Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,beter een vrolijke werknemer dan zo een zuurpruim.:p

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nou om kwart voor 7

hij mag ook gewoon stil zijn hoor

ik ga ramen los zetten
    er moet een schilder komen

3. bobobear

ja,dat is ook wel erg vroeg ja.maar sommige mensen zijn gewoon graag aanwezig.xD

4. Hesje

jaaah dat is prima, ze mogen pas om 8 uur beginnen

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

haha, Dat klopt wel Bobo

O ja Goedemorgen allemaal, hier schieten de vuurvliegjes al mooi op. Straks het fokhotel volzetten

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie,

Dat ga ik ook vandaag doen.
    Van de vuurvliegjes de vakjes met gewassen nog.

7. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier schiet het ook op, net als lea alleen de gewassen nog. ik ben op 1/3 en di op de helft. hier met onverwachtse dingen de hele week bezig geweest en vandaag weer naar ikea voor ton zijn buffetkast voor de keuken. zijn huis schiet nu een beetje op, sorry lea dacht dat ze feline was. maar die was inderdaad op de laatste foto die ik gezien heb groter. fijne dag allemaal

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

xD-------------xD

Leuke kerels daar bij jou :music:

Goede morgen trouwens iedereen.........had ik vannacht te lange gewassen gezet, kon ik ook niet slapen, dacht ga eens kijken, was het bos niet geoogst, stond nog eventgewas van gisteren op :cry: nu kan ik vandaag dus maar 2x eventdingen planten ......

Dan, men katten hadden blijkbaar geen honger, 4 dingen uitgeprobeerd........doe ik daarna rolluik van woonkamer naar boven, is de oudste(die inmiddels terug buiten wou) aan een vogel aan het kauweno_O de pluimen liggen daar in het rond, en het zijn geen kleine pluimen dus ook geen kleine vogel.........tja dat zal dan wel de jongste gedaan hebben ! die wou me gisteren niet meer zien, want die had zo een ding in haar nek gekregen tegen teken en vlooien ;) en is buiten gevlucht.......
    Dan gisteravond 21.30 uur denk geef nog wat brokjes buiten.......denk hoe komt het nou dat de jongste toch op een "afstand" zit te kijken naar me........doe ik licht buiten aan, geef ik brokjes op 5 cm van een redelijk grote egel, zonder het te weten........had binnen al een geluid gehoord en dacht hmm. oudste kat maakt nu toch rare geluiden........nee was dus die egelxD

En dan schrikt een mens dat hij niet goed slaapt........waren nog andere dingen/redenen hoor, maar niet vatbaar voor kliekje........;)

eevee60, LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  9. enk52

Ik denk dat die egel ook die brokjes wel lust freedom.
    Van die vlooienpipetjes werden ze hier altijd koud noch warm van.
    Logisch dat je kat geen eten kwam halen, die had genoeg aan die vogel.

Ria, daarom had ik het er al even bij gezet. Niet iedereen ziet welke van de 2 het is.

10. Hesje

ik had het gisteren ook
    even snel oogsten voordat de stroom eraf gaat
    ik had buiten mijn tijd staan verkletsen vergeet ik op beide boerderijen 1 veld:oops:

ik heb net geoogst en moet nu op deze farm nog 1x gewas en 1x drops inleveren
    op de andere farm 1x gewas en 2x drops
    gaat lekker dus
    éh ja heel vroeg geoogst;)

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2017
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,
    xDxD Kan gebeuren Freedom maar vast een hele blije egel.

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Jajaja, die egel zat blijkbaar te wachten op de brokjes.......die weet goed dat er 's avonds komen, al jaaaaaaren.........! maar ik had hem in het donker echt niet gezien.......had ik 5cm verder gereikt was ik me rot geschrokken van zo iets stekeligs in het pikdonker! want strelen mag je die niet, heb ik eens geprobeerd bij een kleine......xD

En waarschijnlijk was die lawaai aan het maken om jongste kat op afstand te houden.....a ja oudste was nog binnen......hihi !

eevee60 vindt dit leuk.
  13. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja of een krantenbezorger 's ochtends vroeg die ontzettend vals zingt. Niet echt leuk om daar wakker van te worden.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. bobobear

goedemiddag,ik ben ook weer van de partij.netjes op tijd voor mijn lange gewas,kreeg r niet zoveel uit als ik had verwacht.volgens mij had ik ook best wel eventgewas kunnen zetten,maargoed.ik heb alles gedaan wat ik moest doen vandaag,en ik ben nu helemaal gesloopt.hondje vond het leuk om me wakker te houden vannacht.was niks aan de hand hoor,maar maakt hij me wakker omdat hij een knuffel wilt,ja dat wil ie snachts en dan gaat hij weer in zijn mand en ligt hij te snurken en ik lig dan wakker.normaal niet zo erg als ik kon oogsten,maar had er lang gewas op tot 7 uur,lollll.

15. Hesje

mijn buurvrouw heeft gevraagd of hij wilde stoppen maar hij had oordoppen en hoorde haar niet
    hij heeft het wel tot half 8 volgehouden hoor

nu gaan ze langzamerhand naar huis dus twee dagen rust

hi hi bobo vannacht maar inhalen

16. enk52

Dan had hij een heel repertoire Hesje.

Ik zou dat toch niet fijn vinden Bobo. Hopen dat je vannacht wel kan slapen.

PLINK PLOINK

Gereedschapshandel

Owen gefeliciteerd met weer een level erbij.:)

En ook freedom weer een level omhoog, gefeliciteerd:)

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2017
  17. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag Kliekjes,
    Owen gefeliciteerd met alweer een level erbij, je gaat als een speer.
    Freedom ook gefeliciteerd.

Hesje erg blij zou ik ook niet worden van zo'n vroeg op de dag uitgevoerd concert.

Allemaal een fijn en zonnig weekend en succes met de events.
    Hier bij het begin van het event 2 x 6 uur 1 extra oogst gedraaid en vandaag nog een keertje.
    De gewassen gaan voorspoedig.

18. enk52

Goedemiddag Agnes,

Dat is zeker lekker. Ik moet er nog aardig wat maar we hebben nog tijd genoeg.

PLINK PLOINK

Onderhoud

19. bobobear

owen en freedom gefeliciteerd met levelen:)

hesje,lekker rust het weekend,wat zal je daarvan genieten denk ik;)
    schiet dan niet op als hij oordoppen inhad,dan kun je roepen tot je een ons weegt.

oma agnes,dat is wel lekker meegenomen.ik heb die geluk maar zelden.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik zit op handen, nog 15 minuten ene mijn fokdieren willen eruit