Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Lucie dat is ook een leuk jasje. Ik bestel ook online nadat ik het even heb bekeken.

Mama nog gefeliciteerd met mannetje.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

lea, wat ga je toch snel! gefeliciteerd en bedankt voor de puntjes.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

nou lea gaat inderdaad snel. die schiet erdoor.
    hier ploeteren we richting 92. :)

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea je bent echt niet bij te houden. mamaU nog gefeliciteerd met je man gisteren. hesje zo te horen zit je er fijn en ook internet. iedereen die een knuffel nodig heeft een knuffel want ik heb 2 dagen teruggelezen maar dan ben je alles weer kwijt, fijn weekend

5. Aloryan

ja er is wel veel gebeurd hoor weer! maar volgens mij gaat vooral iedereen lekker een voor een een paar daagjes weg :)

hier ben ik zo blij met de jongste. die gaat eindelijk lekker. na jaren gezeur heeft ze eindelijk een juf die haar een beetje snapt en ze knapt er elke dag een beetje meer van op. zo heerlijk om te zien.

de mannen zijn dit weekend weg. Oudste en mijn hubbie. ook wel even lekker hoor! vrouwen huishouden dus. net heerlijk uitgebreid kunnen kletsen met de middelste met een kop thee over allerlei zaken. dat soort momenten zijn toch altijd wel heel leuk.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dank jullie wel, kreeg meteen weer een nieuw gewasje.

Ria doe je rustig aan. o_Ok een knuffel voor jou.

Yvonne heerlijk dat je jongste nu een goede juf heeft. Dat kan zoveel schelen.

7. Aloryan

jep het is een drama om een kind te hebben die niet in het schoolsysteem lijkt te passen. nu een juf die geniet van haar denkwijze ipv het probeert in het schoolse hokje te stoppen.
    Ze voelt zich ineens zo gezien en normaal lekker is dat. :) nu hopen dat haar schoolresultaten daardoor ook nog wat omhoog gaat want ze heeft grote plannen voor het middelbare. gelukkig zit ze pas in groep 6. :)

8. enk52

Dat zou fijn zijn Yvonne. Ze heeft gelukkig nog even tot de beslissende toetsen en anders via een omweg.
    Als ze willen komen ze er wel.

9. Aloryan

Oh ja hoor, ze kan heel goed leren als ze wil :) dus komt vast wel goed.

vanavond gaan we boterbier maken.. de meiden zijn dol op harry potter. (zonder alcohol natuurlijk :p )

en verder ga ik er vroeg in want ben zo ziek als een hond.. vermaak me verder maar met wat olifanten en wat gewassen :) oh en de ambachten want die vergeet ik nog wel eens.

10. enk52

Beterschap dan Yvonne.

En dan ook Harry Potter kijken vanavond?

11. Aloryan

gisteren hebben we deel 5 gekeken. De oudste heeft alles gezien. De jongste lees ik de boeken voor, na elk boek mag ze een film kijken, zodat het wat minder spannend is. Ze wet dan al een beetje wat er gaat gebeuren enzo, waardoor het wat minder spannend is.

Dus nu voorlezen uit deel 6 :)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. enk52

Leuk hoor. Ik heb ook alle boeken gelezen en de films gezien.
    Heb ook alles op dvd. Al ligt een deel bij mijn dochter

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Leuk Yvonne , boterbier maken:D succes.

Lea je gaat idd super snel, gefeliciteerd.

Weet iemand hoe je aan een kluis komt? En wie hem al heeft waar kwam hij vandaan?

edit; lees net dat de oudste kat ter wereld is overleden, 32 jaar:eek:

14. Aloryan

boterbier smaakt in de film vast anders, maar het is best lekker :) haha

en kluis is volgens mij de werkplaats van de hamster? die 1 keer in de trein te krijgen was.. ik heb hem niet maar volgens mij zat hij daar.

poeh een kat van 32 jaar.. da's een leeftijd zeg!

15. enk52

Dank je wel eevee.

Die kluisfabriek kwam inderdaad uit de mysterieuze vracht uit de farm express

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal

lea gefeliciteerd met levelen,je gaat echt als een raket,niemand kan jou ooit inhalen zoxD

17. enk52

Dank je wel Bobo. Moet dat dan?:p

18. Aloryan

hahaha nee, maar we willen wel je geheim weten natuurlijk

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,ik begin er niet eens aan,hahaha.jij levelt echt zo vaak.nou ben ik wel vaak van het vergeten of iets verkeerd omdoen,dus dat zal wel een heleboel schelen denk ik,maar dan nog.maar het is je van harte gegunt hoor.en ik hobbel wel achter jullie aan.:music:

ik doe bv de huisdieren alleen per veldje niet eerst alle huisdieren en dan pas oogsten.en dan nog de wolkenrij,die doe ik altijd als laatste.en elke keer denk ik ik moet het anders doen en dan ben ik hem weer vergeten.net als de molen draaien,die draai ik ook pas als ik heb gezaaid en dan vooral wel savonds,en als je dan die oogstbonus krijgt heb je er geen bal aan,lolllll.tja,ik ben blond he,en grijs en bruin,hahahaha.

20. Aloryan

ja dat met die molen heb ik ook wel eens..
    en werken de huisdieren ook op de wolkenrij?? dat vraag ik me al lang af. anders doe ik die ook ong wel eens verkeerd.

en ik gebruik de ambachten veel te weinig.