Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Oma Agnes en Hesje proficiaaat met jullie level up......inderdaad als je nu in questen iets inlevert gaat het over miljoenen(wou al schrijven meloenen o_O)

Hier niks vrij te spelen hoor........van dat griezelgeval........te weinig bomen om voer te maken, voor de kattenfeestal.......

EEN ja 1 keer had ik tijdens het niet event overal in de questen van de griezel wat gewassen ingeleverd......dacht dan zijn die ook wat weg, of lopende en nu moet ik die gewassen juist hebben voor de boom.......

Had nog een stekje gekocht, komt er een donkere koningsappelboom uit.....:music:wel een xl......maar tja had liever een nieuwe boom.

Doet bij jullie de bios het nog? hier al geruime tijd niet meer.......:wuerg:

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Freedom.

De bios geeft af en toe wel weer filmpjes hier.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bij mij ook af en toe maar ik vergeet het ook wel gemakkelijk

ik heb twee boompjes om voer te maken en ik geef ze suzimest

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja ik zit in Belgie hé, dat maakt wel een héél groot verschil :(.......

Heb nu een derde boompje erbij.....had nog maar 59 terreurgewassen over lol........na het kopen hé......

Ik hoop dat het geen noodzaak gaat zijn met Halloween dat we dat veld vrij hebben, alhoewel Halloween is niet op de griezel te doen dacht ik zo......

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

pfff afwachten maar

gelijk weer inzaaien dan heb je zo weer genoeg

6. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen.

De gelevelden van harte met jullie level up.

Lea wat leuk dat je neefje mag, ik zal mijn mannen vragen extra op te letten.
    De nieuwe bomen van dit x zaten tussen de stekjes voor baha en gewoon.
    Op VM heb ik er 2, maar nog niet alle bomen staan.

Mis ook nog wel bomen, maar dat was van de laatste x met de trein, die verwacht ik niet dat ze nu uit de stekjes komen.

Brr, vind t maar fris vandaag, denk dat ik zo de kachel maar iets aanzet hihi.

Is er trouwens iemand die de ambergom (boom) overheeft. Ik mis deze helaas nog

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2017
  7. enk52

Goedemorgen mamaU.
    Die zitten er zeker niet bij nu.

De kachel heb ik ook aan hoor.

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik vind het ook goed fris nu hoor,maar heb de verwarming nog niet aan.ik heb het al snel weer te warm.

bij 1 quest moet ik alleen nog de kattefeeen inleveren.wel nog 36 dus dat gaat hem dit event niet meer worden denk ik zo.voor de andere ook al aardig op gang,maar dat gaat hem helemaal niet worden,daar moet ik nog heel level 8
    ondertussen nu net ook de vuurvliegjesquest in de kelder gegooid.ben ik blij mee:music:

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2017
  9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik ben vanmorgen lekker terug mijn bed ingekropen naar dat de katten te eten had gegeven, wel mijn tablet meegenomen ;)
    Kon ik lekker oogsten en heb ik het kliekje gelezen. Dankzij het lezen van het kliekje vanmorgen vroeg, werd ik eraan herinnert dat ik mijn VM stekjes nog niet had geplant :)

Maanlichtsprookje Event is klaar, ik ben nu bezig met de uitbreiding van het paddenstoelenwoud. Ik heb nog 1 nachtgloedboom XXL in mijn schuur staan, maar heb jammer genoeg geen basisboom ervan. Daar ben ik nu ook gewassen voor aan het maken want ik vind het zonde om hem in de schuur te laten staan.

Ga vanmiddag met mijn dochter naar de film Geostorm (3D) in de Pathe bioscoop. Ik ben nog nooit in de Pathe bioscoop geweest sinds die is geopend in Amersfoort in 2012, dus het werd tijd dat ik een keer ging xD

Het weer is inmiddels een stuk opgeklaard en er schijnt een mager zonnetje :)

10. enk52

Goedemorgen SB. Veel plezier vanmiddag.:)

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

ik kreeg net een kattenstal door de katten te voeren... wist niet dat dat er ook uit kon komen.
    Dat is mijn tweede.
    Ik ben een beetje de boel kwijt, wat heb ik wel of niet, vooral in de bomen.
    Er kwamen in 1 keer zoveel nieuwe bomen erbij.
    herkennen jullie dit?

Snijderboerderij vindt dit leuk.
  12. Snijderboerderij

Goedemiddag,

Dat is voor mij heel herkenbaar, Rita
    Nog 5 min. en dan zijn mijn VM stekjes klaar, nu even duimen voor een mooi resultaat :p

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

Snijderboerderij een nachtgloedboom gestuurd. goedemiddag allemaal

14. Snijderboerderij

Dank je wel :)
    Kreeg er ook 1 uit mijn stekjes dus nu heb ik er 3. Wil je hem terug ?
    Jammer genoeg geen nieuwe bomen, misschien uit de volgende stekjes ;)

15. bobobear

ja,dat herken ik ook wel ja.meestal haal ik ze eraf en dan zie ik later in de schuur dat ik een nieuwe heb:music:

16. doj34

doj34 Forum freak

dat is ook een oplossing.

17. bobobear

nou ,je wordt weer bedankt:oops:xD[​IMG]

18. enk52

Lekker kom ik net thuis kan ik meteen onder de douche:wuerg:

19. gerrit_jan

gerrit_jan Forumbeginner

hmmmm,die zag er lekker uit,voor ik hem over me heen zag vliegen naar de volgende die post:p

20. doj34

doj34 Forum freak

dan heb je snel gebukt Gerrit Jan... welkom hier.