Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

eerste rondje babyboom geoogst,ik moet nu zuinig zijn met mijn parfum,normaal gooi ik er 4 flesjes parfum in per fok maar dat gaat hem nu niet worden.ik had wel uit 4 gewone bijen de laatste bij.:Ddus ikke blij

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is een hele mooie Bobo. Gefeliciteerd:)

3. bobobear

dank je wel,ik heb daar nooit geluk in,ik kijk altijd naar rita geloof ik die altijd mooie resultaten heeft

4. doj34

doj34 Forum freak

ja ja... ik dacht al.. waarom piept mijn oor.... maar dat komt door jou Boboke!
    Gefeliciteerd met je prachtige bij... is ze gelijk de soep in gegaan?

Hier wilde een eend de krant lezen en voor de rest gaat het hier gewoon normaal met babyboomen.
    Krijg alleen de kikkers en hagedissen of wat zo ook zijn, niet in het juiste formaat voor de quest.
    Ik hoef nog maar 1 vakje van de lantaarntjes... 3100 gloeibessen. (beetje enthousiast geweest met sm)

5. bobobear

xD....xD

ik heb van de geleedpotige en reptielen alle dieren ingeleverd,moet nou alleen nog genoeg bedges hebben voor de laatste.bij de amfibieën moet ik nog even op een vliegende kikker wachten.ik krijg alle kikkers bijna behalve die.ja en de hoge dan niet.dus weer een rondje wachten.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gefeliciteerd bobo met je dure bij

ik heb hem ook al een poosje in een hoekje van de schuur zitten
    de voorganger is er nog niet en ik ga hem niet verkopen

7. bobobear

ja,ik denk dat ik hem ook maar gewoon bewaar voor als ik ooit de bijen af krijg.ik heb nu de schaap,kip en koe af.ja allaaaannnngggg geleden hoor.nu krijg je haast niet eens meer de kans om voor jezelf te fokken,met al die fokevents,anders kost het kapitalen aan sv,en het moet wel leuk blijven

8. doj34

doj34 Forum freak

jullie weten dat deze bij ook bij de soep met vrienden kan?

9. bobobear

ehm,eigenlijk lever ik allang geen quests meer in,alleen bij events:oops:

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

De soep is wel heel leuk om in te leveren hoor. Ik heb hem ook af . Van de gewone fokquests nog niets.
    Fokevent wel af nu.

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dank voor feli's

En Ringo proficiaaaaaat met level up ook.

En hier beide events af........had van de kameleons ook eentje die een beetje verkouden is ;)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hoever gaan jullie met het fokevent? gaan jullie ook voor de rode stallen?

13. bobobear

lucie,als je mij een beetje kent,ik ga altijd voor alles,dus op mij moet je niet rekenen

RoelofAnton vindt dit leuk.
  14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik kon het niet laten8)

15. bobobear

xDxDxDwaar ken ik dat van

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

het is ook wel heel verleidelijk en met mijn voorraad supervoer.....ik doe het8)

17. -freedom5555-

:music:Hier ook alles gedaan........de rode stallen ook......hihi.....kan het ook niet laten.......

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. doj34

doj34 Forum freak

hier ook alles dus ook de rode stallen.

ehm... ik had eerder moeten klagen... ik tot twee keer toe een berista uit 4 gewone.
    beide events klaar en de wolkenrijen geactiveerd.

bobo, zit je trouwens slecht in je parfum... misschien moet je wat kistjes openen, daar zit ook veel parfum in.

19. -freedom5555-

Boboke, parfum kan je kopen op de markt hé......en ook in de winkel.....:)

Doj proficiaaat met je resultaat......spijtig dat mijn gevalletje niet in de soep met vrienden past.....:wuerg:

20. bobobear

ik ben nu met mijn laatste rondje bezig en dan ben ik klaar met het fokevent.:)