Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

Wat een gezellige herfstpot.:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik zag dat het de eerste dag van de herfst was dus ik dacht vandaag in het thema blijven

3. enk52

Alleen geen herfstweer vandaag gelukkig. Hebben we al even genoeg gehad

4. Hesje

ja dat vind ik ook hoor

dit weer is prima:)

5. enk52

Zeker als je op vakantie bent maar ik vind het ook fijn .

6. Hesje

hi hi ja dat is zeker
    wind en regen ben je zo zat

ik geloof dat we vandaag naar Groningen gaan

Lea gefeliciteerd met je level erbij:)

7. enk52

Dank je wel Hesje. Het is weer gelukt.

Veel plezier in Groningen

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd met levelen lea.:)

hesje veel plezier in groningen.het weer ziet er goed uit voor vandaag.ik zie hier het zonnetje al opkomen

9. Hesje

dankjewel bobo

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Veel plezier vandaag Hesje. Hier hebben we mist op het moment, Dus het echt saaie grijze herfst weer

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk van harte met je level erbij........ ;)

Hesje, heb je daar nu een wortel van de Japanse duizendknoop naastgelegd ? :cry:(zulke wortels ben ik dus aan het "proberen" uit te graven o_O anders gaat die razendsnel door....)...
    In ieder geval veel plezier in Groningen......denk dat er ook een kliekje woont daar in buurt....naam kan ik niet hier vermelden.

Aan mijn buren als ze een kado sturen, gelieve een "muts" te sturen ipv. een schort........had van men bomen XXL gemaakt en daar komt minder uit als wanneer ik ze gewoon laat staan met susi - mest.......héél bizar want de basiswaarde blijft toch idem o_O iemand een verklaring daarvoor?? dus idem bomen aan waarde, maar de XXL erover getrokken.....!!

12. enk52

Dank jullie wel . Gister ook de 400 gehaald op bahamarama.

13. bobobear

ben ik weer.

event zojuist afgerond:Dextra prijsjes zijn nihil voor wat je moet onthouden vind ik.als je extra tijd hebt en het leuk vind moet je verder gaan,anders beter gewoon laten voor wat het is.dat is mijn mening hoor.:)

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gefeliciteerd Bobo.
    Ik ben nu bezig met die van 525 punten. Denk dat je gelijk hebt met het doorgaan als de wolkenrij binnen is. Vind het een leuk spelletje maar wel veel werk. Dan richt ik me liever weer op de vaste queests

15. bobobear

dank je lucie.
    ja het is best veel werk en je moet je kunnen concentreren.ik ben blij dat ik klaar ben.het is daarna leuk als je even tijd over hebt ofzo,maar het is geen moetje meer.

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Event af.........heb maar 4 mutsen gekocht xD !
    Hoe langer je het doet hoe beter het gaat......maar is wel sloppend......denk ook niet dat ik echt veel verder ga doen........moet teveel gewassen voor de quests en ook de dieren op pijl brengen voor volgend event. ;)

17. bobobear

gefeliciteerd freedomxD

dat had ik ook,als je er eenmaal inzit dan gaat het perfect,maar je moet je zo concentreren.nu kan ik gewoon lekker relaxen,en als ik zin heb alsnog even bedienen

18. enk52

Hier ook het event klaar. Ik had mijn telefoon gebruikt maar blijft een werkje hoor.

19. bobobear

oke dan,gefeliciteerd lea.ja het is niet zomaar te halen

20. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemiddag

Vanmorgen eerst maar gewerkt en zojuist lekker ff van de zon genoten, vooral nu t nog kan

Pfff wat gaan jullie rap met t event. Meestal loop ik wel in de pas, maar ben nog niet bij de 385. En toch iedere x op tijd geoogst.
    Had zelfs hele lange gewassen op comfort velden staan bij de start.
    Hmmm toch maar eens naar mijn strategie gaan wat ik niet helemaal goed doe.

Vakantiegangers geniet van het mooie weer.
    Lea van harte met je level up