Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

ben ik ook heel erg blij mee.

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

sterkte omaagnes.

theetijd/tijd voor koffie!

en wat lekkers erbij.
    ben gelijk weer weg.;)
    groetjes,

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*zwaait fricor na*

Goh, wat ligt daar toch op tafel... xD

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Lekker kopje koffie , heb ik wel zin in, mag jij de rest Klaartjuh;)

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat vind ik een uitstekende deal :)

6. doj34

doj34 Forum freak

hmmm.... schaal leeg... hopelijk wordt klaartje er niet misselijk van....

sorry buurtjes, ik hoop dat jullie de kruiwagen klaar hebben staan... heb mezelf verwend met sv en daarom jullie ook.
    eerste ronde, de koekoeken konden toontjes b & b wel vinden.... maar het ontbijt van zijn motelletjes was nog niet spectaculair...

staan al mijn kruiwagens al vol, komt freedom langs, bedankt freedom, mag de kruiwagen even blijven... ik krijg het nog niet zo snel weg...

7. detje81

detje81 Forum-overlever

Alle buren super bedankt voor het SV. Ik dacht kijk bij de cadeaus wel even na wie het zijn en klikte ze daarom weg, maar daar staan de namen er niet meer bij, dus vandaar maar even via deze weg.

Ik ga verder fokken eerst met de ezeltjes en zie daarna wel verder. Ik ga me ondanks de leuke bonestaak niet op de koekoeken richten, want heb daar toch bij lange na niet genoeg SV voor.

Groeten Detje

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Was er al ge Ploinkt voor Renzo?

9. doj34

doj34 Forum freak

nou ik zag net toontje op mijn erf bij de fokmotelletjes... enne... nu vond ik opeens een koekoekbij door 4 eieren.... waarschijnlijk heeft toontje door zijn B&B geen tijd meer voor de pee's.

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Denk ook dat hij druk is met eieren enzo.....

Heb net de computer overnieuw opgestart en zie ineens een konijn met de resterende tijd in de nieuwspagina. Die is echt leuk:D

Laatste bewerkt: 14 November 2014
  11. doj34

doj34 Forum freak

hmmm ik had wat party tickets gewonnen en nu had ik de jackpot.... plant met 3 blauwe bloemen, kreeg zelfs vuurwerk erbij.... maar of dat echt een jackpot is.... geen idee.

12. enk52

Heb je de vrolijke lelie gekregen? Gefeliciteerd dan, die is echt heel leuk. Kan op schateiland. Als je muis erop hou wind hij op en gaat hij zingen:)

13. doj34

doj34 Forum freak

ja het is de vrolijke lelie... ik zal hem eens gaan verpotten.... kan hij naar schatten zoeken.... 400 ep of zo...

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gefeliciteerd, ik kom niet eens zover dat hij in de molen staatxD

15. doj34

doj34 Forum freak

hihihi, hij is echt schattig.... ook de andere bloemen had ik niet verwacht dat ze iets konden... bedankt voor de uitleg lea.

16. enk52

Ik ga afsluiten. Tot morgen allemaal.

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wel te rusten en tot morgen

18. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ik hoor het hier flink regenen, heb nog niet gekeken. Hopen dat het straks droog is als de goede sint aan komt met zijn pieten:)
    Ik wil wel even gaan kijken en beetje sfeer opsnuiven.

PLINK PLOINK

Laatste bewerkt: 15 November 2014
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen
    Wat is het hier rustig

Toch maar aan de fok geslagen en op beide accounts al een rode stal en een hoop supervoer gehaald, we gaan nog even verderxD

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Gisteravond een poosje gefokt, maar dat was niet echt een succes.Vanavond nog maar eens proberen.