Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    het kostte wat moeite om de kast open te krijgen vandaag maar hier is de thee;)

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje. Was de sleutel zoek?

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

lekker Hesje

Veel plezier dan vandaag Lea, neem tenminste aan dat je gaat kijken?

4. enk52

Een gedeelte ga ik zeker kijken. Alleen het harddraven zelf laat ik aan me voorbij gaan. Ik denk dat de meeste mensen alleen uit de verte daar wat oortjes langs zien rennen en verder alleen hun drankje en de andere mensen zien.
    Ik ga wel naar de optocht en dan bij mijn zus de paarden van het ringsteken langs zien gaan en aanmoedigen.
    De halve familie zit daar dan.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik heb waarschijnlijk nog niet de juiste start gemaakt met het event.
    heb overal gewas staan en geen bomen of stallen.
    Dat gaan we vanmiddag maar even beter bekijken.
    nu eerst zorgen dat iedereen op tijd op de fiets zit. tot vanmiddag.
    veel plezier Lea

6. enk52

Goedemorgen Rita,

Succes, tot vanmiddag

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Vell plezier Lea met de familie

Tot vanmiddag

8. Hesje

Lea een gezellige dag met elkaar

ja het ging niet vanzelf vandaag
    maar het is gelukt:)

het gebeurt ook wel dat hij er in de avond uit ligt:oops:

9. enk52

Vervelend Hesje. Dan wil je net even lekker zitten met lappie voor je om uit te puffen.

10. Hesje

nou ik doe nog even voor het slapen gaan
    we doen spelletjes savonds
    het welbekende skibbo en rummycup
    of eenendertigen en yahtzee

farm komt momenteel op een zeer tweede plaatsxD

detje81, LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lea veel plezier vandaag met kijken en je familie:)

hesje dat is balen als internet het niet doet,maar in real spelletjes doen is eigenlijk ook veel leuker en gezelliger;)

rita,ik heb nu voor de nacht bomen gezet en die er nu weer afgehaald voor gewassen,dat is me goed bevallen,het is wel even een werk,maar kreeg er veel dropjes uit.dus vanavond weer.

12. Hesje

zo bobo wat een moed
    steeds ombouwen ik heb nu ook 1 veld met bomen :)

ik las gisteren op fb een bericht van mijn buurvrouw
    dat thuis de voorkant mooi schoongespoten is en dat ze nu de achterkant de voegen er uit aan het rammelen zijn
    mijn buurvrouw loopt nu ook het huis uit;)
    ben ik blij dat ik hier ben:)

13. enk52

Dat is dan zeker fijn dat je niet thuis bent Hesje en spelletjes doen met elkaar is ook heel leuk.
    Deden wij op de camping ook altijd.
    Bomen erop en eraf is me te veel werk hoor. Ik doe maar eerst de gewassen en daarna verder voor de drops. Heb nog wel de bomen en pakhuizen staan die er anders ook op staan.

14. bobobear

dat is dan wel heel fijn dat je niet thuis bent hesje,scheelt weer lawaai.ik zou echt gek worden van dat geluid.:oops:

ja,het is veel werk,maar bobo wil natuurlijk wel het event halen en het liefst zo snel mogelijk,dus ik heb er wel wat voor over.mits ik de tijd ervoor heb.meestal maak ik die wel,lolllll

ik was vannacht een paar keer wakker,ik dacht zal ik gaan oogsten,nee toch maar niet,ik kon maar 1 veldje oogsten,bomen waren dan toch nog niet klaar,lolll.vanochtend ietsjes te laat wakker voor de rond,maar dat is niet zo heel erg,als er maar geen uur tussenzit.

ik heb net weer even in de bediening gewerkt.het is best pittig hoor,heb wel een paar pollepels gebruikt.heb je toch iets meer speleing.er zijn een paar waar ik elke keer mee door de war kom.

Laatste bewerkt: 21 September 2017
  15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

o wat ben ik blij dat ik dit event oversla .
    als ik jullie zo lees moet je je hoofd er goed bijhouden en elke keer de velden veranderen.
    met de hand is dat toch bijna niet te doen hoor.
    fijne dag allemaal, ik ga hier lekker naar buiten. werk zat te doen.
    groetjes en knuf.

16. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, heb niet veel zin in het event. Gisterenmiddag lekker met mijn zus wezen wandelen om paddestoelen te spotten en te fotograferen.
    Tuin was afgelopen jaar i.v.m. burn out blijven liggen, kon er niet de moed voor opbrengen, ben er deze week aan begonnen en schiet al aardig op. Was een grote rotzooi, allemaal onkruid en veel was er te groot geworden, zag helemaal geen zwarte grond meer. Lijkt wel gemakkelijk omdat je dan niet hoeft te harken en zo maar dat onkruid groeit overal tussendoor en dan kun je het er bijna niet uit krijgen.
    Mijn man is beslist geen tuinman, die trekt er eerder de bloemen uit dan het onkruid:cry:
    Wat event betreft zie ik wel hoe ver ik kom.

Laatste bewerkt: 22 September 2017
  17. bobobear

goedemiddag allemaal:)

fricor,ik persoonlijk denk dat ik het ook niet zou doen zonder knechten hoor,zelfs met knechten vind ik het best veel werk,dus ik geef je groot gelijk.;)

oma agnes,gezellig met je zus wezen wandelen en fotograveren,leuk hoor.nog wat mooie plaatjes kunnen schieten?het is nu goed weer om de tuin te doen,niet al te warm en droog.maar onkruid weghalen is echt een rotwerk,helemaal als het even is blijven liggen.maar ach,real life gaat voor hoor.en mannetje zal ik dan maar beter niet de tuin laten doen of je moet hem helemaal uitleggen wat hij er wel uit mag halen,maar dan heb je het ondertussen zelf al gedaan,lolllll

met het event ben ik goed bezig,maar ik gebruik nu toch wel de pollepel erbij.dan hou ik wel steeds tijd over,maar dan kun je nog even snel checken of je het goed hebt opgeschreven.we krijgen er toch best wel veel uit de grond.

bij mij staat de giraffenvoer ook onder de farmerama molen.die is toch van de baha?

18. enk52

Goedemiddag,

Agnes succes met je onkruid. Daar blijf je mee bezig.

Bobo klopt , dat voer staat er nu dubbel in. Zal wel weer goed komen.

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Net terug van de begrafenis van de achterbuuf. Gelukkig weer achter de rug.

Fricor op mijn hand account doe ik op halve kracht mee, zie wel waar het schip strand.

Hesje eal life is toch een stuk leuker met een spelletje en helemaal met de zoons.

Lea veel plezier vanmiddag het is in elk geval mooi weer.

Ik heb 1 veld bomen en stallen en wat er altijd staat bij de boom dat is gemengd
    Als de drops niet uitkomen kan ik zo bijstellen.

20. bobobear

pff,is nooit fijn een begrafenis eevee

eevee60 vindt dit leuk.