Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Oh bah Lea, kom jij misschien ook nog aan de beurt.
    Ik had nog 2 bikini stallen staan, dus toch nog gered:cry:, nu heel kristalwatervallen vrijgespeeld.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

gefeliciteerd Agnes. Toch fijn zo'n stukje extra.

Hier komen ze niet want die mensen hebben het huis gekocht. Dit is een wijk waarvan de huizen verkocht worden als de huurder eruit gaat. Ik mag dus alleen maar meegenieten van het lawaai.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goeden avond.. wat een geklus overal!.. hier zijn we voor uit de steigers,achter nog niet.. vind het geloof ik nog niet echt een verbetering, maar heb wel op sommige plekken een streep verf op mijn ramen.. wat een zooi zeg.

Druk geweest deze week en ik had dus te weinig bananen.. heb nu 20 banenen dus kan de olifanten fok open doen. lang niet genoeg olifanten voor alles wat we nodig hebben. maar eens kijken wat ik ga doen. ga hem wel vrij spelen denk ik.
    en wat is er weer veel bij gekomen! moest even flink zoeken en lezen hoe alles zit maar ben eruit. Na een jaar spelen loop ik nog steeds tegen de voorraden op.. wacht op de groothandel uitverkoop, hoop dan het wac recept te kunnen kopen zodat ik sneller vororaad maak en meer dierne op het land kan zetten.

4. enk52

Tekort hou je altijd Yvonne. Ik wil ook wel meer voorraad van sommige dingen en heb ook wel eens beestjes die zomaar op zijn.

MamaU gefeliciteerd met level up

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja da's je hebt denk ik nooit genoeg. maar merk echt wel nog dat ik van sommige dingen echt nogwel tekort tekort heb kan het niet bij boeren :) het gaat bijna harder op dan dat het er bij komt :) denk wel dat het beter wordt als ik wac kan maken. nu gebruik ik jullie wac voor de evenementen maar is natuurlijk lekker al sje buiten eventen even wac aan kan zetten om wat bij te maken.

en diertjes tja.. het zijn er ook wel veel he kwa soorten! veel quests die veel dieren vragen.

ik heb ook nog steeds geen 1 werkstal gekocht haha.. dat gaat me ook een keer de kop kosten vrees ik :p

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

O je Lea dat is een heel vervelend hoor

hier ligt ook al een laag stof ze doen het hier met een slijpsteen

ik zeg welterusten allemaal tot morgen

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier ook vaak dieren tekort.

Meestal zet ik een werkstal met de gewone stallen om niet zonder beestjes te zitten.

8. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedenacht/ goedemorgen

Rita, blij dat je dochter weet thuis is en vooral slim om haar deze week thuis te houden. Ff bijkomen van wat er gebeurd is en uitrusten van de hectiek de laatste dagen

Agnes, feli met het vrijspelen van je kristallen. En een goede reis naar huis terug

Hesje, fijne vakantie geniet ervan.

Ik ben heerlijk aan het nachtbraken, mijn tweede nachtje, dus dat komt wel goed.

Enne straks niet teveel kabaal maken hoor, dan slaap ik (hopelijk) rustig in de boomhut naast het kliekjeshuis

9. enk52

Goedemorgen allemaal,

MamaU slaap lekker.
    Agnes en Detje goede reis terug
    Hesje fijne vakantie.

fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

Lea wat is die lief
    mama slaap lekker
    hopelijk is je dak goed waterdicht want hier was net een plensbui

we vertrekken hier rond de middag

Detje een Agnes een veilige thuisreis

zoon moet straks het koopcontract tekenen
    dan is hij per 1 december dakloos

vergat ik toch de theepot

fricor en eevee60 vinden dit leuk.
  11. enk52

Heeft hij zijn huis verkocht?

Snel verder zoeken dan en anders maar zolang bij jou of zijn broer.

Ik ga straks even naar Lelystad. Even Marije met wat dingen helpen.

12. Hesje

ja het is verkocht

hij is zijn spullen wat niet nodig is aan het inpakken en word bij zijn broer opgeslagen
    hij heeft nog even de tijd en is druk aan het zoeken nu

gezellige dag doe haar de groeten

13. enk52

Zal ik doen Hesje.

Fijn dat hij het kwijt is, wens hem succes met zoeken.

Ze beginnen hiernaast met uitjekkeren van de voegen.

14. Hesje

lekker dat je weggaat:)

hier staat het klaar
    ze mogen niet voor 8 uur beginnen met herrie maken

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

oma agnes en detje goede terugreis.
    lea veel plezier bij marije,doe haar de groeten
    hesje goede vakantie,geniet ervan,maar dat zal zeker lukken.wel fijn dat je zoon zijn huis verkocht is.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

iedereen veilige thuisreis die vandaag terugkomt

Hesje, hele fijne vakantie, geniet ervan. spannend dat je zoon zijn huis heeft verkocht. o_Ok leuk om met iets nieuws bezig te zijn

17. Hesje

hij had een leuk huis op zicht maar de verkoper zegt steeds de afspraak af
    al drie keer nu
    dus heeft hij dat wel even gehad

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gelijk heeft ie.dan maar op zoek naar een ander huis.mischien wil die persoon zijn huis toch niet kwijt

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Hesje wens je een fijne vakantie toe......

Omaagnes en anderen, een behouden thuiskomst.

Lea al een geluk dat je weg kan van de herrie........

Hier zijn ze met een grote maaier, gras aan maaien op de straat ! lees : water xD ik wou gaan vragen of die wel goed bij zijn hoofd is !! alles stond onder gisteren.......:music:
    tja die hebben contract dat ze om de zoveel weken ofzo moeten komen in "die" straat en of het nu regent of niet die doen wat ze moeten doen......al een geluk betaal ik geen gemeentebelasting.......;) anders ging er wel een mailtje naar de stad, want tenslotte rijdt dat ding niet op water......;)

Edit : mama van bono feli's met je level up.......

Laatste bewerkt: 15 September 2017
  20. Hesje

op het water freedom

hier wel in de herrie hoor
    net boven het voorraam
    natte ramen en dan dat stof er op :oops::cry:

dat denk ik ook bobo staat een half jaar te koop