Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

bedankt Lucie.

Ik heb mijn kuiken maar even gevraagd of hij/zij al op baha zit. Kan er straks een smoothie heen.
    (heb weer een actieve kuiken, deze geeft zelfs punten aan mij... geen idee hoe dat kan maar dat maakt niets uit)
    Andere kuiken verwijderd... 3 weken in het rood op level 3 blijven staan.
    ik mag straks naar het zwembad... Hesje eet smakelijk straks.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kuiken kan dienstenpunten naar je toe sturen. Je krijgt er dan 5 punten in je balkje bij.
    Succes in het zwembad straks

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

succes in het zwembad straks rita:)

ik had toen ook een kuiken,maar ik wist bijna helemaal niks meer van het begin,ik had toen ooit per ongeluk op die knop gedrukt dat ik een kuiken zocht.ik heb hem wel laten uitgroeien hoor,met wat ik wel wist,maar ik dacht,dat doe ik maar niet meer.:oops:

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedenavond.
    Bobo logisch dat je alles niet meer weet, is al heel lang geleden maar er is ook best veel veranderd in die tijd.
    Toen ik een kuiken kreeg vorig jaar, heb ik een nieuw account genomen, om te weten te komen wat er nu allemaal veranderd was.

Dat van die kuikens is best raar, want ik heb nu een buurtje dat begonnen is en zij heeft geen mentor, nu help ik haar zo veel mogelijk. Ze doet het super.

5. bobobear

goede avond oma agnes,

mijn kuiken kwam ook echt met vragen waarvan ik iets had van ehm hoe was dat ook alweer.en nu is natuurlijk alles veranderd met baha en de farm zelf en volgens mij ook de boom.dus voor mij geen kuiken meer,want ik vind het dan niet leuk voor hun dat ik ze daar dan niet verder bij kan helpen.ik had dan wel andere adviezen gegeven en af en toe krijg ik nog wel eens een duifje van hem,maar het was niet echt supergeslaagd.hahaha.

ja,als je een nieuw buurtje krijgt dan kun je ook wel weer helpen met adviezen.

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee goede avond.

humz komend event is een mooie wolkenrij.. hopelijk gaan de drops beter dit evenement dan vorige, want dat was drama.
    moet nog een paar gewassen op bahama bij maken maar moet te halen zijn. even wat dierne weg halen daar :p

7. bobobear

in principe kun je ook gewoon gewassen en vruchten bijmaken op baha tijdens het event,want baha doet niet mee.en nu komen er wel gewoon uit de gewassen dropjes

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja daarom. dit is op zich een goed te draaien event.
    ik weet niet waarom ik vorige keer weinig drops had.. had echt veel bomen staan, nouja behalve die laatste ronde toen ik gewas nodig had :)
    misschien ben ik meer een gewas type :) hahaha..

9. bobobear

hahahaha,mischien wel ja.maar het laatste event vond ik ook best lastig hoor.je moest echt goed kijken wat het beste was.ik ging op een gegeven moment snachts XXL bomen en dan sochtends weer ombouwen voor gewassen.nu met dit event heb ik er nu gewone bomen opstaan en morgen haal ik die eraf en doe ik gewoon eventgewas,tot ik genoeg heb voor alle veldjes en dan denk ik voor de nacht rozen ofzo.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik ga vanavond voor lang gewas met op de hoekjes bomen. en als het event gestart is in de nacht rozen

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier ook lang gewas en op 1 veld staan de stallen nog. Ik kan morgen pas 's avonds beginnen.
    Zaterdag vanaf 1 uur tot 's avonds later ook weg, dus we gaan gewoon ons best doen en zie wel hoe ver we komen.

12. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ik krijg berichtje van Hesje dat ze geen internet heeft dus zelf maar even thee gezet.

Laatste bewerkt: 28 September 2017
    eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    dankjewel Lea

er was onderhoud aan het netwerk hier op het park dus vandaar deze storing

maar ik ben er weer:)

14. enk52

Goedemorgen Hesje,

Gelukkig dat het verholpen is:)

15. Hesje

ja gelukkig wel
    ik word er zo kriebelig van:p
    en je kan er niets aan doen;)

16. bobobear

goedemorgen allemaal:)

hesje,hoezo een tikkeltje verslaafd,lolllllxD

lekker een kopje thee

17. enk52

Goedemorgen Bobo.

Het regent hier.

18. bobobear

hier heeft het geregent,maar ik heb droog mijn hondje uit kunnen laten.maar ik vond het niet zo koud.

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal hier is de regen net begonnen, maar ach we zitten droog

20. Hesje

hier is het nog steeds droog
    vanmiddag de wolkenrij activeren en wat versnellings middelen eten
    ik weet niet hoe laat ik terug ben

tot later....