Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond, wat zijn jullie weer snel.Vanmiddag met moeder de stad in geweest.

Wel weer hartelijk gelachen om jullie , zo herkenbaar allemaal.
    Eerst in leveren en dan te kort , iets vergeten te posten.....

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

oke wie kan mij een samenvatting geven van wat ik het eerst moet doen? haha ik moet even de faq zoeken maar ben noodgedwongen veel te laat begonnen en zie allemaalvelden en dingne.

ow ik denk dat ik het al snap het is makkelijker dan het lijkt gok ik.
    klopt het dat je 94 bomen moet oogsten. dus ik moet 94 van die molen dingen maken.
    da's 940 van die gewassen? dat is niet zo veel dan toch?

Laatste bewerkt: 18 Oktober 2017
    RoelofAnton vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Klopt yvonne, mits je er susi op gooit

4. Aloryan

Oh dat is fijntjes!! want ik moet nog onwijs veel volle maan questen af maken en nu natuurlijk het nieuwe veld vrij spelen! en die katten ding kopen enzo dus poeeh werk aan de winkel :) zodra mijn molen klaar is dus die rare bomen op het land :)

nu eens lezen hoe het met iedereen is :)

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oke yvon,komt ie,eerst alle ambachten eten die je hebt zoals witte onschuld,stol en natuurlijk een wac
    >dan je wolkenrijen activeren
    >dan je volle maan veld oogsten,grote akkers erop en dan de 10spinvaren erop zetten met alles erop en eraan.
    >dan de 5 bomen die je hebt gekregen,neerzettenmet turbomest en als je hebt die suzi supermest,die oranje dingetje.dan als je heel veel supermest hebt kun je ook alvast die 10 nieuwe gewassen neerzetten met alles erop en eraan,want je moet toch op die andere wachten.
    >zo snel mogelijk je landjes volmaken met eventgewas en die mulch maken in de molen want die moet je geven aan die bomen,dan duren ze korter

6. Aloryan

ja ik heb alles gegeten :) bedankt voor de tip want dat vergeet ik echt altijd! was dit keer voor het eerst ook optijd met eten.

wolkenrijen staan aan.

ik heb alles erop en eraan gedaan.. (inclusief dat nieuwe gewas)

die bomen moet ik nu dus nog planten zodra de molen klaar is. en dan als een gek die molen laten draaien en die bomen doen.

en ondertussen verbouwen als een gek voor alle questen en spullen uit jack..
    ik heb nog niet eens een kraaienstal hahahaha

ziet er trouwens wel weer heel leuk uit allemaal.. tis alleen zo veel tegelijk! kan het maar niet bijbenen.

7. bobobear

bomen moet je metteen neerzetten en dan kun je alvast die andere dingen erop gooien,wel op een goede plek,want je kunt ze niet verwijderen want dan ben je ze kwijt.daar had ik een fout in gemaakt,ik heb nu 1 boom op dat paddestoelenveld staan,lolll

8. Aloryan

ohjee heb je ze verwijderd? echt? krijg je ze niet terug dan.

jij moet nu dus echt serieus 95 keer die ene boom doen? haha dat wordt de timer aan zetten :)

9. bobobear

nee,ik had ze gelukkig niet verwijderd,maar ik had al alles volgezet en dus geen ruimte meer voor die ene boom,en nu staan ze dus gesplitst.gelukkig maar anders had ik denk ik wel een probleem

ik zie nu pas dat ik het niet zo duidelijk had geschreven:oops:

10. Aloryan

oohhh gelukkig ja :) da's wel onhandig, maar te overkomen..

dit ziet er iig uit als een zeeeeer haalbaar event dus dat is ook wel eens lekker. zelfs de benodigde drops izjn te overzien

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

http://farmerama-fan-speciaal.nl/#Miekje9
    Yvonne lees dit eens.....dat is de type van miekje van de fansite........

dus kort gezegd als bijkomende info van boboke, zo snel mogelijk die bomen die mest geven.......anders duren ze veel te lang.
    Dat wil zeggen, na de eerste oogst van 50 gewassen reeds die mulch maken.....of na de 2de oogst, ik weet niet hoever je nog komt vanavond.

12. Aloryan

ja de boompjes staan er inmiddels op :) met mest.

de moeilijkheid zit hem in zorgen dat je steeds die bomen op tijd oogst.. zodat je niet in tijd nood komt. maar dat moet wel lukken. kan voor mijn werk, in mijn pauze, na werk, in de avond. dan heb ik er al 4 gedaan op een werkdag en daarna heb ik weekend dus an ben ik wat flexibeler. dus moet wel lukken

13. bobobear

ja,dat is sowieso erg belangrijk anders duren ze 20 uur ofzo,en zoveel tijd hebben we ook weer niet om zoveel van die vruchten bij elkaar te krijgen voor die feeën,met die mulch duren ze maar 2 en een half uur geloof ik

14. Aloryan

ja met mulch iets van 4, maar je kan er ook nog turbo overheen gooien zijn ze nog korter. da's goed te doen.

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Dat op tijd die bomen oogsten wordt hier nog wel een dingetje. Morgen kan ik alleen 's ochtends en 's avonds hopelijk 2 keer oogsten. Als ik niet te laat thuis ben van bij mijn schoonouders eten.
    En zaterdag wordt onze zoon 2 jaar, dus met alle visite voorspel ik daar ook niet echt een goede dag.
    We zien wel hoe ver we komen.

Groeten Detje

16. bobobear

goede avond detje.:)
    wordt de kleine alweer 2?wat gaat de tijd toch snel he?

ik weet niet of je suzis supermest hebt?want dat scheelt in ieder geval wel weer per boom 2 extra vruchten.dan heb je dat in ieder geval wel.

ja,events en een druk rl is niet echt te combineren:oops:

17. Aloryan

haha in nood dan oogst ik gewoon alleen die bomen :p dat is zo gedaan :) op telefoontje. kan zelfs terwijl je op de koffie wacht hahaha
    verslaafd nee hoor :)

moet wel bekennen dat als ik echt weg ben ik het wel ook echt vergeet of er niet aan toe kom. maar zoals nu die bomen zou ik dus mooi even tussendoor doen hoor hihi..

18. bobobear

xDhahahaha,tuurlijk zijn we niet verslaafd.:music:

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja die wordt al weer twee. Gaat zo ontzettende snel inderdaad. Is wel een kleine boef. Hij was maandag stiekem alleen naar de speeltuin gegaan. Had zelf de voordeur open gedaan.

En ik doe er zeker elke keer suzi supermest overheen.

20. Aloryan

ohhh wat een boef zeg! snap wel dat hij lekker buiten wilde spelen maandag het weeeeer was heeerlijk :)