Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja we moeten toch theedrinken

ik heb nog even terug gelezen
    mama gefeliciteerd nog met je grote man

en ja ergens staat wel een bed voor dakloze zoon
    hij heeft daar 11 jaar gewoond

succes met shoppen bij ikea Lucie

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je nog plannen voor vandaag Hesje behalve boodschappen doen?

3. Hesje

nee nog niet

ook even afwachten wat het weer doet
    en de heren moeten even wennen aan het niets doen
    dus de eerste dagen zeer relaxt

4. enk52

Dat is zeker waar en even niets is ook heel lekker.

De plannen komen vanzelf. Veel plezier in ieder geval. Wordt vast wel wat rondwandelen enzo.

5. Hesje

ja het is een groot park;)

we kijken uit op een grote speelvijver :)

er zijn ook 5 verschillende restaurants:p geloof ik

gisteravond de snackbar uitgeprobeerd was heel goed

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Dan kan je even vooruit. Lekker dat het allemaal op het park is.:)

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen ........

xD-------xD
    echt koddig hoe je dat schrijft......en mama kan niet stilzitten waarschijnlijk.......al een geluk dat internet het wel doet nu, zou anders wel een ramp voor je zijn....niets doen en dan nog geen internet :music:

Is de speelvijver overdekt of is het in open lucht....ziet er me wel héél fantastisch uit daar allemaal........

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

Hesje heel veel plezier met je mannen.
    Ze zullen waarschijnlijk goed voor je zorgen.

Hier het event gisteravond af. nu moeten de olifantjes wachten tot morgenmiddag... en zijn zo ongeduldig.. ( of ben ik dat juist)
    Ik dacht dat er drie nieuwe bomen waren op baha... ook de kumquat, dus flink ingekocht.... heb ik nu toch veel kumquats hahahaha

9. enk52

Waarom moeten je olifantjes tot morgen wachten? Vanwege de muntjes? Dat is wel een goede reden natuurlijk.

Er zijn 2 nieuwe bomen maar dan zal je niet zonder kumquats komen nu of je moet alles in de schuur laten.;)
    Je kan trouwens de xxl van de nieuwe bomen krijgen bij de prachtige show evenals een oranje zeehond.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Dank je wel , Hesje. We hebben er voor gekozen om deze keer online te shoppen. Dus dat hebben we gisteravond gedaan. Komen ze het volgende week met de vrachtwagen van Ikea brengen. Scheelt een hoop gesleep met grote kasten

11. doj34

doj34 Forum freak

goede voorraad is nooit verkeerd, lea, en anders mocht de trein baha bomen nodig hebben, dan heb ik een voorraadje klaar liggen hahaahaha
    de andere 2 bomen heb ik er ook 20 van. dus niets aan het handje.

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik ben ook weer van de partij:)

dat is wel handig lucie,scheelt inderdaad een hoop gesleep.;)het enige nadeel vind ik dat je dan niet hebt gezien of dat wel echt is wat je wilt,of heb je het al eerder in Ikea bekeken?

ik heb het nu met een kussen of matrasje voor mijn hond.hij slaapt nu in de slaapkamer op de grond op een deken,en hij vind het daar zo lekker ruim.hij had daar ook een mand,maar toen met die kap op was dat geen doen.en we hebben de lammelen korter geknipt.dus meneer ligt nu heerlijk over dat hele stuk heen.maar het wordt nu kouder,en om hem weer in zijn mand te laten slapen vind ik zielig dus ik dacht aan een grote kussen of matras.een beetje overal gekeken op internet.maar ik wil het toch liever in het echt zien,dan weet ik wat ik koop.jeetje wat een verhaal weer

13. doj34

doj34 Forum freak

heerlijk te lezen, bobo, en ik snap je helemaal.
    ik koop ook nog steeds mijn kleren liever in de winkel.

oh ja, lea, vanwege de munten in combinatie met babyboom en de beschikbare tijd die ik morgen heb, wil ik pas morgenmiddag de fokmotellen oogsten.

14. LucieSchreurs

Haha, ik sap je helemaal hoor Bobo, we hadden en poosje terug alles al eens bekeken in het echt. Thuis nagemeten wat er past en dan nu via internet besteld. Ben het met je eens dat je alles eerst echt moet zien. ik koop mijn kleren en schoenen ook gewoon in de winkel

15. enk52

Ik moet het ook altijd eerst zien hoor en koop ook alles bijna altijd gewoon in de winkel.
    Alleen spijkerbroeken heb ik nu een winkel gevonden die de juiste lengte heeft en lekker zitten dus die bestel ik dan wel online.

16. LucieSchreurs

DAt is dan inderdaad handig, je weet wat je krijgt, dus dan is het lekker dat je niet de deur uit hoeft.

17. doj34

doj34 Forum freak

ja mijn spijkerbroek was niet op voorraad in Sneek... dus kon ik daar betalen en kreeg ik het een paar dagen later in huis. Scheelde veel gesleep.
    Lucie wat een mooie banner en avatar heb je!

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,als je een goede online winkel hebt gevonden dan is dat wel lekker natuurlijk.

lucie,je bent slim toen gekeken en dan nu online bestellen,zo zou ik het dan ook wel weer doen.aangezien je tegenwoordig bijna alles online kunt bestellen.

voor mijn hond wilde ik een goedkope logeermatras kopen,menneertje zei ja oke is goed zegt ie gisteren maar die is 190 lang is veel te lang:cry:ik zei hoelang denk je dan dat een gewone matras is.dus even verder gekeken,ook gewoon bij mijn favoriete online dierenwinkel,zooplus.daar koop ik ook altijd zijn voer enzo.maar ik ben bang dat het dan zo een kussen is die hij binnen een dag vermorzeld,want hij wil nog wel eens graven.dus ook even voor een kindermatrasje gekeken.maar ik ben er nog niet helemaal uit.soms ligt hij in de lengte en soms ligt hij overdwars en het is geen klein hondje.en ik heb zoiets als ik iets koop dan wel metteen iets goeds.alleen een dekbed is te koud voor de winter,alhoewel hij ook met sneeuw in de sloot gaat poedelenxD

19. LucieSchreurs

Dank je wel Rita. Wie bewaard heeft wat;)Deze heeft @bjorke-annika ooit voor mij gemaakt. ik kwam hem vanochtend weer tegen en nog steeds heel blij mee

20. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja hij is wel mooi hoor! nog steeds super.

ik vind het ook altijd wel fijn om te zien wat ik koop, maar laten bezorgen is ook wel heel erg fijn moet ik zeggen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.