat ruilen,lollll.

10. Aloryan

whahaha nee heb er maar 1 bobo :) sorry ik heb van alle smaar niet echt iets wat je nu nodig hebt.

poeh nog 49 katten voor het uitbreiden van mijn veld. dat haal ik nooit meer in die 20 uur :p hahaha het was een goede poging, maarja ga nog maar even door, zodat ik hopelijk volgende keer dat extra stukje vrij kan spelen.

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

oeps douchen dus

ik heb er ook nog een

12. doj34

doj34 Forum freak

ow voordat je die gooit, hesje, snij ik er eerst een puntje uit... die ziet er zo lekker uit.

ik oogste net de laatste baha bomen... zitten onbekende bomen bij.. iets met gatenplant XXL en mijn slangen zullen blij zijn... er is slangenfruit. De laatste (nog nooit van gehoord) is cainito....

13. enk52

Dat is de nieuwste Rita gefeliciteerd:)

14. bobobear

gefeliciteerd rita met de mooie uitkomst;)

ik ga het ook niet redden om te kunnen uitbreiden,ik ben daarom nu bezig voor een extra feeenstal en zo een boom.bijna alles rond daarvoor,dan gaat het toch een stukje sneller

15. doj34

doj34 Forum freak

dank je.
    zometeen nog 2 keer voeren en dan is mijn event ook klaar.
    verdwijnen de grote bomen dan ook of kan je door blijven voeren.

16. Aloryan

gefeli rita!! mooie uitkomst.

Doj ik laat ze gewoon nog even staan. als je ze verwijderd zijn ze echt weg. Dus voor ik alles klaar maak voor het slotje erop gaat haal ik ze wel weg.

de kleine katjes kan je volgens mij wel nog voeren dus dan krijg je toch nog even wat kleine dingen ervoor.

17. enk52

Je kan door blijven voeren maar ik zou ze er wel voor het eind eraf halen. Dan kan je op die plaats wat anders zetteen

18. Aloryan

het wordt ook tijd dat ik eens voor een spin en kraai ga sparen :p

19. bobobear

heb je die nog niet dan?

20. Aloryan

uhh nee, die moet je kopen bij jack haha heb heel geen tijd nog gehad daarvoor te spelen.

heb wel een vleermuis! en de vleermuizen fok :) en de benodigde bomen, dus het begint ergens op te lijken.