Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nee,ik hoefde gelukkig niet te dweilen,hahaha.ja,ik ben al naar buiten geweest,klein rondje sochtends.het is dan eten prikken en naar buiten.

het wordt inderdaad goed weer.ik vond het gisterenmiddag ook best wel warm.ik had nog even gewandeld met mijn hond.maar niet laten zwemmen.

ach ja hesje niks moet alles mag in de vakantie toch?dat is juist het lekkere als je 2 weekjes ertussenuit bent.je hebt dan de tijd.

ik heb het toen gehad in valkenburg,erg gezellig hoor,we hadden 4 nachten geboekt,maar je moet zo rennen om alles te zien dan.eigenlijk moet je dan meer tijd hebben.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat moet zeker lukken Hesje. De bonte wever heb ik ook goede berichten van gehoord.
    Veel plezier met wat je vandaag gaat doen.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Veel plezier vandaag Hesje. De Bonte Wever ken ik alleen maar ls hotel maar dat is wel jaar geleden. Zal eens kijken wat daar te doen is tegenwoordig

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zwemparadijs en bowlen
    gewoon een dagattractie

5. LucieSchreurs

Oh..dan is er heel wat bijgekomen. Wij hadden daar vroeger vaak de slotwedstrijd van het seizoen wedstrijddansen. Was dan twee dagen met 's avonds feest en een overnachting

Laatste bewerkt: 20 September 2017
  6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Het is nog fris maar ook nog geen zonnetje.

Twee weken Hesje dat is lekker, dan heb je nog even.Het zal wel ergens gestaan hebben maar dan is het langs me heen gegaan.

7. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Retro wolkenrijen

Beierse wolkenrijpakket

8. bobobear

goedemiddag allemaal:)

9. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

goedemiddag Bobo, het event al opgestart?

10. bobobear

jaaaa,dit keer mooi op tijd.ik wordt altijd helemaal hyper bij een begin van een event

11. LucieSchreurs

ik ken dat, wil altijd zo snel mogelijk beginnen
    Ben er nog niet helemaal uit wat ik doe, veel bomen laten staan of zo snel mogelijk het gewas bij elkaar krijgen

12. bobobear

ik heb nu 2 of 3 rondjes met grote akkers met alles erop en eraan gedaan,en waar ik zeg maar plek over had heb ik nu XXL bomen neergezet.en dan ga ik zo weer kleine veldjes maken en dan gewoon gewas met water alleen.ik twijfel nog of ik meer bomen zal zetten,of inderdaad eerst de eventgewassen bij elkaar krijgen.of ik moet iedere avond voor 8 uur XXL bomen erop zetten zijn ze sochtends klaar om 8 uur.maar dat is wel een heel werk.dilemma

ik heb 8 keer gegokt had er 1 fout.gaat wel snel hoor.je moet echt wel alleen de letters onthouden of opschrijven.

Laatste bewerkt: 20 September 2017
  13. enk52

Heb je ook de pollepels gebruikt Bobo?

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede avond!

hier 1 keer gespeeld en die had ik goed :)
    nu staat de 2de lading gewas erop met supermest :)

ik heb 1 veld met bomen en dieren. de andere 2 houd ik voor het event gewas. vraag me wel af of het slim of juist niet is om dieren te hebben staan. kiest iemand daarvoor? of slimmer om ze morgen als ze klaar zijn te veranderen in bomen.

ik merk nu al dat mijn koksmutsen achter blijven tegenover mijn schorten.

iemand al berekend hoeveel gewas we nodig hebben?

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

11550Bergcentaurie
    308Koksmuts
    385Koksschort
    Zoveel Yvonne.
    Dus iets minder mutsen dat is prima.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. bobobear

nee,ik had niet de pollepels gebruikt.was op zich niet nodig.nog niet.voor mij niet atthans.

nog een kwartier wachten op mijn gewassen.dan zit ik in twijfel of ik gewas of bomen erop zet.ik heb knechten dus dat is het probleem niet,maar dan zijn die bomen 10 uur klaar.en ik heb niet zoveel bomenmest om mee te gooien,ja,1 ronde mischien wel.

17. LucieSchreurs

Ik doe eerst de gewassen bobo, met op de randen bomen. en dan zie ik van het weekend wel!

18. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Goedemorgen Lea

brr wat is het hier nog donker, moet me er echt toe zetten om zo te gaan werken

20. enk52

Goedemorgen Lucie,

Hier ook nog donker maar hoef niet te werken.
    Meeste is hier ook dicht. Is feestdag hier, harddraverij.

-freedom5555- vindt dit leuk.