Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hij is leuk Rita. Ik had hem ook al eens gezien:)

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

dank je wel Lea, ik hoop dat er nog iets te redden is, violgens mijn IT collega's wel, dus fingers crossed

3. doj34

doj34 Forum freak

ik hoop met je mee lucie... altijd balen als apparatuur uitvalt.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik duim ook voor je lucie,is echt balen als je pc of lappie crashed.hopen dat het nog gemaakt kan worden

5. doj34

doj34 Forum freak

wielrennen is ook weer spannend... hopelijk gaat nu Lars Boom met de eer strijken...

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeli agnes!!

lucie succes met je computer.

Wat een heerlijke dag was het vandaag zeg. lekker weer hoor.
    Veel van de mammoet taken gedaan vandaag :)

7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede avond,

Hier naar het pompoenenweekend geweest.
    Was erg leuk behalve de terug weg auto hield er mee op en het was ook nog niet ons eigen auto
    maar een leenauto van de garage onze eigen staat in de garage voor de keuring.

8. enk52

Wat een ellende Syrah. Hopelijk kon het snel opgelost worden en hebben jullie toch een leuk weekend gehad

9. Aloryan

oh syrah wat een ellende zeg! hopelijk kon je snel verder. pompoen weekend? kan me er moeilijk een voorstelling bij maken. wat doe je dan zoal?

10. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Nee auto deed niets meer werd een taxi om thuis te komen was een duur grapje.

11. Aloryan

betaald de garage dat niet dan? zij hbben jullie een gare leenauto meegegeven.

12. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Garage is dicht en niet te bereiken vandaag moest meer dan 30 km rijden om thuis te komen
    en taxi moest toch betaald worden morgen maar kijken of hij het terug betaald.

13. enk52

Dat hoop ik toch wel voor je Syrah. Je kon ook de ANWB niet laten komen?

14. bobobear

jeetje syrah,dat is balen zeg.je zal toch denken dat hun je wel een goede auto zouden lenen.ik hoop voor je dat je dat taxigeld terug krijgt:oops:

15. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

ANWB kost 196 euro en dan komt er nog 90 euro over heen voor het weg slepen van de auto en dat was me toch te duur .
    taxi koste minder.

16. bobobear

is zo een auto dan niet verzekerd via die garage voor zulke dingen.al verwacht je natuurlijk niet dat er wat gebeurd:oops:

wat houdt zo een pompoenweekend in trouwens?

17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Een soort van braderie met allemaal herfst spulletjes en pompoenen,muziek heel erg leuk en erg gezellig.
    Het is het hele weekend

18. Aloryan

klinkt wel erg leuk!

19. bobobear

klink erg gezellig en leuk.:D

20. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja dat was het ook.
    Tot we terug zouden.