Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier, ook het zonnetje. Maar het voelt nog wel frisjes

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

lekker gaan we de ravage van de stellage in mijn voortuin maar eens aanpakken. even zorgen dat mijn tuintje er weer goed bij ligt :) en er mag ook best een doekje over het raam haha wat een ravage maken die mensen.. zou je huis van moeten opknappen,
    ze zouden er een glazenwasser en een tuinman achteraan moeten sturen.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk en Hesje proficiaaat met jullie level up.......op vakantie zijn en levelen je moet het maar kunnenxD

En dankjewel voor de feli's.........

Bobo héél herkenbaar, hier zit het ritme van toen men moeder nog leefde er ook nog in, om 5.00 uur opstaan, rede : om de katten eten te geven en zelf te eten en me te wassen en kleden en dat geraak je dus inderdaad niet zomaar kwijt......
    Vandaag toch tot 5.00uur geslapen en ik dacht bij mezelf slaap nou eens terug.......maar eerst geoogst via tablet......:music:

Hier de CV ook maar hoger gezet, is niet te doen, ik vind dat we een koude septembermaand hebben, of is dat maar een idee van mij??

Yvonne, tja iets proper achterlaten staat blijkbaar niet in hun woordenboek, hier is dat ook zo hoor........zou handig zijn als ze er een tuinman achteraan sturen.........

Vandaag schijnt hier de zon, dus gras zal wel drogen, mogen we geen lawaai maken de zondag :cry:
    Ben ook tot de vaststelling gekomen dat de achterburen, bamboe hebben gezet........is naar het schijnt niet meer uit te roeien........ook dat nog erbij.......zijn zo van die buren, wat wij hier noemen " de nieuwe rijken".......rijden beide met BMW en geen kleintje en zij draagt steeds Armani of Dior of weet ik veel........niet dat het mij stoort wat ze aandoet, maar spreek in godsnaam af met je buren wat je plant.......maar die hebben zo van die tuinmannen die halve wilden zijn......en ook GEEN boomwortelcontrole doen........
    ga stoppen met zagen.........:wuerg:

4. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ik wacht ook op kans om gras te maaien ja.. maar achter zit ik nog in de steigers dus daar is het een bende.. denk dat ik de tuin daar maar opknap als alles weg is en anders maar even met slecht weer alles zo goed mogelijk doen.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

We krijgen vast nog wel mooie dagen Yvonne.

Freedom zagen moet je ook niet doen op zondag, maakt ook herrie;)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Het is wel opvallend dat het steeds op zondag héél mooi zonnig is.......en dan mag je niets doen.
    Gisteren was overbuurvrouw gras aan het maaien......en het begon te regenen.....en die deed "boos" verder hoor.....is dan ook geen klein lapje grond dat ze heeft......zag ook dat grasmaaier tamelijk laag stond.... !! gevolg het "zelftrekkende" is weg zei ze daarna......(die conclusie is wel de mijne hoor)......

Enk ook niet met een handzaagxD want moet die wortels van die domme "duizendknoop" doorzagen of knippen....sommige zijn een pink dik......:cry:

7. enk52

We krijgen deze week nog meer mooie dagen als de voorspellingen kloppen.

Wil ook graag donderdag mooi weer, dan is het hier harddraverij.

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Hier ook lekker zonnig, was gister wat minder maar viel ook mee.

Jeetje dat jullie allemaal zo vroeg wakker worden daar heb ik echt een wekker bij nodig.

Vandaar dat ik geen kluis heb Lea, ik dacht all niet mee gedaan aan een event?
    Dat kan niet.

9. doj34

doj34 Forum freak

klaartjuh en hesje gefeliciteerd met level up.
    oh ja, goedemorgen allemaal.
    hier 1 van de nieuwste questen in de kelder gegooid. Ben nu een recept rijker. zo maar even kijken of ik iets lekkers of moois kan brouwen.
    Prettige zondag allemaal.

10. enk52

Je bent snel Rita, jij ook een fijne zondag

Owen gefeliciteerd met ook weer een level erbij

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje was weer even bijlezen,en dat is alleen van de ochtend,maar nu alweer vergeten:music:

12. muts70

muts70 Veteraan

hehe, eindelijk een fokquest in de kelder kunnen gooien. pffff wat duurt dat lang zeg!
    event tm de wolkenrij gedaan en toen verder gefokt met de konijnen. nu eindelijk mijn 4e propellerhaas gefokt en zojuist daar een paashaas uit gekregen.:D

13. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd muts!
    heerlijk dat je de konijnen klaar hebt!

denken jullie aan de kistjes... in sommige kan ook supervoer inzitten of draaien aan het rad en dan via het rad sv krijgen. (is maar een kleine tip)

Laatste bewerkt: 17 September 2017
    muts70 vindt dit leuk.
  14. muts70

muts70 Veteraan

alleen wel een beetje suf dat ik nu pas lees dat ik ook nog farmmunten had kunnen bemachtigen.....zucht, soms vergeet ik te kijken opmhet forum voordat ik ga oogsten..... ach ja...

15. doj34

doj34 Forum freak

dat is jammer mutsie.
    ik heb gisteren nadat ik de olifanten binnen had... de rest in de wacht gezet tot vanmiddag.
    voor die farmmunten wil ik zo wat supervoer aanschaffen. Zodat ik verder kan met fokken.
    Tja ik ben net zoals Yvon verslaafd aan fokken (alleen tijdens babyboom).

jeetje max verstappen mag gewoonweg niet racen... werd gesandwiched door Ferrari... die twee liggen er ook uit (gelukkig, zou rot zijn als de wagens van Ferrari wel oke waren)

HappyChiefCook1 vindt dit leuk.
  16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik ben ook weer thuis. Ik heb niet bijgelezen, want dat zijn wel erg veel pagina's.
    Heb wel beetje gefokt met de olifanten, maar niet genoeg olifanten om alles te doen. Heb 2 vakjes gedaan en geloof dat ik het daar maar bij laat.
    Verder nog wat belangrijks gemist?

17. enk52

Welkom terug Detje. Heb je het fijn gehad?

Max heeft zeker wel erg veel pech. Hij had zo'n mooie startpositie.

HappyChiefCook1 vindt dit leuk.
  18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,
    Owen, Hesje en Lea en dacht ook freedom gefeliciteerd met levelen.
    Detje leuke vakantie gehad?
    Fijne zondag voor allemaal.

19. detje81

detje81 Forum-overlever

We hebben een hele leuke vakantie gehad. Hele mooie omgeving en leuke dingen gedaan. De weersvoorspellingen waren slecht, maar uiteindelijk heel goed getroffen. Alleen donderdagmiddag regen. Voor de rest droog en ook af en toe zon.

omaagnes55 vindt dit leuk.
  20. enk52

Heerlijk Detje. Ik zag al mooie foto's voorbij komen.

detje81 vindt dit leuk.